Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Dneska du po konevce a koukam ze na chodniku stoji taxi 112 a cumej do toho lidi, tak se ptam co s tim je a prej da jednicku ale je to jako neutral.... takze asi se mu podelala spojka. Tak sem ho odtah :wink:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Pavel04 píše:Dneska du po konevce a koukam ze na chodniku stoji taxi 112 a cumej do toho lidi, tak se ptam co s tim je a prej da jednicku ale je to jako neutral.... takze asi se mu podelala spojka. Tak sem ho odtah :wink:
spojka? ani dvojka tam nešla? No jestliže to bylo na odtah...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

joo 112 JAKO TAXIKA TO UŽ JSEM V PRAZE TAKY VIDEL:-) zajimalo by me za jakou firmu jezdi..........
btw.odtahnout nepojizdny auto pred autosalon je docela dobra pakarna:-):-)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Jiri píše: btw.odtahnout nepojizdny auto pred autosalon je docela dobra pakarna:-):-)
to je nová rafinovaná reklama od CS autoLada,ukázat lidem,že Ladysta Ladystovi pomůže,takže lepší síť servisů neni třeba :P
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

volnoběh je na volnoběh v klidu, spotřeba je taky v normě.
Jinak kde se nachází čidlo teploty, popřípadě ten bazmek ke škrtící klapce a kolik to stojí?
Franta
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

ted uz lovim jen v pameti - cidlo teploty pro RJ bylo u nekde pobliz termnostatu - ma 2 vyvody (cidlo pro teplomer na palubce je na te strane co je rozvodovy remen a ma vyvod jeden)
potenciometr klapky stoji cca 1200 Kc
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

radek mb píše:to je nová rafinovaná reklama od CS autoLada,ukázat lidem,že Ladysta Ladystovi pomůže,takže lepší síť servisů neni třeba
Zejména, když opovrhovaná krabice táhne "horkou" novinku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

dmatej píše:Začínám si všímat, co dělá přítelky Renault 19 Chamade. Přístojovka umí taky fajn kouzla, např. při puštění větráku topení naplno začne otáčkoměr (motoru) ukazovat 5000 ot./min. Motor samozřejmě běží normálně, ale jelikož ho ten větrák bez problémů přehluší, nejdřív jsem se docela leknul :D
OT: Protože rendl 19 je už dneska ojetá, ošoupaná a stoletá zmrdka. :P
- motor má udejchanej po německých dálnicích a od koroze dohnilá u nás
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Jiri píše:joo 112 JAKO TAXIKA TO UŽ JSEM V PRAZE TAKY VIDEL:-) zajimalo by me za jakou firmu jezdi..........
btw.odtahnout nepojizdny auto pred autosalon je docela dobra pakarna:-):-)
A tam se chudák dozví, že bude muset až do Mělníku. I když spojku mu opraví kde kdo. Převodovka musí dolů a je to.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

preju m u prijemny vylet na lane 8)
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

tavri píše:
dmatej píše:Začínám si všímat, co dělá přítelky Renault 19 Chamade. Přístojovka umí taky fajn kouzla, např. při puštění větráku topení naplno začne otáčkoměr (motoru) ukazovat 5000 ot./min. Motor samozřejmě běží normálně, ale jelikož ho ten větrák bez problémů přehluší, nejdřív jsem se docela leknul :D
OT: Protože rendl 19 je už dneska ojetá, ošoupaná a stoletá zmrdka. :P
- motor má udejchanej po německých dálnicích a od koroze dohnilá u nás
no rendlik 19 ma zena - je to rocnik 96 ( posledni serie), s korozi na tom byl lepe nez lada po peti letech. ma to 1,4 motor 8V chodi jak hodinky a zere kolem 6,5l...
spotreba oleje u toho motoru je nemeritelna
asi by se to na nemecky dalnnici nechalo brzy zhuntovat, na petku to se to necha roztocit az 190 ale toci to pri tom cca 6000rpm - na trvale letani touhle rychlosti to neni- verim ze to by ten motor dlouho v dobre kondici neprezil
Jezdi to bez sebemensich problemu a treba predni brzdy na to vyjdou o 1000kc levnejc nez na ladu. vyfuk to samy......
ano dost r19 je v sezranych a ve stavu pripominajicim popelnici.
verzi s motorem moc 1,7 neznam, ale rika se ze je to takovej tahaci starsi motor ktery snese vsecko...
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jiri píše:
tavri píše:OT: Protože rendl 19 je už dneska ojetá, ošoupaná a stoletá zmrdka. :P - motor má udejchanej po německých dálnicích a od koroze dohnilá u nás
...asi by se to na nemecky dalnici nechalo brzy zhuntovat...
Je pravda, ze nez abych koupil nejake auto utahane z venku, radeji snizim naroky a koupim neco odtud. Ale to je jen muj nazor. W.
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Zdravím všetkých a prajem príjemný zvyšok vianočných sviatkov. Viem, že je to neskoro, ale predsa. Moje Žiguli stále poriadne nebrzdí a zistil som aj to, že som na prd mechanik, ale možno to bolom aj kôli tomu, že ma stále niečo vyrušilo od roboty. Vymenil som regulátor tlaku, gumenú hadičku brzdovú a stále to isté. Teraz som vymenil gumičky v hlavnom brzdovom valci, ale uvidím až po zamontovaní, že čo to povie. Toto všetko sú diely zo Samary. Ako som mohol tušiť RU sa vývojom tohoto auta až do takých detailov ako sú brzdy nezaoberali. Takže hydraulika bŕzd je komplet so Samary. Na UA je to vasmjorka. A tie ceny tam tomu aj odpovedajú a zrejme aj kvalita. Je to asi len trošičku drahšie ako na Tavriu. Niekde som písal, že tu dám fotky do mesiaca, ale musím to urobiť až na jar, keď auto zdvihnem a dokončím tuning. interiéru a nafotím to naraz. Rád tu čítam veci, ktoré posunú človeka do predu, ale škoda, že ich nie je až tak veľa. Aj za to vďaka. Ako je to s gumovými dorazmi na posilnenie zadných tlmičov? Nemáte skúsenosti, alebo o tom vedomosti? Je to blbosť? Kúpil som sadu na dva pružiny. Poradil mi ich jeden predavač v jednom obchode na UA. To bola jeho odpoveď na riešenie tuhosti zadných pružín. Tieto gumové dorazy dávali aj niekedy na staré Žiguláky, možno aj na Samary.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Gumové dorazy jsou na všech 210x
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Tak sem dneska ráno(cca -3st.C) nastartoval a naskočilo to hned ale po pár sekundách se to začlo zakuckávat a nejspíš to šlo na tři válce, přidal sem trochu plyn a bylo to v pohodě a nastavilo si to obvyklejch 1100ot. V průbehu dne sem eště několikrát startoval ale už se zahřátym motorem a bylo to v pořádku. Má s tim někdo zkušenosti??
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“