O tom viem, lenze pozeral som na to lanko a nieje vidno, zeby sa nejak uvolnilo. Kedze mam na zadnych brzdach samonastavovaci mechanizmus, usudzujem podla toho, ze su oblozenia uz opotrebovane. Inac si nevim vysvetlit, ze este minuly rok, mi rucna zaberala bez problemou.Luděk Ondrůch píše:Zkus ji nejdřív doštelovat. Když lehneš pod auto tak na konci lanka vedoucího zepředu od ručky je závit s maticí o kterou je opřený plechový třmen v němž vede lanko co je mezi zadnímy koly. Utažením té matice seřizuješ volný chod ručky, měla by zabírat na třetím zubu.
brzdy --- pomoooooc
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
s tym nastavovanim na 3. zub je to zaujimave, ja som dal rucku na 3. zub, lahol pod auto, dosponoval lanko, uvolnil rucku a auto sa z kopca nepohlo... musel som to dat niekde na 4-5. aby sa to uvolnilo...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ještě slůvko o posilovači: Řekl bych, že je to způsobeno rozdílným nastavením z výroby. Když jsem zkoušel brzdy u ladalovera, ten má myslím kolem rv 1980, tak jsem také letěl na sklo a ten můj ošizenec má také posilovač tvrdší. (kvůli tomu proběhla i výměna podtlak. hadice- bez výsledku)
Řešení by mohlo být v tom, že v roce 1986 už se používala spousta shodných částí inovovaných pro hranatou řadu a zdá se, že i můj posilovač toho nezůstal ušetřen, protože prokazatelně mám na autě z 2105 a 07 dost věcí, zrovna si nevzpomenu co, největší "výtvor" je ale asi ta převodovka.
Takže příště kupuji Ladu jedině vyrobenou do cca 1980-82 a ne ošizence.
Řešení by mohlo být v tom, že v roce 1986 už se používala spousta shodných částí inovovaných pro hranatou řadu a zdá se, že i můj posilovač toho nezůstal ušetřen, protože prokazatelně mám na autě z 2105 a 07 dost věcí, zrovna si nevzpomenu co, největší "výtvor" je ale asi ta převodovka.
Takže příště kupuji Ladu jedině vyrobenou do cca 1980-82 a ne ošizence.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
ach jo a co STK? Ved to neni legalneCory píše:Ja som na tom rovnakoMyso píše:musel som to dat niekde na 4-5. aby sa to uvolnilo...
Ale ja som s nimi vydrbal, ufikol som flexou prve tri zuby a teraz mi to zabera skutocne na 3tom, co je v reale 6ty
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ja myslim, ze zaber rucni brzdy na 3 zub uz asi neni opodstatnely. Vzpominam si, ze to bylo drive hodne rozsirene pravidlo, nicmene v posledni dobe si nevzpominam, ze by to nekdo na STK kontroloval (drive ano, ale to zase nebyly valce ). Ostatne, nektere vozy uz maji rucku s progresivnim ucinkem. W.
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
majo je zaujimave ze v tom manuale k nive co si nasiel u madarov je napisane ze handbrake sa nastavuje na 4-5 a pracuje na 4-7...
inak s tym fikanim zubov ma to napadlo uz davno, len som sa k tomu nedostal. napadlo ma to preto, lebo toledo malo dlhy chod bez zubov a az potom to zacalo cvakat, narozdiel od lady, ktora cvaka uz "odspodu"...
inak s tym fikanim zubov ma to napadlo uz davno, len som sa k tomu nedostal. napadlo ma to preto, lebo toledo malo dlhy chod bez zubov a az potom to zacalo cvakat, narozdiel od lady, ktora cvaka uz "odspodu"...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
STK??Cele STK nemam legalne .Za 400 Sk sa u nas robia divyMajo píše:ach jo a co STK? Ved to neni legalne
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
neporadite?
lavy predny strmen, vnutorna platnicka sa zle odlepuje od kotuca,(je to chybou valceka,ide z tuha) koleso v poho utocim na heveri,ale ked je dole koleso tak musim pobuchat po desticke a az potom v poho utocim kotuc aj z rukou. A pravy kotuc po zosadeni kolesa krasne utocim rukou a po nicom netrieskam:)
či mam vymenit ten lavy strmen,or je to v poho, btw foter vravel,ze je to od vyroby take
lavy predny strmen, vnutorna platnicka sa zle odlepuje od kotuca,(je to chybou valceka,ide z tuha) koleso v poho utocim na heveri,ale ked je dole koleso tak musim pobuchat po desticke a az potom v poho utocim kotuc aj z rukou. A pravy kotuc po zosadeni kolesa krasne utocim rukou a po nicom netrieskam:)
či mam vymenit ten lavy strmen,or je to v poho, btw foter vravel,ze je to od vyroby take
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Vyndej destičku, sundej prachovku brzdového válečku, lehce váleček vyšlap ven (pozor aby nevyjel moc), vyčisti ho, pořádně promaž olejem a rozhýbej (zasunout, vyšlapat ven a znovu dokud nepujde volně ...)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/