VAZ 2101 - NEBRZDI

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Asi máš kapalinotěsný bubny a tudíž nic neutíká :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Blbej dotaz:Máš tam posilovač nebo ne?Pokud ano,nepraskla ti hadice od podtlaku?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Taky by mohl být posranej hlavní brzdovej válec, to by mu brzdovka neutíkala.
Orientační ceny: http://www.autodilykrc.cz/eshop/lada/la ... ledej=brzd#
Krč je ale docela drahá, seženeš levnější - já tyhle stránky používám, když chci vědět řádovou cenu (tj. +- 25%) ;-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
qwxu
Příspěvky: 9
Registrován: úte pro 26, 2006 18:20

Příspěvek od qwxu »

Asi bude nieco s valcom. hmm posilovac to asi nema, aspon som si nevsimol ze by brzdy kym este fungovali s nastratovanim zmakli.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Také bych řekl hlavní brzdový válec. Pokud auto třebas delší dobu stálo, mohl válec trochu vyreznout a netěsní gumičky. Pokud brzdová kapalina nikde neteče, je to jedna z možností. Tvrdne pedál alespoň trošku nebo na něj tlačíš stále stejnou silou a nic? Když ho sešlápneš, propadne se hned nebo jakoby tlačil, ale přesto ho došlápneš až do podlahy?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jestli to bylo z ničeho nic, tak mě spíš napadlo, že se gumička přilepila a pak utrhla kousek rzi, kterej buď lepí na gumičce, nebo přicpal kanálek, díky čemuž se nevyrovnávají tlaky. Možná nebude třeba ani měnit válec, jen ho rozebrat a vyčistit! Nemusí to být ani rez, jen prostě kus špíny.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
qwxu
Příspěvky: 9
Registrován: úte pro 26, 2006 18:20

Příspěvek od qwxu »

Vašátor píše:Také bych řekl hlavní brzdový válec. Pokud auto třebas delší dobu stálo, mohl válec trochu vyreznout a netěsní gumičky. Pokud brzdová kapalina nikde neteče, je to jedna z možností. Tvrdne pedál alespoň trošku nebo na něj tlačíš stále stejnou silou a nic? Když ho sešlápneš, propadne se hned nebo jakoby tlačil, ale přesto ho došlápneš až do podlahy?
ten pedal ide uplne makko, inak s tym autom sa za posledny rok nejazdilo skoro vobec, ale mi je divne ze stryko na tom dojde ze bratislavy do ziliny co je 200 km a este to brzdilo ale mne to za polhodinu postupne uplne prestalo. Mal stastie stryko, keby mu to na dialnici prestalo brzdit :twisted: :lol:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“