1600 DOHC
Moderátor: Moderátoři
Lada 1600 zavodna
jej monzel bol zavodnik a on aj robil auta a on zomrel tak predava tieto motory su dva ostra 300 stupnova vacka po generalke len nahodit
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
1600 zavodny
Jedna pani Blisko Jihlavy
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 1600
Za 18 000Kč nechám svůj nedodělanej motor BA3 1.6 cca 150PsGurn píše:jeden motor stiji 30000cz a druhy 20000cz
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Zhruba před necelým měsícem, co jsem udělal technickou prohlídku, tak jsem začal s implantací dalo by se říct stejnýho motoru. Sehnal jsem před pul rokem dva motory FIAT 125 ( italský stopětadvacítky myslím ). Jeden rozebral, udělal jsem generálku ( až na písty. nový jsem nesehnal, tak jsem tam dal nový kroužky ).
Co vím o těchhle motorech je to, že existujou 3 typy bloku válcu:
1. je FIAT 124 - vrtáni 80 / zdvih 71,5 nebo 79,5
2. je FIAT 125 - vrtáni 80 / zdvih 80 ( A-čkovej měl výkon 66kW, verze Special 74kW
3. je FIAT 132 - vrtáni 84 / zdvih 80
Dal jsem ho vcelku bez větších problému do motorového prostoru. Pár problému tám ale stejně bylo.
1. Odbrousit flexou na prvním dílu převodovky mezi horními šrouby uchyceni k motoru část ( 4 mm široký pruh ) hliniku.
2. Předělat vstup podtlaku brzd na sacím potrubí.
3. Předělat buď první díl výfukového potrubí ( mám to tak já, ale nedoporučuju ) , nebo radší udělat komplet nový svody.
4. Přizpůsobit ovládání plynu a sytiče.
5. Přizpůsobit hadice chlazení a topení. ( maličkost v porovnání s tim předchozím )
Další poznatky:
Dát velikej pozor na štelování ventilové vůle ( je docela velka 0,30-sací a 0,35výfuk ) . Jinak motor buď rachta jak traktor, nebo běží nepravidelně. Ventily se štelujou pomocí výměňování podložek požadovaný tloušťky. ( NENI TO AUTOMATICKÉ ŠTELOVÁNÍ )
Mám tam teď sériovej karburátor z 2106 takže ještě pořádně ani nevim, co se v tomhle motůrku skrývá koní, ale zatím se mi líbí jeho chuť jít do otáček, a hlavně jak najednou zabere od 3000rpm nahoru. Ještě to ale bude chtít trocha laborování a vylaďování.
ps: Dal bych sem i fotky, ale navim JAK. Poraďte!!!!!!!
Co vím o těchhle motorech je to, že existujou 3 typy bloku válcu:
1. je FIAT 124 - vrtáni 80 / zdvih 71,5 nebo 79,5
2. je FIAT 125 - vrtáni 80 / zdvih 80 ( A-čkovej měl výkon 66kW, verze Special 74kW
3. je FIAT 132 - vrtáni 84 / zdvih 80
Dal jsem ho vcelku bez větších problému do motorového prostoru. Pár problému tám ale stejně bylo.
1. Odbrousit flexou na prvním dílu převodovky mezi horními šrouby uchyceni k motoru část ( 4 mm široký pruh ) hliniku.
2. Předělat vstup podtlaku brzd na sacím potrubí.
3. Předělat buď první díl výfukového potrubí ( mám to tak já, ale nedoporučuju ) , nebo radší udělat komplet nový svody.
4. Přizpůsobit ovládání plynu a sytiče.
5. Přizpůsobit hadice chlazení a topení. ( maličkost v porovnání s tim předchozím )
Další poznatky:
Dát velikej pozor na štelování ventilové vůle ( je docela velka 0,30-sací a 0,35výfuk ) . Jinak motor buď rachta jak traktor, nebo běží nepravidelně. Ventily se štelujou pomocí výměňování podložek požadovaný tloušťky. ( NENI TO AUTOMATICKÉ ŠTELOVÁNÍ )
Mám tam teď sériovej karburátor z 2106 takže ještě pořádně ani nevim, co se v tomhle motůrku skrývá koní, ale zatím se mi líbí jeho chuť jít do otáček, a hlavně jak najednou zabere od 3000rpm nahoru. Ještě to ale bude chtít trocha laborování a vylaďování.
ps: Dal bych sem i fotky, ale navim JAK. Poraďte!!!!!!!
Já jsem tady psál tu tabulku těch typu bloku jen v souvislosti s tou F124 hlavou DOHC - 8V.
Jinak pokuď vím tak FIAT 124 Spider od Abarthu měl 2-litra s 16-ventilovou hlavou.
Jestli máte někdo víc informací o těchhle typech motorů od Fiata, co pasujou do Lady, tak sem s nima. ( ale to by asi chtělo rovnou založit nové téma co ? )
Jinak pokuď vím tak FIAT 124 Spider od Abarthu měl 2-litra s 16-ventilovou hlavou.
Jestli máte někdo víc informací o těchhle typech motorů od Fiata, co pasujou do Lady, tak sem s nima. ( ale to by asi chtělo rovnou založit nové téma co ? )
taka mini otazka,nedal by sa namontovat motor z fiata UNO do lady?
Co viem,tak teraz montoval bratranec DIESEL z FIATA TEMPRA na ladacku prevodovku,a nerobil ziadne upravy!
Taky motor z fiata una s turbom,to by nebolo zle.Bola to tusim 1,3 TURBO
Co viem,tak teraz montoval bratranec DIESEL z FIATA TEMPRA na ladacku prevodovku,a nerobil ziadne upravy!
Taky motor z fiata una s turbom,to by nebolo zle.Bola to tusim 1,3 TURBO
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo