Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Ahoj
Víš i přes ty drobné nedostatky jako je to zatíkání neno prkotiny typu špatně nacvaklý plast a pod. jsem si to auto no- zamiloval.
Pořad ještě platí že za ty prachy prostě větsí a líp vybavený auto nedostaneš.
Vezmi třeba Fabii- jo fajn reklamy lákají na ceny již odxxxx tisíc ale za tu cenu dostanete takovej shit očesaný i kastlík u spolujezdce-a ta kvalita!Jo pokud někdo vyčítá Ladě že jí vše nelícuje a má pokroucené plasty a pod. tak si omrkněte podvozek zvednutý lady a pak fabie.Myslím si že i pro lidi co vůbec nemaj technický nadání ja rozdíl velice rychle patrný.Já koukal jak blázen - něco jako favorit vs octavia(samozřejmě Lada je ta "octavia")A pak koukněte do servisu kolik ty fábky vydrží co se týče podvozku, tlumičů a náprav.kámoš pracuje v jednom značkovém škoda a říkal že 80% fábií má po 40Tkm velké potíže právě s těmi jmenovanými částmi.No já raději nechám opravit na Laděně ty její prkotiny než bych se bál že se mi vysype podvozek.Jo a o tom motoru jaký za svoje peníze dostanete u jiných značek-škoda mluvit.
Pro lidi co od svého auta čekají že užitek a pak teprve krásu(mě se Laděny líbí-sem asi divný) jsou Lady myslím super.Spousta známých mi řeklo že by do ní šli taky-a to nedostatky své rusandy nijak netajím.
Držim všem palce ať Laděny zlobí co nejméně a jezdí jak maj.
ČAUKY.
Víš i přes ty drobné nedostatky jako je to zatíkání neno prkotiny typu špatně nacvaklý plast a pod. jsem si to auto no- zamiloval.
Pořad ještě platí že za ty prachy prostě větsí a líp vybavený auto nedostaneš.
Vezmi třeba Fabii- jo fajn reklamy lákají na ceny již odxxxx tisíc ale za tu cenu dostanete takovej shit očesaný i kastlík u spolujezdce-a ta kvalita!Jo pokud někdo vyčítá Ladě že jí vše nelícuje a má pokroucené plasty a pod. tak si omrkněte podvozek zvednutý lady a pak fabie.Myslím si že i pro lidi co vůbec nemaj technický nadání ja rozdíl velice rychle patrný.Já koukal jak blázen - něco jako favorit vs octavia(samozřejmě Lada je ta "octavia")A pak koukněte do servisu kolik ty fábky vydrží co se týče podvozku, tlumičů a náprav.kámoš pracuje v jednom značkovém škoda a říkal že 80% fábií má po 40Tkm velké potíže právě s těmi jmenovanými částmi.No já raději nechám opravit na Laděně ty její prkotiny než bych se bál že se mi vysype podvozek.Jo a o tom motoru jaký za svoje peníze dostanete u jiných značek-škoda mluvit.
Pro lidi co od svého auta čekají že užitek a pak teprve krásu(mě se Laděny líbí-sem asi divný) jsou Lady myslím super.Spousta známých mi řeklo že by do ní šli taky-a to nedostatky své rusandy nijak netajím.
Držim všem palce ať Laděny zlobí co nejméně a jezdí jak maj.
ČAUKY.
Lada 21124 1,6 16V bosch euro 3
Děkuju Eriku.
Já řekl jen to co si myslím a taky to co mám ověřené..
Jelikkož mi vadí jak lidi na mý auto koukaj jak diví a když přečetou výrobce tak najednou u 50% ticho a dal jen- "no hlavne aby se to nepokazilo když je to ruské". A to mě děsně S..E!!Kdyby tam balo logo WV nebo tak něco tak ani nehlesnou.
Bohužel je to od velké většiny lidí jen otázka předsudků.
Mrkněte někdy na weby škoda co řesí tam.Maj taky svý potíže-auta jsou jen stroje...
Já řekl jen to co si myslím a taky to co mám ověřené..
Jelikkož mi vadí jak lidi na mý auto koukaj jak diví a když přečetou výrobce tak najednou u 50% ticho a dal jen- "no hlavne aby se to nepokazilo když je to ruské". A to mě děsně S..E!!Kdyby tam balo logo WV nebo tak něco tak ani nehlesnou.
Bohužel je to od velké většiny lidí jen otázka předsudků.
Mrkněte někdy na weby škoda co řesí tam.Maj taky svý potíže-auta jsou jen stroje...
Lada 21124 1,6 16V bosch euro 3
převodovka
Ahoj, tak naštěstí ta převodovka po úrazu dopadla ještě v rámci možností. Nikde nic proraženýho ani prasklýho nebylo, takže se to nakonec vyřešilo jen přetěsněním. Hotovo za tři dny, cena necelé tři tisíce.
