chladenie sacieho potrubia

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Ján Píš
Příspěvky: 35
Registrován: ned úno 19, 2006 19:08
Bydliště: B.Bystrica

chladenie sacieho potrubia

Příspěvek od Ján Píš »

pokal viem tak sacie potrubie v ladovkach je vyhrievanie chladiacou zmesou od hlavy motoru zamyslal sa uz niekto nad tym ci by sa to nedalo vyuzit nejak aby to chladilo to potrubie cez nejaky mensi chladic s tym ze by sa tie otvory na hlave zablendovali alebo to chladit dusikom lebo je to proti logike zohrievat vzduch ktory vchadza do motora ak sa nejak mylim tak ma opravte ale vydim v tom nejaku perspektivu ako troska zvysit vykon
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Čert ví, kdesi jsem četl, že studené sací potrubí není moc ono neb na něm kondenzuje směs a pak to dělá bordel, ale zaručeně seriózní informaci ti nepodám neb tomu, až tak moc nerozumím.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

ja si myslim ze je to tam asi skor kvoli tomu aby siel motor dobre ked je tuha ruska zima? ja som rozmyslal cely ten okruh predohrevu zmesi odpojit ked jazdim len v lete aby bola zmes studensia?
СЕКТОР ГАЗА парты
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Kluci neblbnete, u karburatoru a monovstriku se skutecne neda ochlazovat saci potrubi, to by melo spis opacny ucinek nez zvyseni vykonu. W.
pavel83
Příspěvky: 19
Registrován: pát srp 04, 2006 16:04

Příspěvek od pavel83 »

a co to chladit u karburátoru a plynu? tam se nemá co srážet(rozuměj kondenzovat) bo je to všechno v plynném stavu...
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

No,s tím dusíkem by mně zajímalo,jak by jsi to chtěl provést.Už jenom skladovat kapalné N2 je v celku problém(vlastní zkušenost=rozletěla se mi termoska v ruce).Navíc by ti možná na stěnách kodenzovalo i lpg,páč kapalný dusík má myslím -196°C kdežto lpg kapalní někde kolem -40°C(tim lpgem si nejsem tak jistej)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Chladit sací potrubí je dle mého názoru blbost. Pravdou je, že do studeného vzduchu se "vleze" více směsi, jenže za karburátorem už to jaksi nemá vůbec význam.... Chladit vzduch ještě před karburátorem jakýsi malý význam možná má, ale za karbecem? ... by mě zajímalo, kam na ty nápady chodíte :D

Myslím, že místo vymejšlení podobnejch kravin je mnohem lepší se naučit třebas seřídit motor :lol: ...tímto se dosáhne mnohem lepších vlastností motoru než podobnejma blbostma jako je třeba chlazení sacího potrubí :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

Najlepsie je sa posnazit aby motor sal co najstudensi vzduch-naporove sanie!
Sacie potrubie keby bolo chladene tak zmes kondenzuje a vykon sa znizuje.
Uživatelský avatar
Ján Píš
Příspěvky: 35
Registrován: ned úno 19, 2006 19:08
Bydliště: B.Bystrica

Příspěvek od Ján Píš »

no tak sa tu este kvoli tomu pobite vsak ja som sa len opytal aky mate na to nazor pocul som uz aj o vstrekovani vody do valcou tak ma len tak napadlo ze je tu ta moznost a ci by to vobec fungovalo sakra uz sa na nic radsej nebudem pytat
Uživatelský avatar
Ján Píš
Příspěvky: 35
Registrován: ned úno 19, 2006 19:08
Bydliště: B.Bystrica

Příspěvek od Ján Píš »

Wolf píše:Kluci neblbnete, u karburatoru a monovstriku se skutecne neda ochlazovat saci potrubi, to by melo spis opacny ucinek nez zvyseni vykonu. W.
ok wolf to bol len naaaaaaaaaapad sakra
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Ján Píš píše:ok wolf to bol len naaaaaaaaaapad sakra
Vzdyt to je v poradku. Nekdy i ze zdanlivych "propadaku" vznikaji velke veci. W.
Uživatelský avatar
Ján Píš
Příspěvky: 35
Registrován: ned úno 19, 2006 19:08
Bydliště: B.Bystrica

Příspěvek od Ján Píš »

dusin píše:No,s tím dusíkem by mně zajímalo,jak by jsi to chtěl provést.Už jenom skladovat kapalné N2 je v celku problém(vlastní zkušenost=rozletěla se mi termoska v ruce).Navíc by ti možná na stěnách kodenzovalo i lpg,páč kapalný dusík má myslím -196°C kdežto lpg kapalní někde kolem -40°C(tim lpgem si nejsem tak jistej)
no a mal som na mysli oxid dusicnaty cize no2 v plynnom skupenstve ale to je jedno
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

este mi niekto po lopate vysvetlite ako by sa to spravalo pri jazdeni v lete (v horucavach) kebyze ten predohrev zmesi odstavym uplne?
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Lada Rider píše:este mi niekto po lopate vysvetlite ako by sa to spravalo pri jazdeni v lete (v horucavach) kebyze ten predohrev zmesi odstavym uplne?
Nijak to na jízdě nepoznáš (můj názor).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Vašátor, aha takze by to nemalo za nasledok nieco v tom zmysle, ze by to zmes neohrievalo a bola by studensia?
СЕКТОР ГАЗА парты
Odpovědět

Zpět na „Nepovedené pokusy“