Zhasinanie motora u 2106
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To KingOfDirt, Marek sice říká, že se v tom nemáš hrabat když tomu nerozumíš, ale já bych si dovolil oponovat. Sežeň si nějaký jiný karburátor a začni experimentovat s ním. Pro začátek si zkus citlivé rozdělání, pak nastavování plováku dle Tůmy, rozdělání do mrtě, vyčištění, výměnu membrán, profoukání kompresorem atd. určitě seženeš někoho kdo ti eventuelně s něčím poradí. Kdyby totiž lidi dělali jen to co umí a nešlapali po tenkém ledu, nemohli by se nijak rozvíjet. Co se týče konečného poladění pomocí těch dvou šroubků, tak to už je jiné kafe, to už musí opravdu udělat někdo kdo tomu rozumí. Třeba já si všechy výše zmíněné věci spáchám sám, ale třešničku na dortíku nechávám pro lidi znalé věci.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
no tak ja zkusim, jestli mi to drobek taky prekrouti. teda jestli dojde na sraz v nedeluKoko Loko píše:Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.
to proste kroutis tak, az se ti zda ze otacky maji rozumnou uroven a zaroven kdyz to obhacujes, nebo ochuzujes, tak uz se nemeni nebo nebo klesaji. a hleda se to misto, kde to pri ochuzeni jde s otackama dolu. otacky poznas podle sluchu. na lepsi metodu sem neprisel
... jsem stary vetchy slepy ladic pian. znam vsechny klaviatury v arizone a ladim a ladim a ladim ...
Pozn. moderátora: ještě, že jsi nedodal hluchý .... L.
Naposledy upravil(a) JmJ dne úte lis 07, 2006 08:00, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2104 1.3 1989
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
A ti co maji otackomer tak to maji usnadneny, ne?JmJ píše:no tak ja zkusim, jestli mi to drobek taky prekrouti. teda jestli dojde na sraz v nedeluKoko Loko píše:Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.
to proste kroutis tak, az se ti zda ze otacky maji rozumnou uroven a zaroven kdyz to obhacujes, nebo ochuzujes, tak uz se nemeni nebo nebo klesaji. a hleda se to misto, kde to pri ochuzeni jde s otackama dolu. otacky poznas podle sluchu. na lepsi metodu sem neprisel
... jsem stary vetchy slepy ladic pian. znam vsechny klaviatury v arizone a ladim a ladim a ladim ...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
super sa steluje karbec ked si hluchy ale mas otmer, mas ho v aute a z opacnej strany stojis pri karbeci...
dost dobra pomocka je ten moje UNI merak, meria aj otacky, potom to vidis aj ked si pod kapotou...
dost dobra pomocka je ten moje UNI merak, meria aj otacky, potom to vidis aj ked si pod kapotou...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
To Teepee: Díky za uznání, ale ceny v servisech jsou mi bohužel známy a kroutím hlavou jako vůl.
Jinak částečně souhlasím s Lokem, že Tůma popisuje karburátor velmi podrobně a srozumitelně a dá se dle jeho výkladu karburátor seřídit prakticky na stole.
Jinak částečně souhlasím s Lokem, že Tůma popisuje karburátor velmi podrobně a srozumitelně a dá se dle jeho výkladu karburátor seřídit prakticky na stole.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Teepee
- Příspěvky: 4299
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Já jen můžu doporučit spolupráci s knihou pánů Jeršova a Jurčenka http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/index.htmMarek píše:To Teepee: Díky za uznání, ale ceny v servisech jsou mi bohužel známy a kroutím hlavou jako vůl.
Jinak částečně souhlasím s Lokem, že Tůma popisuje karburátor velmi podrobně a srozumitelně a dá se dle jeho výkladu karburátor seřídit prakticky na stole.
Až tady jsem pochopil odlišnosti karburátorů 2101, 2105, 2106, atp. do detailů, například u karburátoru WEBER (2106-1107010) ten zatracenej zaplombovanej šroub ve volnoběžném kanálu (viz. http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/i ... es/076.htm ) a že tenhle WEBER opravdu nemá přídavné dávkování paliva ve vyšších otáčkách (obohacovač, ekonostat), protože do té chvíle jsem nevěděl, jestli závrty (kanálky) jsou ucpané a nebo prostě neprůchodné. (viz opět str. 76: http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/i ... es/076.htm )
To jsem prostě v do té doby dostupném Tůmovi v 3.vydání z roku 1984 nenašel.
Bílý LADA a okřídlená spol.