Výrobce VAZ vždycky udával zrychlení a max.rychlost pro zatížení "řidičem a spolucestujícím" a pro "plné zatížení".Jak je to u nových modelů nevím,ale proč by se výrobce poškozoval tím že bude udávat zrychlení při zatížení v době kdy každý chce mít zrychlení co nejlepší a taky ho tak udává.Maysner píše:vyrobce(lada) prej udava zrychleni pri plnym zatizeni
nekde sem to tu cet
Tohle dnes napsali
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
No ja si myslim ze udávaní max rychlosto a zrychleni pro ruzna zatizeni vozu jsou i u VAZu minulosti. nic takoveho jsem nikde pro desitkovou radu nevidel.
BTW laguna s pohotovostni hmotnosti ca 1300-1400kg ma pro nebrzdeny proves limit 690kg a pro brzdeny 1200kg...
Brzdy jsou tam o necem jinem ale vzadu to ma taky jeste bubny (poctiva litina a ani naznak ovality)
A HLAVNE ROZEBIRATELNE BEZ NASILI )
BTW laguna s pohotovostni hmotnosti ca 1300-1400kg ma pro nebrzdeny proves limit 690kg a pro brzdeny 1200kg...
Brzdy jsou tam o necem jinem ale vzadu to ma taky jeste bubny (poctiva litina a ani naznak ovality)
A HLAVNE ROZEBIRATELNE BEZ NASILI )
brzdenej nesmi presahnout tusim 80% maximalni hmotnosti auta. byla o tym debata kdyz se u nas sesla cela rodina(mame tu nekolik ridicu nakladaku a porad se hadali )
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Na Skálobusu mám provozní hmotnost 1787kg
a nebržděný 750kg (42%) bržděný 2000kg (112%)
Na Ladě je provozní hmotnost 1130kg
a nebržděný 500kg (44%) bržděný 1000kg (88%)
Takže s procentama to vypadá, řekl bych takto:
Nebržděný pod 50%,
bržděný - co to bezpečně utáhne, brzdit se to musí samo.... (asi to bude omezeno ještě nějakou rozumnou hranicí v procentech, ale ta hranice nebude 100%)
Ale tohle je úsudek jen ze dvou údajů, takže prosím brát s rezervou.
a nebržděný 750kg (42%) bržděný 2000kg (112%)
Na Ladě je provozní hmotnost 1130kg
a nebržděný 500kg (44%) bržděný 1000kg (88%)
Takže s procentama to vypadá, řekl bych takto:
Nebržděný pod 50%,
bržděný - co to bezpečně utáhne, brzdit se to musí samo.... (asi to bude omezeno ještě nějakou rozumnou hranicí v procentech, ale ta hranice nebude 100%)
Ale tohle je úsudek jen ze dvou údajů, takže prosím brát s rezervou.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
V únoru začne Ladě z mého pohledu intenzivnější konkurence.
http://www.novinky.cz/auto/paris06/levn ... n2pb3.html
Musím říci, že se mi to auto podle obrázků u článku docela líbí.
Jde jen o to, kolik to bude stát s motorem 1,6L 16V.
Ty ostatní motory mě neoslovujou.... (Snad možná ještě ten diesel)
Ortodoxní Ladisti, prosím nekamenovat.
http://www.novinky.cz/auto/paris06/levn ... n2pb3.html
Musím říci, že se mi to auto podle obrázků u článku docela líbí.
Jde jen o to, kolik to bude stát s motorem 1,6L 16V.
Ty ostatní motory mě neoslovujou.... (Snad možná ještě ten diesel)
Ortodoxní Ladisti, prosím nekamenovat.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
ja komentuju tak, ze to auto rozhodne z meho pohledu stoji za pozornost.Skalouš píše:V únoru začne Ladě z mého pohledu intenzivnější konkurence.
http://www.novinky.cz/auto/paris06/levn ... n2pb3.html
Musím říci, že se mi to auto podle obrázků u článku docela líbí.
Jde jen o to, kolik to bude stát s motorem 1,6L 16V.
Ty ostatní motory mě neoslovujou.... (Snad možná ještě ten diesel)
Ortodoxní Ladisti, prosím nekamenovat.
