Čím natřít část výfuku?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

aha takze prvni dil vyfuku. to se totiz nahore prisroubuje na svody a dole k druhymu dilu.
Jo tak to celkem ma sanci shnit, asi to s tou zivotnosti bude tk jak psal JMJ.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Ano, první díl vyfuku vydrží dlouho. On se totiž brzo ohřeje, voda vypaří a tak nemá zevnitř tolik příležitostí korodovat, jako další díly, které se navíc pod autem hezky chladí a plní kondenzátem hlavně v tlumičích. Kupříkladu na Hnědém Ladovi když jsem sundal zadní tlumič (díl) jsem to otypl tak na 1,5-2 litry. Ale vylít to nešlo. Musím zkusit dírku, tak do 2mm, vrtačkou. :wink:
Natírání je hezký vysledek, špatná práce a protože to odchází hlavně zevnitř a jednotlivé výfuky stojí do cca 500Kč, tak bych to snad ani nedělal. Třeba u Sierry se první díl snad ani nekoupí, pak je KATalyzátor, ten stojí majlant (od 3 do 18 tisíc), pak je střední díl, za cca 3 500Kč a pak poslední díl za cca 1500 - 2000Kč. A stejně jsem to nenatřel.
Bílý LADA a okřídlená spol.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Pool píše:Co říkáte na natření koncového dílu REZISTINEM ? Vím že výfuk hnije většinou zevnitř, ale jde mi spíš o to, aby po zimně nebyl rezavej jak liška a vypadal alespoň z venku zachovale.
mam pocit, ze keby si vyfuk natrel rezistinom tak ti to zhory, je to predsa len ropny produkt podobny asfaltu :)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

zvenku jen šopovat hliníkem. :!:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

prvni urcite, ale treba ten posledni, myslim ze staci barva
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ja mam cely vyfuk nasopovany hlinikom, kedze nestal 500kc, :| a zatial aj po nejakych 3000km sa to tam drzi...teda aj na zvodoch (a to som si myslel ze sa to rychlo spali).

raz som natieral napravnicu hammeritom, a nedalo mi a natrel som aj zvody kam som dociahol, najblizsich 9km z garaze domov sa strasne dymilo spod auta, a doma som kukol pod auto a hammerit prec :shock:

co sa povodneho prveho dielu vyfuku tyka, podla mna je skoro vecny, akurat mne ho roztrhlo :)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

ja si ted musim udelat prostredni dil, mam tam tak 120cm rouru, tak doprostred na ni chci privarit tlumic, tak bych to pak taky docela rad nechal osetrit. Na kolik to vychazi?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

u nas okolo 250Sk za kus, cely vyfuk za 1200,- majov som ukecal za 1000,-
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

to jde, nejlepsi pro me bude kdyz to i s tim svarenim udela jeden clovek, protoze nevim jestli tam ebudu potrebovat udelat i takovy kolinko, ktery snizi vyfuk v miste tlumice dal od podlahy, protoze ten tlumic nema ovalnej prurez, ale kruhovej... :|
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Pool

Příspěvek od Pool »

slavoj píše:mam pocit, ze keby si vyfuk natrel rezistinom tak ti to zhory, je to predsa len ropny produkt podobny asfaltu :)
Já to tam napleskal (jenom zadní tlumič) nic nehořelo, ale asi se to místama připeklo a vytvořilo zajímavý barevný efekt. Výfuk z dálky vypadá jako rezavý. To je sice to čemu jsem chtěl předejít, ale doufám že hlavně to vydrží trochu dýl než jen tak bez ničeho.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

MZ má pro změnu natřenej poslední díl základovkou od min. majitele. V kufru tehdá přivezl ještě jeden, vypadal skoro jako novej, ale pak jsme zjistili, že vnitřek tlumiče prostě urezl a plácá se tam volně. Zkrátka, tlumiče reznou zevnitř :(
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no ja ked som daval na 06ku pre par mesiacmi naspat seriovy vyfuk, tak som si dal tu namahu, ze som vsetky casti vysmirgloval(lebo skoro vsetky mali uz svoj vek), natrel odhrdzovacom a znovu vysmirgloval a nakoniec natrel hlinikovou farbou(striebrenkou). Uz je to nejaky ten cas a drzi to tam. Je mi to az divne, dokonca aj na zvodoch, dokonca aj kde som skalu trafil je to len mierne oskulene :D
Ale drahsi vyfuk jedine sopovat. Seriovku by som vsak sopovat nedaval, to je neekonomicke, fakt to stejne uhnije zvnutra a stoji to par korun
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“