Marek píše:Co se týká motoru, jednoznačně je potřeba dodržet čtyři základní věci:
1) malý kompresní poměr - ideálně kolem 8:1
2) vačkový hřídel bez střihu, symetrický a "tupý".
3) přizpůsobení regulace předstihu
4) optimální plnění směsí
Troufám si tvrdit, že bez brzdy to amatérským způsobem nikdy nevychytáš, ale zkus to.
Komprese je 8.5 coz je este v pohode (doufam, lepsi bude asi sehnat i hlavu - hlavne kvuli vackam)
Vašátor píše:Co se týká spojky, řekl bych, že bez problému stačí lamela od fy AP (já ji koupil za 500Kč-jetá 3000Km), používaná na Fiatech a přítlačák z Nivy. Hodně však bude záležet na tom, jakej nástup to turbo bude mít.
To bych byl celkem rad, kdybych to takle ocural, tak uvidime co se da a neda. Jo a to turbo je relativne "plochy" co jsem slysel...
Pája píše:Spojku maj na Koňevovce, kardan mám od ML Tuning - Kardan servis v Dolních Počernicích myslim a diferák by snad věděl sehnat Blahout...
A odhadem ceny? A co Vasenkov? Nebo zajet rovnou na UA? Zas bych se bal ze me osmelej, vim jak to tam chodi, ale ty ceny...
Ondra 07 píše:Asi nechapu co po tom aute potom chces? Kdyz resis takovy veci jako vymenu kardanu a diferaku, co se nejdriv zamerit na poradny vyztuhy kastle a vzpery mezi tlumice atd... pac 140Hp ti nejen natrhne prd... ehm hardyspojku ale taky udela na kapote uzel. Delas z toho masinu na honeni,nebo to chces jenom pro strejcka prihodu, kdyby nekdy neco tak at to leti jak sutr.?
No jen tak pro obcasne poteseni, nechci to hned odrasit anebo se v tom zabit, ja vetsinou jezdim podle predpisu, ale tak spis ten strycek nahoda (aspon si zkusit jaky to je a pak vedet co tam mam a co muzu...)
Nezapominejte ze to turbo je urcene primo pro tento motor, takze reseni najdu v kazde delte HF, uz se mi par lidi nabidlo ze mi poradi nebo pomuze.