Poruchy
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Jo, ta měděná je výborná skoro na všechno na autě!!! Ale jelikož jsem bohužel před pár lety dostal nápad koupit si Favorita jehož jsem zatím stále majitelem a měnil jsem na něm brzdové destičky i ty vodící čepy, tak k těm vodícím čepům se dodává taková originál žáruvzdorná bílá vazelína (na dvě sady- celé auto - dva pytlíčky) a využijete tak půlku jednoho, zkusil jsem ji nacpat právě pod prachovky předních pístíků na Ladě (teda na starším typu - 21044, ale to je asi jedno) - a výsledek je super , pístíky makají bez problémů a ta vazelína je stále stejná a nijak nepoškozuje ty prachovky. Akorát jsem nikde nezjistil co je to vlastně zač?
Jarda "servismani si nevedeli rady" trochu zvlastni - diagnostika prece ukaze prutok vzduchu - udaj z vahy a pak taky mnozstvi paliva a otacky.. .. a kdyby diagnostiku nemeli tak staci zmerit naperi na tom vodici od vahy a kouknout se jestli se meni pri seslapnuti plynu.... zkuseny servisak by mel tusit jake hodnoty ma ocekavat.... ale to se asi moc divim........
ad vazelina - na skoduli jsem drive pouzival na valecky silikonovou vazelinu , bez prisad se dala koupit v rybarskych potrebach - to co se dnes pouziva v elektronice vetsinou uz prisady ma:-( a nektere docela nevhodne - kaolin) pak jsou i ses tribrem a to by vadit nemuselo .....
normalni vazelina (vapnikova) ma bod skapnuti cca 80 stupnu, lithiova cca 120 a silikonova snese pres 200......
ha tady je http://www.fishop.cz/DetailPage.asp?DPG=56863
http://www.topmarket4u.cz/index.php?mai ... cts_id=426
co presne je to s medi nevim..... jen spsi myslim ze medene pasty se pouzivaji na zavitove spoje vyfuku a brzd (casti ktere se velmi zahrivajia kde zadnemazivo normalne nevydrzi. med ve sroubovem spoji ma efekt mikrovrstvy po ktere to "klouze" ze by to bylo vhodne mazat na pisty..nevim neznam...
http://www.adep.cz/shop.php?id_kategori ... &subkat=23
ani tady nic o pistech brzd nepisou ale tim nechci rict ze to na to neni....jen nemam zkusenosti
ad vazelina - na skoduli jsem drive pouzival na valecky silikonovou vazelinu , bez prisad se dala koupit v rybarskych potrebach - to co se dnes pouziva v elektronice vetsinou uz prisady ma:-( a nektere docela nevhodne - kaolin) pak jsou i ses tribrem a to by vadit nemuselo .....
normalni vazelina (vapnikova) ma bod skapnuti cca 80 stupnu, lithiova cca 120 a silikonova snese pres 200......
ha tady je http://www.fishop.cz/DetailPage.asp?DPG=56863
http://www.topmarket4u.cz/index.php?mai ... cts_id=426
co presne je to s medi nevim..... jen spsi myslim ze medene pasty se pouzivaji na zavitove spoje vyfuku a brzd (casti ktere se velmi zahrivajia kde zadnemazivo normalne nevydrzi. med ve sroubovem spoji ma efekt mikrovrstvy po ktere to "klouze" ze by to bylo vhodne mazat na pisty..nevim neznam...
http://www.adep.cz/shop.php?id_kategori ... &subkat=23
ani tady nic o pistech brzd nepisou ale tim nechci rict ze to na to neni....jen nemam zkusenosti
Ahooj klucííí.
Tak sem musel svoji Laděnu dat na opravü laku, jelikož mi jeden kreten znicil cely bok u řidiče..No plati to jeho pojištovna.Co je ovšem lepší : našel jsem servis kde mají moji barvu přímo ve vzorníku a to je hustýý.mám 281 crystal a oni ji majíííí.Hledal sem ji přímo s lakýrníkem té firmy a našli sme ji jako 281 crystal -vaz lada..No v pátek napíšu jestli sedí odstín dokonale. Jooo je to Auto Turman v praze...Partner Elit..Pač mi v těch pražskejch servisech nebyli schopni pomoct a mělnik je pro mě teď pase..nemám vůbec čas tam jet..
Tak sem musel svoji Laděnu dat na opravü laku, jelikož mi jeden kreten znicil cely bok u řidiče..No plati to jeho pojištovna.Co je ovšem lepší : našel jsem servis kde mají moji barvu přímo ve vzorníku a to je hustýý.mám 281 crystal a oni ji majíííí.Hledal sem ji přímo s lakýrníkem té firmy a našli sme ji jako 281 crystal -vaz lada..No v pátek napíšu jestli sedí odstín dokonale. Jooo je to Auto Turman v praze...Partner Elit..Pač mi v těch pražskejch servisech nebyli schopni pomoct a mělnik je pro mě teď pase..nemám vůbec čas tam jet..
