Cekani na Kalinu.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Tak pánové, od testu v SM moc neočekávejte, protože předpokládaám, že dopadne cca obdobně jako test AutoBildu. Pro ty co vládnou byzanštinou http://www.zr.ru/news49718.html

Pro ty co nevládnou, tak sděluji, že byl proveden srovnávací test Loganu a Kaliny, přičemž nejhorší hodnocení Kaliny mají brzdy. Ze 100 km/h na 0 při studených brzdách zastavuje Kalina na 59 m, při teplých na 55 m. Závěr testu zní, že buď VAZ brzdy posílí a doplní ABS, nebo si ten zázrak má z německého trhu stáhnout. O dalších výsledcích z německého testu se ZR nešíří.

Vzhledem ke zde vyjeveným skutečnostem o brzdách novějších modelů Lad, nemusí být uvedený test tak úplně neseriozní.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Pravdou je, ze Lada ma v brzdach dlouhodobe slabinu. Jeste stale vidim, jak Marek na minulem srazu v Trnave zkousel rychlost a pak brzdil vsim, cim se dalo :) . Kdyz presednu do Barci a pokud bych si nedal pozor, rozbiju si pri brzdeni nos :D . W.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Jsem zvědavej, jak se k tomu postaví orgány v Německu - zda to auto třeba nezakážou dovážet. Nebo zda se ukáže, že auto splňuje normy i když brzdí o něco hůře......
A pak jsem zvědavej, zda se vyjádří Lada....
Typnul bych si, že hlavní problém budou origo gumy.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

pokaždé když jsem sednul z lady 2111 do jakýhokoliv jinýho auta s posilovačem brzd (dokonce i ve S120m) jsem mel pocit ze auto ma oproti lade ostre brzdy s rychlym nastupem brzdneho ucinku. O tom, ze dobre serizena rucni brzda u lady mela problemy udrzet auto nalozene auto v kopci jsem tu už psal.
V ZR.RU podobně ohodnotili i 112 cupe - auto ktere ma brzdy co ani zdaleka neodpovidaji vykonu motoru...
a to myslim ze u 111 namerili brzdnou drahu "jen 50m"
docela me na strankach www.lada.cz zarazily informace o hmotnostech
1155kg pohotovostni, 1555 celkova tedy 400kg uzitecna
mensi kalina je o cca 100kg tezsi nez kombik 2111, snizili nosnost a na brzdy se vykaslali .... kdyz bude kombik o neco tezsi , bude mit jeste nizsi nosnost ???

preci jen odcituju В то время как Logan уже полностью остановился, Kalina еще продолжает движение со скоростью около 50 км/ч.
tedy: když se logan úplne zastavil pokračuje kalina ješte rychlosti 50km/h
to je hustý.......
Naposledy upravil(a) Jiri dne čtv lis 23, 2006 10:24, celkem upraveno 1 x.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Pak by bylo řešení namontovat dálkové ovládání a ušetřit hmotnost řidiče. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ked mne niekto povie ze lada (stara) nebrzdi, tak ma to fakt len naserie, potom ako mi minuly tyzden na dialnici jeden fas s malym pazoutom spravil toto:

kalim si to svojich 120 v prevom prude, vecer, tma, vidim na krajnici odstavene auto, 4 blinkre. zrazu uz len jeden blinker a to lavy. kukam do spatitka, vedla sa rutia hovada klasicky, neni kam uhnut, este stale si hovorim "Nieee, to mim ten curak neurobi"...

urobil. bez akehokolvek rozbehu po krajnici sa mi mrdol do cesty... v tom momente som stal na brzde (tak na 3/4, aby to neflekovalo), spomalenie 5G (majo by prelozil ako "5x posrane Gate") zo 120 na 50. uplne fpoho (az na ten smrad spaleneho oblozenia v interieri). az nato ze za mnou sa rozsvietili vsetky svetla na kamione a truba, pretoze on s tymi svojim i x+1 tonami az tak fpoho nebol... tak som to mrdol vedla pazouta a isli sme 3 vedla seba, a za nami ten kamion uz si to s pazoutom vybavil, asi mu ohorel lak na zadnych dverach od tych dialkacov kamionovych... grrrr niektorim ludom by som zobral rodny list...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

jenom ten kdo se boi na brzdu poradne slapnout si mysli ze stara nebrzdi. S novejma (asi nastesti) nemam zkusenosti. Ale horsi to snad nebude ne?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

este dodam skusenost, v lete som jazdil s formanom r.v. 94, ten mal presne ako pisete super nastup brzd, reaguju ostro, ale akonahle na to hamstnem tak do flekuje...a potom uz to nebrzdi vobec. strasne lahky predok... je mozne ze to bolo aj zodratymi zimakmi co tam boli obute, teraz su tam nove Frigo a sprava sa to ako ine auto, tak uvidime, snad sa to zlepsilo...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Je pravda, že brzda potřebuje větší sílu, ale doufám, že ten test byl provedenej s max. brzdným účinkem a ne s lechtáním pedálu.....
Jestli použili u obou aut stejnou sílu na pedál, tak pak není co porovnávat....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

Když bude Kalina brzdit alespon jak moje 21061 tak mě to bude bohatě stačit,jezdím i feldou a nepozoruji žádný rozdíl(alebo mám niečo extra.. :) Rekl bych že horší to nebude a stejný mně určitě bude stačit.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jsem zvyklej, že jak na to šlapu, tak to brzdí - dokonale to odpovídá mojí síle. U Renaultu Mégané jsem pochopil, proč má ABS - nástup byl zběsilej, bylo hrozně těžký to trefit přesně. Navíc pedál nebyl pod nohou ani cítit.
S každým autem to chce prostě cvik, mě vyhovuje 2101 bez posilovače.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Chaloupka
Příspěvky: 76
Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
Bydliště: HK/Březhrad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaloupka »

Včera si jedu z Hradce Králové do Prahy po starý silnici a co v Sadský nevidím :shock:
Uprostřed vesnice stojí jen tak vystavená KALINA v červený metle :mrgreen:

Tak, že mám čárku za osobní styk-sic jen pár vteřin :)
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Aby ne, zejo pred autosalonem :ANAL:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

http://www.lada-sadska.cz/
Pan Nedbal se činí!
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ja som bol vcera v CS Autolada na Konevke a mali tam velke hovno.(co sa kaliny tyka)

akurat davali do showroomu tmavozelenu nivu...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“