Cekani na Kalinu.
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Tak pánové, od testu v SM moc neočekávejte, protože předpokládaám, že dopadne cca obdobně jako test AutoBildu. Pro ty co vládnou byzanštinou http://www.zr.ru/news49718.html
Pro ty co nevládnou, tak sděluji, že byl proveden srovnávací test Loganu a Kaliny, přičemž nejhorší hodnocení Kaliny mají brzdy. Ze 100 km/h na 0 při studených brzdách zastavuje Kalina na 59 m, při teplých na 55 m. Závěr testu zní, že buď VAZ brzdy posílí a doplní ABS, nebo si ten zázrak má z německého trhu stáhnout. O dalších výsledcích z německého testu se ZR nešíří.
Vzhledem ke zde vyjeveným skutečnostem o brzdách novějších modelů Lad, nemusí být uvedený test tak úplně neseriozní.
Pro ty co nevládnou, tak sděluji, že byl proveden srovnávací test Loganu a Kaliny, přičemž nejhorší hodnocení Kaliny mají brzdy. Ze 100 km/h na 0 při studených brzdách zastavuje Kalina na 59 m, při teplých na 55 m. Závěr testu zní, že buď VAZ brzdy posílí a doplní ABS, nebo si ten zázrak má z německého trhu stáhnout. O dalších výsledcích z německého testu se ZR nešíří.
Vzhledem ke zde vyjeveným skutečnostem o brzdách novějších modelů Lad, nemusí být uvedený test tak úplně neseriozní.
Jsem zvědavej, jak se k tomu postaví orgány v Německu - zda to auto třeba nezakážou dovážet. Nebo zda se ukáže, že auto splňuje normy i když brzdí o něco hůře......
A pak jsem zvědavej, zda se vyjádří Lada....
Typnul bych si, že hlavní problém budou origo gumy.....
A pak jsem zvědavej, zda se vyjádří Lada....
Typnul bych si, že hlavní problém budou origo gumy.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
pokaždé když jsem sednul z lady 2111 do jakýhokoliv jinýho auta s posilovačem brzd (dokonce i ve S120m) jsem mel pocit ze auto ma oproti lade ostre brzdy s rychlym nastupem brzdneho ucinku. O tom, ze dobre serizena rucni brzda u lady mela problemy udrzet auto nalozene auto v kopci jsem tu už psal.
V ZR.RU podobně ohodnotili i 112 cupe - auto ktere ma brzdy co ani zdaleka neodpovidaji vykonu motoru...
a to myslim ze u 111 namerili brzdnou drahu "jen 50m"
docela me na strankach www.lada.cz zarazily informace o hmotnostech
1155kg pohotovostni, 1555 celkova tedy 400kg uzitecna
mensi kalina je o cca 100kg tezsi nez kombik 2111, snizili nosnost a na brzdy se vykaslali .... kdyz bude kombik o neco tezsi , bude mit jeste nizsi nosnost ???
preci jen odcituju В то время как Logan уже полностью остановился, Kalina еще продолжает движение со скоростью около 50 км/ч.
tedy: když se logan úplne zastavil pokračuje kalina ješte rychlosti 50km/h
to je hustý.......
V ZR.RU podobně ohodnotili i 112 cupe - auto ktere ma brzdy co ani zdaleka neodpovidaji vykonu motoru...
a to myslim ze u 111 namerili brzdnou drahu "jen 50m"
docela me na strankach www.lada.cz zarazily informace o hmotnostech
1155kg pohotovostni, 1555 celkova tedy 400kg uzitecna
mensi kalina je o cca 100kg tezsi nez kombik 2111, snizili nosnost a na brzdy se vykaslali .... kdyz bude kombik o neco tezsi , bude mit jeste nizsi nosnost ???
preci jen odcituju В то время как Logan уже полностью остановился, Kalina еще продолжает движение со скоростью около 50 км/ч.
tedy: když se logan úplne zastavil pokračuje kalina ješte rychlosti 50km/h
to je hustý.......
