Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Chaloupka
Příspěvky: 76
Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
Bydliště: HK/Březhrad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaloupka »

Proskoušej vůli na levé straně (zvedni na hever). dej pod jednu stranu špalek a stlač druhou stranu auta (rozhoupni), pak to samé s druhou stranou. možná to poznáš. jinak nevim :?
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Tak jsem byl včera v servisu s tím odběrem proudu vklidu, dělá to přístrojová deska. Samozřejmě že jí neměli tak si za týden 70 km cestu zopakuji. Už mě ty drobné závady otravujou , pokud by si někdo chtěl koupit LADU, tak mu to rozmluvím, aby neudělal stejnou chybu jako já.
vlastax
Příspěvky: 31
Registrován: ned říj 17, 2004 14:14
Bydliště: Ústí n.L.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vlastax »

Taky jsem byl dneska s přístrojovkou na Nivě v servisu,celá zhasla.Na závadu nepřišli ale pravou půlku se jim podařilo rozsvítit,ani nevěděli jak.A měnil jsem fridex,trvalo to 2 hodiny není to kde odvzdušnit.Taky drobná závada.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

honzat píše:Tak jsem byl včera v servisu s tím odběrem proudu vklidu, dělá to přístrojová deska. Samozřejmě že jí neměli tak si za týden 70 km cestu zopakuji. Už mě ty drobné závady otravujou , pokud by si někdo chtěl koupit LADU, tak mu to rozmluvím, aby neudělal stejnou chybu jako já.
hmmm.... a pak se zeptej kolik stojí nova pristrojovka (po zaruce by to nasr.... jeste vic)
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Opět mi asi odešlo čidlo hladiny oleje v motoru. Lada je 1000 malých bolestí.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tak to mě cvičilo čidlo hladiny v ostřikovačích. Čidlo oleje mám původní už skoro 5let a hlásí spolehlivě. :-) Lada - co kus to unikát. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Mně zas nejde čidlo množství chladící kapaliny. Jde o zvyk, stačí občas otevřít kapotu a zkontrolovat všechny kapaliny. U nového vozu by mě to štvalo.
Náhodou Lada teď dlouhodobě nezlobí, za odměnu dostane dálkové ovládání k centrálu. I když by si víc zasloužila novej rozvoďák a seřídit ventily, mám překročený interval.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tak to bych jí raději na zimu dal ten rozvoďák......
Jsem srab a bál bych se, že se odejde....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Rozvoďák je lepšie vymeniť, kým sa neodtrhol, lebo sa na rozvodoch nič nemení. Z toho čo mám zistené na 8 V pri roztrhnutí rozvoďáka sa nič nedeje, ale toto sa už 16 V určite netýka . Tomu sú asi úmerné odporúčania intervalu výmeny rozvoďáka. Od 40 000-80 000 km a 5 rokov. Ten druhý údaj je pre teba Tavri. Na výmenu rozvoďáku v svojom 16 V sa už teraz teším. Konzultoval som to s kamarátom automechanikom. Tavria bola pre mňa dobrá škola.
Uživatelský avatar
JakubN
Příspěvky: 152
Registrován: pon dub 25, 2005 12:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Stěrače

Příspěvek od JakubN »

Asi před půl rokem jsem zde probíral občasné stávkování stěračů (stejný prolém měl i "sourozenec" Georgius). Byla to taková porucha-neporucha, někdy se objevila, pak dlouhoudobu vůbec. Myslel jsem, že to bude možná chybné relé, protože někdo uváděl, že mu jej v rámci reklamace měnili. Před týdnem mi stěrače vypověděly službu úplně (no řídit Ladu v režimu IFR není nic příjemného). Pořád ještě je Lada v záruce, ale do servisu se mi moc nechce (je to časově náročné), tak jsem se pokusil včera trochu ty stěrače rozebrat a už to opět funguje. Takže to nakonec vypadá na čistě mechanickou závadu - někde to v tom šíleným heblementu dře. Protože nemám žádnou garáž ani dílnu a navíc je to v záruce, tak jsem to zatím dělal jen tak rychle na ulici, trochu jsem to promazal a vypadá to, že to pomohlo... J.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

To vypadá, že vymysleli nějakou inovaci mechanismu stěračů někdy po roce 2002, neb já zatím stírám v pohodě. (I když ty stěraře při pohybu po skle vydávaj šílený zvuky, bez ohledu na použité gumičky) :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
JakubN
Příspěvky: 152
Registrován: pon dub 25, 2005 12:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JakubN »

Skalouš píše:To vypadá, že vymysleli nějakou inovaci mechanismu stěračů někdy po roce 2002, neb já zatím stírám v pohodě. (I když ty stěraře při pohybu po skle vydávaj šílený zvuky, bez ohledu na použité gumičky) :-)
Mně gumičky při pohybu po skle nevržou, ale ozýval se skřípavý zvuk (kov na kov) někde z toho mechanizmu. Měl jsem vyndaný ten vrchní plastový dekl, mechanizmus stěračů s motorkem ne, ale to, co jsem viděl, vypadalo stejně jako mechanismus na fotografii od Tavriho v tomto tématu.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

stera mi chodily bez problemu s vynechavanim ale pri delsi dobe rychleho chodu zacal sterac u ridice utikat za sklo a nebo mlatit na spodni doraz....
takze ta gumicka se velmi rychle opotrebovala a sterac stiral i predni sloupek:-))))
v melniku s tim nic neudelali a ja to nechtel rozebirat

to jsou ty malickosti ktere z lady delaji takovy lego pro vetsi deti...

moc se mi libi reklamni slogan na naradi METABO "Metabo - work! don`t play."

Lada se tvari jako kdyby sla opacnou cestou -LADA - don´t drive! play !:-))
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Jiří: To ale není vůbec špatná filosofie, pokud k tomu nepotřebuješ speciální nářadí (např. elektroniku), baví tě to a máš fůru času. :-)
JakubN: Třeba větším přítlakem v pružinách odstranili to vrzání gumiček a pak rychlejc zakukává ten mechanismus, neb jej té nové síle nestihli přizpůsobit. Ale podle tvého zvuku soudím, že se vykašlali na mazání, nebo to jen polili něčím co měli zrovna k dispozici namísto vazelíny..... :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Mám rok výroby 2000 a stěrače zatím (ťuk ťuk ťuk) fungují bez problémů.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“