chladenie sacieho potrubia
Moderátor: Moderátoři
chladenie sacieho potrubia
pokal viem tak sacie potrubie v ladovkach je vyhrievanie chladiacou zmesou od hlavy motoru zamyslal sa uz niekto nad tym ci by sa to nedalo vyuzit nejak aby to chladilo to potrubie cez nejaky mensi chladic s tym ze by sa tie otvory na hlave zablendovali alebo to chladit dusikom lebo je to proti logike zohrievat vzduch ktory vchadza do motora ak sa nejak mylim tak ma opravte ale vydim v tom nejaku perspektivu ako troska zvysit vykon
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Čert ví, kdesi jsem četl, že studené sací potrubí není moc ono neb na něm kondenzuje směs a pak to dělá bordel, ale zaručeně seriózní informaci ti nepodám neb tomu, až tak moc nerozumím.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
No,s tím dusíkem by mně zajímalo,jak by jsi to chtěl provést.Už jenom skladovat kapalné N2 je v celku problém(vlastní zkušenost=rozletěla se mi termoska v ruce).Navíc by ti možná na stěnách kodenzovalo i lpg,páč kapalný dusík má myslím -196°C kdežto lpg kapalní někde kolem -40°C(tim lpgem si nejsem tak jistej)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Chladit sací potrubí je dle mého názoru blbost. Pravdou je, že do studeného vzduchu se "vleze" více směsi, jenže za karburátorem už to jaksi nemá vůbec význam.... Chladit vzduch ještě před karburátorem jakýsi malý význam možná má, ale za karbecem? ... by mě zajímalo, kam na ty nápady chodíte
Myslím, že místo vymejšlení podobnejch kravin je mnohem lepší se naučit třebas seřídit motor ...tímto se dosáhne mnohem lepších vlastností motoru než podobnejma blbostma jako je třeba chlazení sacího potrubí
Myslím, že místo vymejšlení podobnejch kravin je mnohem lepší se naučit třebas seřídit motor ...tímto se dosáhne mnohem lepších vlastností motoru než podobnejma blbostma jako je třeba chlazení sacího potrubí
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
no a mal som na mysli oxid dusicnaty cize no2 v plynnom skupenstve ale to je jednodusin píše:No,s tím dusíkem by mně zajímalo,jak by jsi to chtěl provést.Už jenom skladovat kapalné N2 je v celku problém(vlastní zkušenost=rozletěla se mi termoska v ruce).Navíc by ti možná na stěnách kodenzovalo i lpg,páč kapalný dusík má myslím -196°C kdežto lpg kapalní někde kolem -40°C(tim lpgem si nejsem tak jistej)
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Nijak to na jízdě nepoznáš (můj názor).Lada Rider píše:este mi niekto po lopate vysvetlite ako by sa to spravalo pri jazdeni v lete (v horucavach) kebyze ten predohrev zmesi odstavym uplne?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno