Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Jenže i tyto měly 2 cívky na 4 svíčky - sice umístěné blízko, ale propojené VN kabely. To jen na první pohled vypadá, že jsou ty cívky přímo na svíčkách. Nejsou.zelvotron píše:Skalouš:Zřejmě tam bude nějaká integrovaná zapalovací lišta přímo na svíčkách, něco jako v posledních Felíciích 1,3 a ve Fábiích s motorem Škoda 1,4 OHV.
Hmm, to se schválně kouknu do Feldy 1.3 MPI. Cívku na svíčce má i sousedův Fiat Stilo 1.6 16V (r.v. 2002 - najeto 60 tis. km.). Už mu jedna v Polsku odešla. Dokuckal se do Náchoda do servisu a z Hradce mu ji přivezli. Za 3 hodiny měl opraveno a mohl se vrátit domů (2500 Kč). U Lady bychom měli asi smůlu. Ale odtahovka bere každý auto
Dodge Avenger 2.0 VVT
No já taky netvrdil že tam jsou cívky přímo na svíčkách. Koneckonců sem to viděl asi třikrát a nijak detailně sem to nezkoumal . Nicméně to asi vyjde nastejno, protože pochybuju že by se ty kabely v tý liště daly nějak rozumně vyměnit, protože třeba na Fábii 1,4ohv v Blatný taky nic nenabízej.Jarda píše:Jenže i tyto měly 2 cívky na 4 svíčky - sice umístěné blízko, ale propojené VN kabely. To jen na první pohled vypadá, že jsou ty cívky přímo na svíčkách. Nejsou.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Pratele ja jsem tim svym puvodnim prispevkem nechtel rozpoutat nejaky slovni souboj. Mel slouzit pouze k rozveseleni. Ono je to nakonec jedno, hlavne, ze to haze jiskru. Kdysi jsme si nedovedli predstavit vicevalcovy ottuv motor bez rozdelovace (pominu-li NDR) a dnes jsou hold na ustupu i vysokonapetove kabely. Cest jejich pamatce . W.
Ještě ne, ale už leta se na to chystám a od loňska ho mám koupený. Teprve minulý týden, když jsem vyměňoval pakny, jsem si všiml, kde vlastně je. Asi bude muset ještě počkat na lepší počasí. Zato brzda u LP kola nepočká - trvale přibržďuje. No a pak mě čeká výměna těsnění mezi 1. dílem výfuku a katem. Na nudu si tedy stěžovat nemohu. Jo a ještě musím doladit pásy, při odvíjení se zasekávají.tavri píše:Vyměňoval jste už někdo palivový filtr? Obcházím auto jak mlsnej kocour a nevím, co bych na něm spravil, když se nic nechce podělat
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Ano,je to tu.První vážnější porucha.Zatáhl jsem ruční brzdu.Auto tak stálo asi hodinu.Potom jsem jel ale ze zadního bubnu se začali ozývat podivné zvuky.Dření.Ignoroval jsem to chvíli,ale když to začlo brutálně drhnout a čekal jsem ,že se to začne sypat,jsem měl obavy zda dojedu domu 10 km.Vypadá to,že se něco uvnitř bubnu urvalo a při jízdě to tam drhne a různě se to tam seká.Co to může být?Můj ruský kemo po netu si myslí,že se urval nějakej vehement od lanovodu ruční brzdy.
Moje otázka zní:je system zadních brzd stejný jako u krabic?
Moje otázka zní:je system zadních brzd stejný jako u krabic?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Ahoj, Radek, keď mi nevynadáš , tak ti k tomu niečo napíšem. Zadné brzdy, ako som tu už spomínal som robil sám doma v garáži. Nie je to žiadna veda, ako nie je žiadna veda, ako všetko čo už vieme robiť. V prvom rade, zadná brzda je originál so Samary, takže cena súčiastok by tomu mala aj odpovedať. Brzdový valček je z 05 použitom aj na Samare. Neviem do akej miery je to zhodné s krabicou, ale principiálne by sa to nemalo veľmi líšiť. Ručná brzda má byť utiahnutá najviac na piatom zube, a zhruba tam ju aj treba nastaviť. Čo sa ti tam rozsypalo a aké škody spôsobilo? Toto si netrúfam zhodnotiť. Pri demontáži môže byť največší problém so stiahnutím zadného bubna. Tu treba dávať najväščí pozor. Ak ide ľahko, ostatné by už mala byť hračka. Hlavne si nerob starosti, lebo tá zadná brzda je len Samara. Tak neviem ako to chceš riešiť, kľudne sa pýtaj, rád ti napíšem viac.