VAZ 2101 - NEBRZDI
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Asi máš kapalinotěsný bubny a tudíž nic neutíká
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Taky by mohl být posranej hlavní brzdovej válec, to by mu brzdovka neutíkala.
Orientační ceny: http://www.autodilykrc.cz/eshop/lada/la ... ledej=brzd#
Krč je ale docela drahá, seženeš levnější - já tyhle stránky používám, když chci vědět řádovou cenu (tj. +- 25%)
Orientační ceny: http://www.autodilykrc.cz/eshop/lada/la ... ledej=brzd#
Krč je ale docela drahá, seženeš levnější - já tyhle stránky používám, když chci vědět řádovou cenu (tj. +- 25%)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Také bych řekl hlavní brzdový válec. Pokud auto třebas delší dobu stálo, mohl válec trochu vyreznout a netěsní gumičky. Pokud brzdová kapalina nikde neteče, je to jedna z možností. Tvrdne pedál alespoň trošku nebo na něj tlačíš stále stejnou silou a nic? Když ho sešlápneš, propadne se hned nebo jakoby tlačil, ale přesto ho došlápneš až do podlahy?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to bylo z ničeho nic, tak mě spíš napadlo, že se gumička přilepila a pak utrhla kousek rzi, kterej buď lepí na gumičce, nebo přicpal kanálek, díky čemuž se nevyrovnávají tlaky. Možná nebude třeba ani měnit válec, jen ho rozebrat a vyčistit! Nemusí to být ani rez, jen prostě kus špíny.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
ten pedal ide uplne makko, inak s tym autom sa za posledny rok nejazdilo skoro vobec, ale mi je divne ze stryko na tom dojde ze bratislavy do ziliny co je 200 km a este to brzdilo ale mne to za polhodinu postupne uplne prestalo. Mal stastie stryko, keby mu to na dialnici prestalo brzditVašátor píše:Také bych řekl hlavní brzdový válec. Pokud auto třebas delší dobu stálo, mohl válec trochu vyreznout a netěsní gumičky. Pokud brzdová kapalina nikde neteče, je to jedna z možností. Tvrdne pedál alespoň trošku nebo na něj tlačíš stále stejnou silou a nic? Když ho sešlápneš, propadne se hned nebo jakoby tlačil, ale přesto ho došlápneš až do podlahy?