Naposledy upravil(a) Jiri dne čtv lis 23, 2006 10:24, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
ked mne niekto povie ze lada (stara) nebrzdi, tak ma to fakt len naserie, potom ako mi minuly tyzden na dialnici jeden fas s malym pazoutom spravil toto:
kalim si to svojich 120 v prevom prude, vecer, tma, vidim na krajnici odstavene auto, 4 blinkre. zrazu uz len jeden blinker a to lavy. kukam do spatitka, vedla sa rutia hovada klasicky, neni kam uhnut, este stale si hovorim "Nieee, to mim ten curak neurobi"...
urobil. bez akehokolvek rozbehu po krajnici sa mi mrdol do cesty... v tom momente som stal na brzde (tak na 3/4, aby to neflekovalo), spomalenie 5G (majo by prelozil ako "5x posrane Gate") zo 120 na 50. uplne fpoho (az na ten smrad spaleneho oblozenia v interieri). az nato ze za mnou sa rozsvietili vsetky svetla na kamione a truba, pretoze on s tymi svojim i x+1 tonami az tak fpoho nebol... tak som to mrdol vedla pazouta a isli sme 3 vedla seba, a za nami ten kamion uz si to s pazoutom vybavil, asi mu ohorel lak na zadnych dverach od tych dialkacov kamionovych... grrrr niektorim ludom by som zobral rodny list...
kalim si to svojich 120 v prevom prude, vecer, tma, vidim na krajnici odstavene auto, 4 blinkre. zrazu uz len jeden blinker a to lavy. kukam do spatitka, vedla sa rutia hovada klasicky, neni kam uhnut, este stale si hovorim "Nieee, to mim ten curak neurobi"...
urobil. bez akehokolvek rozbehu po krajnici sa mi mrdol do cesty... v tom momente som stal na brzde (tak na 3/4, aby to neflekovalo), spomalenie 5G (majo by prelozil ako "5x posrane Gate") zo 120 na 50. uplne fpoho (az na ten smrad spaleneho oblozenia v interieri). az nato ze za mnou sa rozsvietili vsetky svetla na kamione a truba, pretoze on s tymi svojim i x+1 tonami az tak fpoho nebol... tak som to mrdol vedla pazouta a isli sme 3 vedla seba, a za nami ten kamion uz si to s pazoutom vybavil, asi mu ohorel lak na zadnych dverach od tych dialkacov kamionovych... grrrr niektorim ludom by som zobral rodny list...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
este dodam skusenost, v lete som jazdil s formanom r.v. 94, ten mal presne ako pisete super nastup brzd, reaguju ostro, ale akonahle na to hamstnem tak do flekuje...a potom uz to nebrzdi vobec. strasne lahky predok... je mozne ze to bolo aj zodratymi zimakmi co tam boli obute, teraz su tam nove Frigo a sprava sa to ako ine auto, tak uvidime, snad sa to zlepsilo...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Je pravda, že brzda potřebuje větší sílu, ale doufám, že ten test byl provedenej s max. brzdným účinkem a ne s lechtáním pedálu.....
Jestli použili u obou aut stejnou sílu na pedál, tak pak není co porovnávat....
Jestli použili u obou aut stejnou sílu na pedál, tak pak není co porovnávat....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jsem zvyklej, že jak na to šlapu, tak to brzdí - dokonale to odpovídá mojí síle. U Renaultu Mégané jsem pochopil, proč má ABS - nástup byl zběsilej, bylo hrozně těžký to trefit přesně. Navíc pedál nebyl pod nohou ani cítit.
S každým autem to chce prostě cvik, mě vyhovuje 2101 bez posilovače.
S každým autem to chce prostě cvik, mě vyhovuje 2101 bez posilovače.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
http://www.lada-sadska.cz/
Pan Nedbal se činí!
Pan Nedbal se činí!
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)