Nový kohout topení
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nový kohout topení
Ahoj,
chtěl jsem se jenom zeptat, jestli někdo nemáte negativní zkušenosti s nově koupeným kohoutem topení? V pátek jsem si vychutnal parní lázeň s Fridexem, a zajímalo by mě jestli novej kohout bude nějaká sračka, nebo jestli chvíli vydrží? Případně jestli není lepší tam nacpat něco jiného - kdosi mi říkal, že se tam dá nabastlit kohoutek ze Škodovky (?). Díky moc,
chtěl jsem se jenom zeptat, jestli někdo nemáte negativní zkušenosti s nově koupeným kohoutem topení? V pátek jsem si vychutnal parní lázeň s Fridexem, a zajímalo by mě jestli novej kohout bude nějaká sračka, nebo jestli chvíli vydrží? Případně jestli není lepší tam nacpat něco jiného - kdosi mi říkal, že se tam dá nabastlit kohoutek ze Škodovky (?). Díky moc,
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
S novymi kohouty na topeni, pokud vim, nejsou zadne problemy. Co vsichni vime, ze v provozu dost casto odchazeji a ze je to neprimo umerne jejich pouzivani - pokud se cely rok nepouzivaji, pak pri jejich podzimnim pouziti zacnou tect (samozrejme ne prvni rok). Pokud chces pouzit kohout s obdobnym systemem jako ma skodovka (s tesnici gumickou), tak ty prodaval ve sve dobe Kvetos (ladafanklub). Myslim, ze jeste jeden ve svem arzenalu dilu mam, ale o prodeji zatim neuvazuji. W.
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
Když měnil bratránek kohout topení, nový tekl hned od začátku. Druhý kus už byl v pořádku. Se Zikem jsme rovněž měnili kohout topení a ten byl v pořádku. Je to spíše kus od kusu...záleží na štěstí . Řekl bych, že se jedná o výrobní vady. Pokud brzy neodejde, tak už vydrží.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Je to tak,u mě dostává jaksepatří zabrat a nejsou s ním problémy,je tam už asi 25 000Km,jedinej problém je,a to prý bývalo i dřív,že při určitém otevření v některých otáčkách chrastí.Dělá to nepříjemnej rámus.Uvažoval jsem nad omotání té tyčky co je na ní ukotvené lanko izolepou,aby se to neklepalo kov o kov,no nakonec to stačilo namazat a chodí to dobře.Vašátor píše:záleží na štěstí
- Marcel
- Příspěvky: 1122
- Registrován: ned led 15, 2006 19:58
- Bydliště: Hajnice u trutnova
- Kontaktovat uživatele:
ty stou izolepou nedáš pokoj
Marcel 2107
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jeden problém je - nemaj šroubek jako starej, ale matku. Ta se natočí na hliníkovej šmejd (nebo co to bylo) v kohoutu a tento se při utahování dá docela snadno utrhnout. Aspoň mě se to tehdy podařilo, ale naštěstí se to chytlo na 3/4 závitu a neupadlo, co jsem s tím jezdil. Bohužel, netěsnil o nic líp, než starej. Ale pokud vím, nikomu jinýmu se to tu nestalo
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Já se s tímhle problémem před lety taky vztekal, a když se ukázalo že nový kohout nic neřeší, tak jsem to vyřešil po svém. Kulový ventil, tuším tříosmina, a stačí pohyb páky o nějakých cca 30°. Dal jsm to tam v roce 95, a od té doby o něm nevím. Prostě v létě zavřeno a když je zima, tak si zatopím.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
kohout
ale pozor pánové, toto opravdu funguje, silonová futra ventilu jsou prakticky nezničitelná, nezareznou ani nevydřou.Nemo píše:Já se s tímhle problémem před lety taky vztekal, a když se ukázalo že nový kohout nic neřeší, tak jsem to vyřešil po svém. Kulový ventil, tuším tříosmina, a stačí pohyb páky o nějakých cca 30°. Dal jsm to tam v roce 95, a od té doby o něm nevím. Prostě v létě zavřeno a když je zima, tak si zatopím.
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ten škodováckej jsem asi měl kdysi na 2106, údajně to tam montoval předchozí majitel a vyznačovalo se to tím, že ten bowden byl zapojenej obráceně - topení bylo otevřený při páčce nejvíc vpravo. Bohužel jsem neměl příležitost to rozebírat, tak nevím jak to bylo udělaný.
Jinak teda děkuju za zkušenosti, nakonec jsem v Praze na koněvce koupil originál za 180 Kč a zatím to všechno funguje. Dokonce i ta montáž byla vcelku bezproblémová, když jsem vyndal polici před spolujezdcem, vnitřek schránky v palubce a tu rouru od topení k výdechu na boční okno, dalo se kolem toho kohoutu šroubovat, aniž bych se musel plazit po podlaze.
Jinak teda děkuju za zkušenosti, nakonec jsem v Praze na koněvce koupil originál za 180 Kč a zatím to všechno funguje. Dokonce i ta montáž byla vcelku bezproblémová, když jsem vyndal polici před spolujezdcem, vnitřek schránky v palubce a tu rouru od topení k výdechu na boční okno, dalo se kolem toho kohoutu šroubovat, aniž bych se musel plazit po podlaze.