Lada 21124 1,6 16V bosch euro 3
Také mi stříkali nárazník a barvu v Plzni trefili dobře. Řekl bych, že je lépe nastříkaná než originál-je krásně hladká a na povrchu tvrdá. Do originál barvy lze rýpnout nehtem. Akorát , že mi tam nedali 4 samořezné šrouby ze shora-jsou vidět když se otevře kufr, nárazník je asi nepřesně vylisovaný, protože jsem tam dostal jen jeden. Jinak cena nárazník 4900, lakování 4890, dohromady i sprací 11804. Šlo to přes pojistku.
světla - relé
Tak sem měl málem zase vybitou baterku . Zůstaly mi svítit potkávací světla, naštěstí sem na to přišel a poklepem na relátka opravil. Blbý je že když se zaparkuje ve dne a tak si toho člověk vůbec nevšimne, škoda že tam neni kontrolka... (ale některý západní auta sou na tom s kontrolkama ještě hůř )
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Tak to já zase nemůžu tvrdit že bych měl měkkej lak..ale když ti někdo projede traktorem, na kterém má rozmetadlo na hnůj a v něm štěrk jako posyp kolem auta 50 cm a přitom šutry najdeš až u domu, což je cca 5 metrů, tak se nedivím, že lak šel do háje..Joo myslel sem že mě trefí...Ale jinak si fakt nemůžu na lak stěžovat krom šrámů z hypermarketáckých parkovišť nic.A že kamínky už mi bubnovali všüde možně při mých cestách po D1 No až uvidím v pátek výsledek tak napíšu reference pač není lehký sehnat lakovnu kde ti laděnu nezohyzdí jiným odstínem..
Lada 21124 1,6 16V bosch euro 3
Jirka 11 - Jsem taky zvědavej. Koukal jsem na jejich stránky na netu a líbí se mi, co tam píšou. Když se k Laděně budou chovat dobře, bude to myslím dobrá informace i pro nás ostatní. S "počítačem" stejně asi pojedu vždycky na Mělník, ale s "plechem" pojedu vždy tam, kde jsou dobré referece a kde si uměj skásnout pojišťovnu sami. A nebudu z principu koukat na to, kolik na mě vydělali, když budu spokojenej s opravou....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Re: světla - relé
Přeci jakmile rozsvítíš parkovačky, tak se Ti (nebo alespoň mně) zelená kontrolka na palubní desce. Ta zhasne až když vypneš světla. Je pravda, že ve dne není nejlépe vidět, ale je tam.zelvotron píše:Tak sem měl málem zase vybitou baterku . Zůstaly mi svítit potkávací světla, naštěstí sem na to přišel a poklepem na relátka opravil. Blbý je že když se zaparkuje ve dne a tak si toho člověk vůbec nevšimne, škoda že tam neni kontrolka... (ale některý západní auta sou na tom s kontrolkama ještě hůř )
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
No jenže vtip je právě v tom že obrysovky (parkovačky) nesvítily, tudíž ani ta zelená kontrolka v pravym spodním rohu budíků. Svítily jen potkávačky (tlumený - ty kulatý ) a na ty žádná kontrolka neni, je jen na obrysovky a dálkový. Problém byl v tom že zůstalo sepnutý relé i když spínač světel byl vypnutej a blbý je že na to ve dne (když nestojíš třeba před zdí) nepřijdeš, navíc třeba když jdeš od auta směrem dozadu tak je druhý den o zábavu postaráno...Erik píše:Přeci jakmile rozsvítíš parkovačky, tak se Ti (nebo alespoň mně) zelená kontrolka na palubní desce. Ta zhasne až když vypneš světla. Je pravda, že ve dne není nejlépe vidět, ale je tam.
Ale myslim že tohle neni problém jen Ladovek, to se může stát kterýmukoliv autu který má spínání světel přes relé, což je asi tak 99% aut od roku 1980.
Skalouš: Jo Fordy sou na tom s kontrolkama vůbec špatně, třeba jen jedna kontrolka na blinkry např u escorta mi přijde dost sociální, ale chápu že automobilka na tom ušetří.
V tomhle směru mi přijde nejlepší favorit, výbava veškerá žádná, ale kontrolky takřka na všechno (i když jich půlka neni zapojenejch ) a hlavně sou všechny mezi a pod budíkama a ne na vypínačích, v případě 110 jěště zakrytejch volantem
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Pri prudkom pridaní plynu na voľnobeh, ako by motor zdusilo a poto sa rozbehne, potom zasa pri ubratí slabo strieľa ,prdí do výfuku. Žlté prasiatko nehlási nič. Motor má, zdá sa mi normálny ťah. Všimol som si to po tom čo som vymenil rozvodový remeň a počúval som otvorenými dverami. Predpokladám, že je to tak od kedy som auto kúpil od ruky, len som si to nevšimol. Tondo tu spomínal strieľanie do výfuku. Tak neviem. Ďakujem vopred hoci aj za ochotu.