Hodinky
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv říj 19, 2006 13:30
- Bydliště: SR, TRNAVA
- Kontaktovat uživatele:
Hodinky
Hľadám do Lady 2103 tie hodinky, ktore sice nikdy neukazovali spravny cas, ale tie moje odišli. Nevie mi niekto poradiť, kde by sa to dalo kúpiť, alebo zohnať? Na vrakoviskách majú samé 2101, alebo bez hodín. Prosím poraďte, dakujem!
Barborka BA3 21061 , Suchoň
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodinky
hodiny do žigulíka to je velmi zrádné téma...takže zainetko píše:Hľadám do Lady 2103 tie hodinky, ktore sice nikdy neukazovali spravny cas, ale tie moje odišli. Nevie mi niekto poradiť, kde by sa to dalo kúpiť, alebo zohnať? Na vrakoviskách majú samé 2101, alebo bez hodín. Prosím poraďte, dakujem!
1.)..vyráběly se hodiny do 2103/06..origo Ruský..pokud na ně někde narazíš poznáš je podle toho,že ručička nepulzuje,ale prostě utíká..čísla sou napsaný sudý 12,2,4,6,8,10
2.)pak je tu typ č.2 montovaný zkraje do 2107 (lze i do 03/06)..ten se stále prodává,ale jeho kvalita je natoluk mizerná,že naprosto nedoporučuji shánět..poznáš ho tak,že ručička už pulzuje a čísla sou 1,3,5,7,9,11
3) je tu typ montovaný hlavně do 21073 a 21044..to sou hodiny Quartz...sou vynikající spolehlyvý a přesný..prodávají se,ale cena je kolem 1000,-
takže tady máš celkový výčet
- Chaloupka
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
- Bydliště: HK/Březhrad
- Kontaktovat uživatele:
Zdar, pro ty co mají stejný problém s hodinami (nejdou, opožďují se). udělal jsem přesně to, co jsem tu někde četl.
vyndal nefunkční staré hodiny 2103, rozebral chromovaný kroužek ( jde to velmi těžce, musíte mít velkou slovní zásobu, aby povolil, ale nezmačmali jste ho jak papír od sekany , stačí sním otáčet a nalést místo, kde je přerušený kryt, tam zmáčknout kroužek a pomocí silou vyšroubovat) Strojek jsem vystříkal kontaktolem a promazal olejíčkem, nevím kterým (vyjetý z fychtla) a zadělal spátky. Pomocí stopek jsem den seřizoval šroubkem, co je v zadu ozn. +/-
Je to 14 dní a hodiny chodí bez přerušení a seřizování. skuste to, třeba jim domluvíte, jako já
vyndal nefunkční staré hodiny 2103, rozebral chromovaný kroužek ( jde to velmi těžce, musíte mít velkou slovní zásobu, aby povolil, ale nezmačmali jste ho jak papír od sekany , stačí sním otáčet a nalést místo, kde je přerušený kryt, tam zmáčknout kroužek a pomocí silou vyšroubovat) Strojek jsem vystříkal kontaktolem a promazal olejíčkem, nevím kterým (vyjetý z fychtla) a zadělal spátky. Pomocí stopek jsem den seřizoval šroubkem, co je v zadu ozn. +/-
Je to 14 dní a hodiny chodí bez přerušení a seřizování. skuste to, třeba jim domluvíte, jako já
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
- Chaloupka
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
- Bydliště: HK/Březhrad
- Kontaktovat uživatele:
To jsem nejdřív zamýšlel taky, ale jak se ti tam podařil dát? díra na hodiny je větší. voltmetr má menší průměr jako teploměr. Já jsem voltmetr na svoji 2103 přidelal pod prostřední panel, resp. pod rádio. kastli mu tvoří rozřezaná palubka 2105 ve tvaru podkovy. někdy skusím zaslat foto. je to docela dobré řešení.
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
dettočmelák píše:a som tam fukol voltmeter
hodiny mam na radiu
ja som pouzil velky budik z Liazky, myslim ze povodne ukazoval tlak oleja, je presne toho priemeru co Lada hodinky. Pouzil som z neho obal s chromovym ramikom a do neho osadil volmeter z 05ky. No ako to vyzera posudte(ale foto si najdite sami .-P ), ale aspon tam neni diera(ci nefunkcne hodiny)
Ozaj, skoro som zabudol, voltmeter by nemal byt pripojeny nastalo(teda na kable od hodin) lebo ma dost velky kludovy odber. Ja to tak sice mam uz vyse roka a nikdy mi to baterku nevybilo, ale na zivotnosti jej to urcite neprida.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv říj 19, 2006 13:30
- Bydliště: SR, TRNAVA
- Kontaktovat uživatele:
Ja som svoje hodinky rozobral a sklamane zistil, ze uz nepojdu. Totiz problem je na oske, ktora pohybuje plastove koliecko (sekundovej rucicky). Je na nej akoby dve segerovky a medzi je zub ozub. kolecka. No a ten jeden kruzok, ci "segerovka" sa zlomila. Takze to nespravi ani hodinar.. Oska sa toci teda kmita, ale to je tak vsetko..
Barborka BA3 21061 , Suchoň
Tak to asi jezdíš docela často - nechat to stát a Voltmetr má odběr cca 220mA. Na měřidlo celkem nářez.Majo píše:dettočmelák píše:a som tam fukol voltmeter
hodiny mam na radiu
ja som pouzil velky budik z Liazky, myslim ze povodne ukazoval tlak oleja, je presne toho priemeru co Lada hodinky. Pouzil som z neho obal s chromovym ramikom a do neho osadil volmeter z 05ky. No ako to vyzera posudte(ale foto si najdite sami .-P ), ale aspon tam neni diera(ci nefunkcne hodiny)
Ozaj, skoro som zabudol, voltmeter by nemal byt pripojeny nastalo(teda na kable od hodin) lebo ma dost velky kludovy odber. Ja to tak sice mam uz vyse roka a nikdy mi to baterku nevybilo, ale na zivotnosti jej to urcite neprida.
již bez Lady. Přešel ke Škodě.