Zotrvak

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Zotrvak

Příspěvek od mtx »

Poznate niekoho kto vie odlahcit zotrvak? Bo jeden ked to videl mi povedal ze to je tazke a je to risk ze nebude 100% vyvazeny (robi iba skodovacke) Zatial DIKY!
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

mne to robil chlapik z nitry co robi kovoobrabacske prace a podobne prace, hlavne teda pre motory, osustruzil zotrvak pocelom obvode rovnako, vtedy sa nemusi vyvazovat, ako ked sa odvrtava. odvrtanie nerobi.

podla toho aky extrem chces tak vie urobit vybranie, videl som Garyho zotrvak co dava na tie svoje 127cky fiatky a to bolo proti mojmu zotrvaku ako misa...

www.lievaj.sk
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

Myso píše:mne to robil chlapik z nitry co robi kovoobrabacske prace a podobne prace, hlavne teda pre motory, osustruzil zotrvak pocelom obvode rovnako, vtedy sa nemusi vyvazovat, ako ked sa odvrtava. odvrtanie nerobi.

podla toho aky extrem chces tak vie urobit vybranie, videl som Garyho zotrvak co dava na tie svoje 127cky fiatky a to bolo proti mojmu zotrvaku ako misa...

www.lievaj.sk
OK Skusim sa s nim nakontaktovat a porozpravat bo chcem robit aj vybrus.
DIKY Myso!
Uživatelský avatar
Martin Kalenda
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
Bydliště: Valdek

Příspěvek od Martin Kalenda »

Psal sem to tady v jinym tématu, jak do toho hrábneš, měl by si to vyvažovat! Jinak si při vyšších otáčkách můžeš dočkat nepříjemných vybrací a odepsáním ložisek, poradil bych ti na vyvážení někoho v čechách :oops:
Střelec VFTS
Příspěvky: 13
Registrován: sob led 06, 2007 18:20
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Střelec VFTS »

MARTIN KALENDA - má pravdu v s těma vybracema,pokud se pořádně setrvák nevyváží tak je to hrozný nápor na kliku a ložiska.Viděl jsem to v Brně na srazu na 2x autech a jak se motor klepal, tak málem sám motor odpochodoval z auta.Ptal jsem se majitelu proč to tak hází a říkaly ,že také stahovaly setrváky.Jde to sice pěkně do otáček, :) ale je motor slabší na volnoběhu a volnoběh musí být ohodně vyšší.
Střelec VFTS
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Mno a když už jsme u vyvažování, tak by se měl prvně vyvážit setrvák samotný a potom i s klikou a nejlépe i s přítlačákem (bez lamely) ... kdyby chtěl být někdo detailista :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Střelec VFTS
Příspěvky: 13
Registrován: sob led 06, 2007 18:20
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Střelec VFTS »

To je fakt Vašatore. 8) :lol: :lol:
Střelec VFTS
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

o kolik je vhodné takové to lehké odlehčení setrváku? a na kolik zhruba vyjde? prostě aby bylo na každodenní ježdění.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

aci vzdycky vim ze se ozves u takovychto uprav :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Acibuk píše:o kolik je vhodné takové to lehké odlehčení setrváku? a na kolik zhruba vyjde? prostě aby bylo na každodenní ježdění.
Uber to tak o dvoj až trojnásobek toho, co doporučuje výrobce a nic tím neskazíš. Já mám na FIATu asi o kolo lehčí setrvák a je to dělaný na vysší krouťák a otáčky.
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

Taj co by jste mi poradili? Je velký problém setrvák vyndat? co na to všechno potřebuju a hlavně o kolik to stáhnout a kde...teda pokud mi to nerozmluvíte,ale když jsem viděl jak jde krásně za plynem motor z fáčka po odlehčení setrváku....hodně mě svrbí prstíky:) Díky za všechny rady
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

drží ho 6 šroubů na 17 klíč, povoluj je trhem, ne tahem... jinak se ti to bude otáčet..
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Pozor na jednu věc. Setrvák má na klice svojí přesnou polohu. ( Jinak ho lze nastavit dvouma způsobama - dobře a " o 180° otočenej " špatně ) Na obvodu setrváku je vyvrtanej důlek o pr. asi 8mm, a ten musí být ve stejný pozici, jako čep 4. válce. Jinak bude motor vibrovat.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Štěpán Getsko píše:Pozor na jednu věc. Setrvák má na klice svojí přesnou polohu. ( Jinak ho lze nastavit dvouma způsobama - dobře a " o 180° otočenej " špatně ) Na obvodu setrváku je vyvrtanej důlek o pr. asi 8mm, a ten musí být ve stejný pozici, jako čep 4. válce. Jinak bude motor vibrovat.
o teto věci jsem věděl, ale důlek jsem nenašel, tak jsem to dal taj jak semto chyt a už na 2 motoru no problemo..
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

A co vyvážení s klikou? jak jste odlehčovali ? pochlute se se zkušenostmi, pozitiva či negativa?
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“