Nižší účinnost posilovače brzd - subjektivní
Moderátor: Moderátoři
Nižší účinnost posilovače brzd - subjektivní
Mám pocit, že musím mnohem více tlačit na brzdu než u jiných vozů (felicie, fabie). Bohužel nemám srovnání s jinou ladou s posilovačem, tak nevím, jestli je to správně nebo špatně. Že by to nebrzdilo, to se mi nezdá, tuhle jsem ve stovce blokoval přední kola. Dá se to nějak odkontrolovat, jestli to posiluje málo, hodně, akorát?
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10637
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Oproti vozidlům z Mladé Boleslavi musím na brzdový pedál tlačit tak dvojnásobnou silou. V pochcávce mi na brždění stačil palec
pravé nohy. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
Myso
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
jj, mam rovnake pocity co sa toho posilovaca tyka, ale ma to vyhodu, brzdny ucinok sa da lepsie davkovat... s novymi autam proste neviem jemne brzdit... pedal je makky a ked nanho co len trochu stupim tak uz som na celnom skle... alebo je chyba v mojom prijimaci? 
aj forman s ktorym som najazdil cez leto cca 1600km brzdil ovela ostrejsie, jeho nevyhoda vsak bola ze moc skoro sa blokovali predne kola a potom to uz nebrzdilo vobec... to bude lahkym motorom a zodratymi zimakmi vpredu
aj forman s ktorym som najazdil cez leto cca 1600km brzdil ovela ostrejsie, jeho nevyhoda vsak bola ze moc skoro sa blokovali predne kola a potom to uz nebrzdilo vobec... to bude lahkym motorom a zodratymi zimakmi vpredu
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Novsi auto zajiste maji brzdy "lepsi", tedy staci mene mackat a vice to brzdi. Vetsinou s tim nemam problemy (felda, oktavka, 307 pazout, laguna, accent, 2110), ale zazil jsem dve auta, kde sem tomu neprisel na chut vubec. audi A4, ale to sem ridil jen 2 - 3 km a pak citroen C3. v citronu to byla hruza. mackam... nic, mackam vic... nic, mackam jeste vic... nic, do haje, musim na to dupnout... buch drzkou o volant. mam rad, kdyz pedal lehce zabere jen pri slabem seslapnuti, coz vetsina aut, kupodivu i zigul, delaji. Ten citron to nedelal a to byla chyba
.
VAZ 2104 1.3 1989
Já se přiznám, že s "měkkostí" pedálu problém nemám. Pokud se Ti účinnost nezdá, zkontroluj, zda si nepřisává hadice od podtlaku a nebo může být zanesený vzduchový filtr na posilovači (má se měnit každých 30.000 km - a pánové ruku na srdce, kdo z vás ho kdy měnil ???!!!).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Tuto odpověď jsem čekal !!!Hnojar píše:Marek píše: a nebo může být zanesený vzduchový filtr na posilovači (má se měnit každých 30.000 km - a pánové ruku na srdce, kdo z vás ho kdy měnil ???!!!).
jaký filtr ???????????
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
hehMarek píše:Tuto odpověď jsem čekal !!!Hnojar píše:Marek píše: a nebo může být zanesený vzduchový filtr na posilovači (má se měnit každých 30.000 km - a pánové ruku na srdce, kdo z vás ho kdy měnil ???!!!).
jaký filtr ???????????![]()
![]()
![]()
![]()
VAZ 2104 1.3 1989
Podívejte se do katalogu. Posilovač má na atmosférické straně vzduchový filtr, pánové !!!
Nachází se uvnitř vozidla na straně posilovače u pedálu. V místě, kde tlačná tyčka od pedálu vstupuje do posilovače, je taková gumoplastová manžetka válcového tvaru a v ní se nachází vzduchový filtr z molitanu.
Nachází se uvnitř vozidla na straně posilovače u pedálu. V místě, kde tlačná tyčka od pedálu vstupuje do posilovače, je taková gumoplastová manžetka válcového tvaru a v ní se nachází vzduchový filtr z molitanu.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
Hnojar
- Příspěvky: 296
- Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
- Bydliště: Orlová - opět :))))
- Kontaktovat uživatele:
Myso: máš na mysli situaci, kdy zajdu do krámu, preventivně koupím fitlr, namontuju za stálého nadávání na to , jak je to blbě přístupné a co všechno musím kvůli toho rozdělat, do auta, odjezdím pár set kilometrů bez jakékoli změny oproti předchozímu stavu a po pár nevysvětlitelných selháních posilovače vyhrabu z koše starý filtr a za stálého nadávání ho zase namontuji zpět ?????
No výborně. A teďka ještě otázka. Kudy to nasává vzduch zvenku? Nemohl by být nějaký nasávací otvor taky nějak přiucpaný? A ještě, jak se pozná nebo zkontroluje, jestli je v hadici, co vede do posilovače, správný podtlak.Marek píše:Podívejte se do katalogu. Posilovač má na atmosférické straně vzduchový filtr, pánové !!!
Nachází se uvnitř vozidla na straně posilovače u pedálu. V místě, kde tlačná tyčka od pedálu vstupuje do posilovače, je taková gumoplastová manžetka válcového tvaru a v ní se nachází vzduchový filtr z molitanu.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
-
Nulašestka
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Ucpat prstem a porovnat třeba s cucem vysavače?tek píše:jak se pozná nebo zkontroluje, jestli je v hadici, co vede do posilovače, správný podtlak.
Teď vážně,jednoduše našlapeš bez motoru brzdu aby pedál ztuhnul a pak ho necháš sešlápnutej a zároveň nastartuješ.Pedál po startu musí ustoupit vzad a to vcelku svižně.Bude-li tomu tak,po ničem nepátrej,nic neřeš.Jinak bych to viděl leda na špatnou hadici od posilovače nebo její přichycení.
Jinak stalo se vám někomu že byste se setkali o nefunkčním posilovačem na Ladě?
-
Hnojar
- Příspěvky: 296
- Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
- Bydliště: Orlová - opět :))))
- Kontaktovat uživatele:
Nulašestka: hehe na samaře jsem měl posilovač úplně out, kurevsky netěsnil ale tímhle tvým testem by prošel bezproblémů. doporučuji test propadnutí pedálu po nastartování doplnit o test: vypni motor a chvíli čekej, nemělo by být slyšet" unikající podtlak" . Po chvíli šlápni na brzdu - pedál by neměl být tvrdý, měl by zabrat jako normálně s motorem v chodu. V posilovači při vypnutém motoru by totiž měl zůstat podtlak na jedno sešlápnutí. a pokud třeba netěsní hadice, tak ti ten pedál ztvrdne třeba po pár vteřinách aniž bys na něj šlapal.