karbec + fotka
Moderátor: Moderátoři
To JmJ: Vypadá to jako Ozon, ale ten elmg ventil mě mate. Moje 05 (r.v. 80 ) ho nemá, ale Bůh ví, co soudruzi během doby ke karburátoru přibastlili. Jen upřesním, že v " zeleném" Tůmovi ( str. 103 a dále ) je uvedeno, že se od r. 87 začal montovat karburátor s označením 21051-1107010 podobné konstrukce, jako se montoval do 2108. Pro "goga": nemáš tam ještě jinou fotku, z jiné strany?
iny pohlad:Dobi píše:To JmJ: Vypadá to jako Ozon, ale ten elmg ventil mě mate. Moje 05 (r.v. 80 ) ho nemá, ale Bůh ví, co soudruzi během doby ke karburátoru přibastlili. Jen upřesním, že v " zeleném" Tůmovi ( str. 103 a dále ) je uvedeno, že se od r. 87 začal montovat karburátor s označením 21051-1107010 podobné konstrukce, jako se montoval do 2108. Pro "goga": nemáš tam ještě jinou fotku, z jiné strany?
inak je to 07ma,rocnik 88, 5kvalt
To gogo: díky za fotku. Vidím, že fantazie výrobce neznala mezí. Nevidím mikrospínač jako u klasické 05/1300, ale zase jiná hejblata. No, už jsem celý nesvůj, co najdu u 053. Jak jsem uvedl, pod filtr jsem důkladněji nekoukal, protože v garáži je zima. Tuším, že naše auta by mohla být tak stejně stará, jen to je 21053. Ta díra pod filtrem snad nemůže mít vliv na seřízení. Vždyť to je nad komorami, leda by tam vznikaly nějaké utajené vzduchové víry a tím paranormální jevy. Může to ale dělat rámus. Fakt je, že ten rantl se zdá ohnutý, ale takhle a nerupnul???
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dobi, neboj sa, solexy sa davali az v neskorsom case v 90tych rokoch. aj ked sem tam sa objavi nejaka divina, myslim ze Pavel04 mali nejaky divny karbec v 04/1300 spred 90teho, lebo tam bola nejaka ovladacia krabicka co som este nikdy nevidel
takze myslim ze ty tam budes mat klasickeho ozona 2107.
co sa tyka gogovho karbecu, ten mikrospinac tam fakt chyba, takze asi ma vyradeny ekonomizer a prepojeny podtlak zo sania a na volnobeznom ventile na karbeci natvrdo, inak si neviem predstavit ako by to osefovali aby to fungovalo...
k tomu ohnutiu: ten rusky matros znesie vela, mam doma niekolko deklov z webrov ktore su poohybane snad aj viac, a to okolo kazdeho stiftu...
takze myslim ze ty tam budes mat klasickeho ozona 2107.
co sa tyka gogovho karbecu, ten mikrospinac tam fakt chyba, takze asi ma vyradeny ekonomizer a prepojeny podtlak zo sania a na volnobeznom ventile na karbeci natvrdo, inak si neviem predstavit ako by to osefovali aby to fungovalo...
k tomu ohnutiu: ten rusky matros znesie vela, mam doma niekolko deklov z webrov ktore su poohybane snad aj viac, a to okolo kazdeho stiftu...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
presne tak, nemate niekto obrazok, fotku aj s tym mikrospinacom? rad by som to chcel uviest do chodu, budem otvarat pristrojovku, tak hned by som spojazdnil aj ekonomizer. nieze by som ho potreboval, ale mam rad, ked vsetky budiky ukazuju co maju.....na to su tam , vozia sa, nech makajuMyso píše:co sa tyka gogovho karbecu, ten mikrospinac tam fakt chyba, takze asi ma vyradeny ekonomizer a prepojeny podtlak zo sania a na volnobeznom ventile na karbeci natvrdo, inak si neviem predstavit ako by to osefovali aby to fungovalo...
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
myslis ekonomer? ten sa zapaja hadickou cez Tcko prave v tych miestach kde je zapojeny ekonomizer na podtlak zo sania. teda ked stojis pri pravom blatniku a pozeras na karbec tak na lavo, v tej cast sani kde je podtlak pre brzdovy posilovac, nad tym kusok hore, je tam ta pruzinka vratna zakvacena och ta moja vyrecnost s plnou pusou...gogo píše:budem otvarat pristrojovku, tak hned by som spojazdnil aj ekonomizer
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Myso dik, toto ovladam, ale ja mam hadicku vytrhnutu aj z pristrojovky, takze to otvarat musim. Navyse mi trasie rucicka ryc hlosti, tak to chcem trochu premazat. este k tomu potrebujem ovladanie ventilu kurenia lepsie uchytit. ale privitam obrazok toho mikrospinaca....Myso píše:myslis ekonomer? ten sa zapaja hadickou cez Tcko prave v tych miestach kde je zapojeny ekonomizer na podtlak zo sania. teda ked stojis pri pravom blatniku a pozeras na karbec tak na lavo, v tej cast sani kde je podtlak pre brzdovy posilovac, nad tym kusok hore, je tam ta pruzinka vratna zakvacena och ta moja vyrecnost s plnou pusou...gogo píše:budem otvarat pristrojovku, tak hned by som spojazdnil aj ekonomizer
To Myso: Měl jsi pravdu, je to klasika Ozon. Už se chystám na rozborku, jako kdysi na vojně se samopalem. Sborka mi nedělá problémy.
To gogo: Na co je zapojený ten elmg ventil ( hnědý kabel). Předpokládám, že jen na zapalování, tzn. při zapnutí zapalování se otevře a při vypnutí se zavře, podobně jako to bylo u škodovek 105/120. S elektronickým blokem to nemá asi nic společného.
Jinak s kmitající ručičkou tachometru Ti přeji hodně úspěchů. U 05 se mi podařilo tohle trochu vyřešit důkladným vymytím bowdenu v petrojeji, vyrovnáním, aby se na rovné podložce nemrskal, důkladně promazat, ale úplně se to stejně nespravilo. U 053 ručička chodí jako by se nic nedělo. Jak jsem dříve psal, u otcovi 05 se ručička házela od počátku jak pitomá, dokonce kolem 40-50km/h to docela slušně cvakalo.
To gogo: Na co je zapojený ten elmg ventil ( hnědý kabel). Předpokládám, že jen na zapalování, tzn. při zapnutí zapalování se otevře a při vypnutí se zavře, podobně jako to bylo u škodovek 105/120. S elektronickým blokem to nemá asi nic společného.
Jinak s kmitající ručičkou tachometru Ti přeji hodně úspěchů. U 05 se mi podařilo tohle trochu vyřešit důkladným vymytím bowdenu v petrojeji, vyrovnáním, aby se na rovné podložce nemrskal, důkladně promazat, ale úplně se to stejně nespravilo. U 053 ručička chodí jako by se nic nedělo. Jak jsem dříve psal, u otcovi 05 se ručička házela od počátku jak pitomá, dokonce kolem 40-50km/h to docela slušně cvakalo.
s tym mam svoje skusenosti:D raz som vymlatil skoro bateriu kvoli tomu,ze ten kablik bol odpojeny. Auto nastartovalo,tak na 5s a koniec:D, potom tatko,tu ti vysi kablik:DJmJ píše: zluta - nevim jak se tomu presne rika, ale slouzi to k tomu, aby kdyz vypnes zapalovani, tak prestal jit okamzite benzin do volnobehu (aspon myslim )