Tohle dnes napsali

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Maysner píše:vyrobce(lada) prej udava zrychleni pri plnym zatizeni
nekde sem to tu cet
Výrobce VAZ vždycky udával zrychlení a max.rychlost pro zatížení "řidičem a spolucestujícím" a pro "plné zatížení".Jak je to u nových modelů nevím,ale proč by se výrobce poškozoval tím že bude udávat zrychlení při zatížení v době kdy každý chce mít zrychlení co nejlepší a taky ho tak udává. :roll:
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

No ja si myslim ze udávaní max rychlosto a zrychleni pro ruzna zatizeni vozu jsou i u VAZu minulosti. nic takoveho jsem nikde pro desitkovou radu nevidel.
BTW laguna s pohotovostni hmotnosti ca 1300-1400kg ma pro nebrzdeny proves limit 690kg a pro brzdeny 1200kg...
Brzdy jsou tam o necem jinem ale vzadu to ma taky jeste bubny (poctiva litina a ani naznak ovality)
A HLAVNE ROZEBIRATELNE BEZ NASILI :-))
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Nebržděný má myslim dycky 50% svojí pohotovostí (?) hm., bržděný 100%.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

brzdenej nesmi presahnout tusim 80% maximalni hmotnosti auta. byla o tym debata kdyz se u nas sesla cela rodina(mame tu nekolik ridicu nakladaku a porad se hadali :roll: )
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Na Skálobusu mám provozní hmotnost 1787kg
a nebržděný 750kg (42%) bržděný 2000kg (112%)

Na Ladě je provozní hmotnost 1130kg
a nebržděný 500kg (44%) bržděný 1000kg (88%)

Takže s procentama to vypadá, řekl bych takto:
Nebržděný pod 50%,
bržděný - co to bezpečně utáhne, brzdit se to musí samo.... (asi to bude omezeno ještě nějakou rozumnou hranicí v procentech, ale ta hranice nebude 100%)
Ale tohle je úsudek jen ze dvou údajů, takže prosím brát s rezervou.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

V únoru začne Ladě z mého pohledu intenzivnější konkurence.

http://www.novinky.cz/auto/paris06/levn ... n2pb3.html

Musím říci, že se mi to auto podle obrázků u článku docela líbí.
Jde jen o to, kolik to bude stát s motorem 1,6L 16V.
Ty ostatní motory mě neoslovujou.... (Snad možná ještě ten diesel)

Ortodoxní Ladisti, prosím nekamenovat. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Skalouš píše:V únoru začne Ladě z mého pohledu intenzivnější konkurence.

http://www.novinky.cz/auto/paris06/levn ... n2pb3.html

Musím říci, že se mi to auto podle obrázků u článku docela líbí.
Jde jen o to, kolik to bude stát s motorem 1,6L 16V.
Ty ostatní motory mě neoslovujou.... (Snad možná ještě ten diesel)

Ortodoxní Ladisti, prosím nekamenovat. :-)
ja komentuju tak, ze to auto rozhodne z meho pohledu stoji za pozornost.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5188
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

až přijde tento Logan combi na trh,opět zde uvidíme,jaký je rozdíl mezi propagací Lady a Dacie mohutně podporované Renaultem.Pak bude jasné,proč je nyní Lada tam kde zrovna je... :(
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

no ze zadu se mi to vubec nelibi. vypada to jak renault kangoo :roll:
mnohem lip vypada to co mam na dvore :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
danielTIR
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danielTIR »

