Ako dat motor 1500 do 2101 co najlacnejsie.
Moderátor: Moderátoři
Ako dat motor 1500 do 2101 co najlacnejsie.
Mam moznost kupit motor 1500 a chcem ho dat do 2101. Neviem ci bude sedet na spojku alebo aj do kasne. Bude vlasne pasovat moj karbec na ten motor? Vlastne chcem rychlo vymenit motor co najmensimi nakladmi. Ani neviem ci bude pasovat starter alebo altik a toboz rozdelovac. Prosim poradte.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha
Ahoj, jestli mas 1500 motor tak vsechno sedi. Jen v pripade nouze tam muzes nechat karbec z 1200. Sice ten motor degradujes ale pojede... Obecne se rika ze rozdelovac bez podtlaku 2101 je ostrejsi nez s podtlakem 2103, 2106. Jo pozor na sani
2101 nema posilovac (original) a jestli tam mas sani z 1500 tak zaslep diru pro podtlak.
Nebo prehod z 1200....
2101 nema posilovac (original) a jestli tam mas sani z 1500 tak zaslep diru pro podtlak.
Nebo prehod z 1200....
Pisty píše:Ale ma trapi ten karbec a rozdelovac.
TOYOTA EL54 Paseo
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
Motor budem mat az po sviatkoch. Potom vlastne uvidim v akom je stave a co ma a co zase nie. Ten moj mi dosluhuje a nemozem si dovolit byt bez auta. Urcite by sa dal zreparovat ale na to nieje moc casu. Ked bude ta 1500 chodit tak ako 1200 tak bude dobre. Ja vobec mepotrebujem vykon ale aby ma odnieslo tam ci tam.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Vše bylo popsáno výše. Takže shrnu:
Alternátor a startér jsou stejný.
Vodní pumpa je bez mechanické vrtule, ale pumpy můžeš přehodit.
Karburátor můžeš v případě nouze nechat (ale nebude to mít výkon - nebo musíš přetryskovat)
Rozdělovač potřebuješ v každém případě jiný (s delší tyčkou)
Podtlak pro brzdy (pokud je tam sací potrubí pro 2103) musíš zaslepit.
Připojení na spojku/převodovku je bez problémů.
Osazení do karoserie je bez problému.
Snad jsem na nic nezapomněl. L.
Alternátor a startér jsou stejný.
Vodní pumpa je bez mechanické vrtule, ale pumpy můžeš přehodit.
Karburátor můžeš v případě nouze nechat (ale nebude to mít výkon - nebo musíš přetryskovat)
Rozdělovač potřebuješ v každém případě jiný (s delší tyčkou)
Podtlak pro brzdy (pokud je tam sací potrubí pro 2103) musíš zaslepit.
Připojení na spojku/převodovku je bez problémů.
Osazení do karoserie je bez problému.
Snad jsem na nic nezapomněl. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha
Luďku, já myslím, že stačí našroubovat vrtuli. Nic víc. Rozdíl je akorát v délce uchycovacích šroubů vrtule.Luděk Musil píše: Vodní pumpa je bez mechanické vrtule, ale pumpy můžeš přehodit.
Co se týká karburátoru, tak těleso karburátoru Weber pro 1200 a 1500 je defakto stejné. Takže stačí akorát správně natryskovat, seřídit škrtící klapku první komory, popř. vyměnit přechody...atd, dle knížky.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Takze - zere oleju viac ako benzinu, nema vykon ani po zriadeni ventilov a karburatoru. ked startujem motor sa zastavuje a nieje to starterom ani baterkou.Dusan píše:Definuj dosluhuje ?
ma zasebou velmi zlu udrzbu - to jest nic viac ako benzin, olej a vodu skoro bez nemrznucej zmesi.
Dal som nanho plyn a jazdil 1rok skoro bez problemov. Obcas niake skubanie pri vykone, zdochynanie ked bol tepli a voda v oleji. menene tesnenie pod hlavou.
Asi prasknuty blok lebo voda sa sporadicky objavi a potom zase zmizne.
Prejavuje sa hlavne v zime. Meneny olej 2krat do roka kvoli vode - mam ho zadarmo M7adx.
Kedze na benzin skoro nejazdim tak by ten karbec nevadil. Difuzor je predsa pred karburatorom.
Keby vas nieco este napadlo sem stym. Rad sa nieco priucim.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG