Zhasinanie motora u 2106

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Krwel
Příspěvky: 128
Registrován: stř čer 02, 2004 07:40
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krwel »

Setkal jsem se s tim jednou u najakejch nestastnejch slovaku, kteri chteli jet domu a stacilo vymeni vzduchovy filtr. Predpokladam, ze jsi to urcite udelal, ale jen pro jistotu.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To KingOfDirt, Marek sice říká, že se v tom nemáš hrabat když tomu nerozumíš, ale já bych si dovolil oponovat. Sežeň si nějaký jiný karburátor a začni experimentovat s ním. Pro začátek si zkus citlivé rozdělání, pak nastavování plováku dle Tůmy, rozdělání do mrtě, vyčištění, výměnu membrán, profoukání kompresorem atd. určitě seženeš někoho kdo ti eventuelně s něčím poradí. Kdyby totiž lidi dělali jen to co umí a nešlapali po tenkém ledu, nemohli by se nijak rozvíjet. Co se týče konečného poladění pomocí těch dvou šroubků, tak to už je jiné kafe, to už musí opravdu udělat někdo kdo tomu rozumí. Třeba já si všechy výše zmíněné věci spáchám sám, ale třešničku na dortíku nechávám pro lidi znalé věci.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6519
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

A ja su asi pako, ale to pokrouceni tech dvou sroubu mi prijde naopak to nejjednodussi za predpokladu, ze ten kdo krouti neni hluchej :shock:

Ale me si nevsimejte, ja tu jen tak neco pindam... :oops:
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6519
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.
:lol: :lol: no tak ja zkusim, jestli mi to drobek taky prekrouti. teda jestli dojde na sraz v nedelu :-)

to proste kroutis tak, az se ti zda ze otacky maji rozumnou uroven a zaroven kdyz to obhacujes, nebo ochuzujes, tak uz se nemeni nebo nebo klesaji. a hleda se to misto, kde to pri ochuzeni jde s otackama dolu. otacky poznas podle sluchu. na lepsi metodu sem neprisel :-)


... jsem stary vetchy slepy ladic pian. znam vsechny klaviatury v arizone a ladim a ladim a ladim ... :happy6:

Pozn. moderátora: ještě, že jsi nedodal hluchý :D :D :D .... L.
Naposledy upravil(a) JmJ dne úte lis 07, 2006 08:00, celkem upraveno 1 x.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

JmJ píše:
Koko Loko píše:Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.
:lol: :lol: no tak ja zkusim, jestli mi to drobek taky prekrouti. teda jestli dojde na sraz v nedelu :-)

to proste kroutis tak, az se ti zda ze otacky maji rozumnou uroven a zaroven kdyz to obhacujes, nebo ochuzujes, tak uz se nemeni nebo nebo klesaji. a hleda se to misto, kde to pri ochuzeni jde s otackama dolu. otacky poznas podle sluchu. na lepsi metodu sem neprisel :-)


... jsem stary vetchy slepy ladic pian. znam vsechny klaviatury v arizone a ladim a ladim a ladim ... :happy6:
A ti co maji otackomer tak to maji usnadneny, ne?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Pokud jim nekecá.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

super sa steluje karbec ked si hluchy ale mas otmer, mas ho v aute a z opacnej strany stojis pri karbeci...

dost dobra pomocka je ten moje UNI merak, meria aj otacky, potom to vidis aj ked si pod kapotou...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

To Teepee: Díky za uznání, ale ceny v servisech jsou mi bohužel známy a kroutím hlavou jako vůl.

Jinak částečně souhlasím s Lokem, že Tůma popisuje karburátor velmi podrobně a srozumitelně a dá se dle jeho výkladu karburátor seřídit prakticky na stole.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4266
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Marek píše:To Teepee: Díky za uznání, ale ceny v servisech jsou mi bohužel známy a kroutím hlavou jako vůl.
Jinak částečně souhlasím s Lokem, že Tůma popisuje karburátor velmi podrobně a srozumitelně a dá se dle jeho výkladu karburátor seřídit prakticky na stole.
Já jen můžu doporučit spolupráci s knihou pánů Jeršova a Jurčenka http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/index.htm
Až tady jsem pochopil odlišnosti karburátorů 2101, 2105, 2106, atp. do detailů, například u karburátoru WEBER (2106-1107010) ten zatracenej zaplombovanej šroub ve volnoběžném kanálu (viz. http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/i ... es/076.htm ) a že tenhle WEBER opravdu nemá přídavné dávkování paliva ve vyšších otáčkách (obohacovač, ekonostat), protože do té chvíle jsem nevěděl, jestli závrty (kanálky) jsou ucpané a nebo prostě neprůchodné. (viz opět str. 76: http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/i ... es/076.htm )
To jsem prostě v do té doby dostupném Tůmovi v 3.vydání z roku 1984 nenašel.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“