Právě sem to přečetl a dle mého názoru je to bomba.Těch pár lidí co ještě o LADĚ uvažovalo, dostalo nový "námět" k přemýšlení. Vzhledově to sice vypadá hrozně, ale poměr užitné hodnoty a ceny je neuvěřitelně příznivý a větší rodiny s dětma mají konečně vhodný vůz. Já bych do toho šel, mít to kapánek silnější diesel !!! Uvidíme za pár let, jak budou vypadat ojetiny a to jak stavově 8) , tak co se cen ojetin týče :lol: . Jelikož za nové bych tolik peněz nedal ale jako tříletá ojetina to asi bude výborný "kauf". Uvidíme s čím vyleze LADA (priora vs.siluet), nicméně by museli nastavit výhodnější cenu a výbavu, protože dílenskému zpracování nové lady moc naději nedávám :? . Rozhodně je to kámen hozený LADĚ a to přímo do "ksichtu" :P :lol: .
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

To snad ani není kombi - vypadá to celkem prakticky. Nový auto nechci, ale kdyby, tak kdybych potřeboval užitkový auto, tak klidně tohle.
Jenom ten interiér se mi nelíbí, je to takový židlovatý ... ale což ... mám 2101

Skalouš: Aha! :idea:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Maysner píše:no ze zadu se mi to vubec nelibi. vypada to jak renault kangoo :roll:
mnohem lip vypada to co mam na dvore :roll:
JJ design 2104 je proste dokonaly, ja z nej odmala nemuzu - na 044 sem se dokonce chodil koukat do autosalonu...
...Ale ta dacie bude este praktictejsi (rozumej vetsi)...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
stav
Příspěvky: 210
Registrován: stř led 25, 2006 18:48
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stav »

radek mb píše:až přijde tento Logan combi na trh,opět zde uvidíme,jaký je rozdíl mezi propagací Lady a Dacie mohutně podporované Renaultem.Pak bude jasné,proč je nyní Lada tam kde zrovna je... :(
ono taky je třeba domyslet to, že 15-20 let staré technologie by se těžko prodávaly jinam než čím dál více na východ. vypadá to jako podpora ze strany velké automobilky, spíše jen je škoda vyhodit výrobní linky do šrotu, taky super laciná pracovní síla a cenová bomba je na světě. To že to jsou všechno, s odpuštěním, sračky, je můj soukromý názor podložený osobními zkušenostmi s Dacii pic-up cca 4 roky starou. Jsou to dělníci, ale s úplně stejnými chybami jako celé slavné Lady. Ale pro toho, kterého baví pořád něco spravovat, měnit,natírat , kitovat nebo se pídit po cenách náhradních dílů jsou to bezva auťáky. Možná, až nějaký automobilový gigant prodá do Ruska trochu toho šrotu, přestanou Rusáci vyvíjet vyvinuté a budou raději vyrábět a prodávat auta ne nižší střední třídy ale auta pro ,,Východní trhy,,
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

На АВТОВАЗе вырабатывают новую стратегию экспорта
По информации тольяттинской газеты "Постскриптум", на АВТОВАЗе уже разработана и одобрена новая концепция работы по экспорту автомобилей LADA в Европу. Согласно этой концепции, главной торговой структурой при реализации автомобилей LADA в европейские страны, станет вазовская дочерняя компания Lada International Limited, с головным офисом на Кипре. По мнению экспертов, это позволит АВТОВАЗу оптимизировать налоговую нагрузку при экспортных контрактах.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Jura Baran píše:На АВТОВАЗе вырабатывают новую стратегию экспорта
По информации тольяттинской газеты "Постскриптум", на АВТОВАЗе уже разработана и одобрена новая концепция работы по экспорту автомобилей LADA в Европу. Согласно этой концепции, главной торговой структурой при реализации автомобилей LADA в европейские страны, станет вазовская дочерняя компания Lada International Limited, с головным офисом на Кипре. По мнению экспертов, это позволит АВТОВАЗу оптимизировать налоговую нагрузку при экспортных контрактах.
Proboha proč zrovna na Kypru :P A btw. si nemyslím se s novou dóčennou kompánijou se ten export nějak výrazně zlepší... Jak je to s těma bulíkama na nos!? :lol:
Lada International Limited gůgl taky nevygugloval...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“