No když koukám na off-roady Flippera Toma se Samarou, tak jen zírám, já jsem s 2111 projel trochu ostřeji rozmlácenou cestou (byla to asfaltka, ale někde to již není poznat) do jedné vesničky na Vysočině a jak jsem dopadl, je vidět níže. Plechové části jsem bez problémů vyklepal, nárazník je "gumový", takže se vrátil do původní podoby, na autě jsou následky poznat jen po důkladném ohledání na kolenou. Jen ta převodovka byl problém...
No když koukám na off-roady Flippera Toma se Samarou, tak jen zírám, já jsem s 2111 projel trochu ostřeji rozmlácenou cestou (byla to asfaltka, ale někde to již není poznat) do jedné vesničky na Vysočině a jak jsem dopadl, je vidět níže. Plechové části jsem bez problémů vyklepal, nárazník je "gumový", takže se vrátil do původní podoby, na autě jsou následky poznat jen po důkladném ohledání na kolenou. Jen ta převodovka byl problém...
Jenže Flipper vymetá bahenní cesty..., zemina se většinou nějak poddá nebo funguje jako kluzák, inkriminované místo se jen zarýpne do hlíny, zatímco asfalt je prostě nepoddajný...
Nájezdové úhly jsme probírali na jiném serveru, citace:
Nájezdové úhly jsme probírali na jiném serveru, citace:
Ta fotka je stará, ještě před zvednutím zadní nápravy, což každému vřele doporučuji. Investice 430 Kč a 2 hodiny práce. Stačí hever a gola sada...tavri píše:I dlouhý zadek nepřidává, velmi často se mi ohýbá zásuvka od tažného zařízení a pak když chci po čase zapojit vlek...Jarda2 píše:...jsem předkem vyrýpnul trochu hlíny...
Tavria byla bezkonkureční
A dlouhá Lada 2110
Dodge Avenger 2.0 VVT
No já zadek zvednutý mám, bohužel byl právě nezatížený, což snižuje přední nájezdový úhel, ale to není argument proti "kostkám", ty také doporučuju.tavri píše: Ta fotka je stará, ještě před zvednutím zadní nápravy, což každému vřele doporučuji. Investice 430 Kč a 2 hodiny práce. Stačí hever a gola sada...
Každopádně, jako vždy, při výběru příštího vozu bude světlá výška a průchodnost terénem jedna z hlavních hledisek. U Lady 211x se to moc nepovedlo... Půlku si člověk musí dodělat doma a s předkem to není tak jednoduché. Když člověk nechce vyloženě teréňáka, ale osobní vůz cestovního charakteru, není moc na výběr. Pomohly by 14" kola
Dodge Avenger 2.0 VVT
Sundání nárazníku, narovnání plechů do skoro původní podoby a nandání nárazníku jsem si udělal sám bezprostředně po "úrazu". Až po pár dnech jsem objevil prosakující převodovku. Přetěsnění mi udělali v (novém) autor. servisu v Rozkoši u Humpolce.Skalouš píše:JakubN: Kdo a kde Ti to dával dohromady?
Teda nevim, ale v porovnání s ostatními auty (nemyslím vyložené offroady) mi Lada přijde, že má Lada světlou výšku dost bezkonkurenční.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Něco o tom, co je potřeba udělat s ruským autem, aby nerezlo http://www.zr.ru/arch49090.html. Nenechte se mást tím, že to dělají na Citroenu, z text u pochopíte, že věc se týká nejen ruských aut, ale i jiných aut v Rusku používaných.
Když mi to někdo za cenu do 5000kč u Lady udělá, proč ne.....
U té mojí plečky už ty puchýře lezou na moc místech, takže nevím, zda by se to ještě vyplatilo.....
Pradoxně to nerezne na spodku, kde mi v Mělníku dělali nástřik, ale rezne to z vrchu v místech, kde se dotýkají plasty (lem zrcátka, odrazka na zadních dveřích atd.) Kdybych si kupoval teď novou Ladu, už vím, kde co vypodložit gumou aby to neproklepalo lak a pak nezačalo puchýřovatět.
U té mojí plečky už ty puchýře lezou na moc místech, takže nevím, zda by se to ještě vyplatilo.....
Pradoxně to nerezne na spodku, kde mi v Mělníku dělali nástřik, ale rezne to z vrchu v místech, kde se dotýkají plasty (lem zrcátka, odrazka na zadních dveřích atd.) Kdybych si kupoval teď novou Ladu, už vím, kde co vypodložit gumou aby to neproklepalo lak a pak nezačalo puchýřovatět.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)