VAZ 2104 1.3 1989
Právě sem to přečetl a dle mého názoru je to bomba.Těch pár lidí co ještě o LADĚ uvažovalo, dostalo nový "námět" k přemýšlení. Vzhledově to sice vypadá hrozně, ale poměr užitné hodnoty a ceny je neuvěřitelně příznivý a větší rodiny s dětma mají konečně vhodný vůz. Já bych do toho šel, mít to kapánek silnější diesel !!! Uvidíme za pár let, jak budou vypadat ojetiny a to jak stavově , tak co se cen ojetin týče . Jelikož za nové bych tolik peněz nedal ale jako tříletá ojetina to asi bude výborný "kauf". Uvidíme s čím vyleze LADA (priora vs.siluet), nicméně by museli nastavit výhodnější cenu a výbavu, protože dílenskému zpracování nové lady moc naději nedávám . Rozhodně je to kámen hozený LADĚ a to přímo do "ksichtu" .
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
To snad ani není kombi - vypadá to celkem prakticky. Nový auto nechci, ale kdyby, tak kdybych potřeboval užitkový auto, tak klidně tohle.
Jenom ten interiér se mi nelíbí, je to takový židlovatý ... ale což ... mám 2101
Skalouš: Aha!
Jenom ten interiér se mi nelíbí, je to takový židlovatý ... ale což ... mám 2101
Skalouš: Aha!
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
JJ design 2104 je proste dokonaly, ja z nej odmala nemuzu - na 044 sem se dokonce chodil koukat do autosalonu...Maysner píše:no ze zadu se mi to vubec nelibi. vypada to jak renault kangoo
mnohem lip vypada to co mam na dvore
...Ale ta dacie bude este praktictejsi (rozumej vetsi)...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
ono taky je třeba domyslet to, že 15-20 let staré technologie by se těžko prodávaly jinam než čím dál více na východ. vypadá to jako podpora ze strany velké automobilky, spíše jen je škoda vyhodit výrobní linky do šrotu, taky super laciná pracovní síla a cenová bomba je na světě. To že to jsou všechno, s odpuštěním, sračky, je můj soukromý názor podložený osobními zkušenostmi s Dacii pic-up cca 4 roky starou. Jsou to dělníci, ale s úplně stejnými chybami jako celé slavné Lady. Ale pro toho, kterého baví pořád něco spravovat, měnit,natírat , kitovat nebo se pídit po cenách náhradních dílů jsou to bezva auťáky. Možná, až nějaký automobilový gigant prodá do Ruska trochu toho šrotu, přestanou Rusáci vyvíjet vyvinuté a budou raději vyrábět a prodávat auta ne nižší střední třídy ale auta pro ,,Východní trhy,,radek mb píše:až přijde tento Logan combi na trh,opět zde uvidíme,jaký je rozdíl mezi propagací Lady a Dacie mohutně podporované Renaultem.Pak bude jasné,proč je nyní Lada tam kde zrovna je...
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
На АВТОВАЗе вырабатывают новую стратегию экспорта
По информации тольяттинской газеты "Постскриптум", на АВТОВАЗе уже разработана и одобрена новая концепция работы по экспорту автомобилей LADA в Европу. Согласно этой концепции, главной торговой структурой при реализации автомобилей LADA в европейские страны, станет вазовская дочерняя компания Lada International Limited, с головным офисом на Кипре. По мнению экспертов, это позволит АВТОВАЗу оптимизировать налоговую нагрузку при экспортных контрактах.
По информации тольяттинской газеты "Постскриптум", на АВТОВАЗе уже разработана и одобрена новая концепция работы по экспорту автомобилей LADA в Европу. Согласно этой концепции, главной торговой структурой при реализации автомобилей LADA в европейские страны, станет вазовская дочерняя компания Lada International Limited, с головным офисом на Кипре. По мнению экспертов, это позволит АВТОВАЗу оптимизировать налоговую нагрузку при экспортных контрактах.
Proboha proč zrovna na Kypru A btw. si nemyslím se s novou dóčennou kompánijou se ten export nějak výrazně zlepší... Jak je to s těma bulíkama na nos!?Jura Baran píše:На АВТОВАЗе вырабатывают новую стратегию экспорта
По информации тольяттинской газеты "Постскриптум", на АВТОВАЗе уже разработана и одобрена новая концепция работы по экспорту автомобилей LADA в Европу. Согласно этой концепции, главной торговой структурой при реализации автомобилей LADA в европейские страны, станет вазовская дочерняя компания Lada International Limited, с головным офисом на Кипре. По мнению экспертов, это позволит АВТОВАЗу оптимизировать налоговую нагрузку при экспортных контрактах.
Lada International Limited gůgl taky nevygugloval...
Dodge Avenger 2.0 VVT