Poruchy
Moderátor: Moderátoři
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
rudo:
Nejde len o baleno, ale ide o japonske auta. Tam sa nestava, ze ti niekde tecie voda, alebo ze je spodok nedoasfaltovany, alebo ze je 5 rocne auto hrdzave. V prvom rade totiz ako nove nestalo 280 000Sk, ale 750 000Sk (v mojom prevedeni) a v druhom rade ak by uz Japonci fusovali auta (baleno je vyrobkom skutocne japonskym, nie madarskym atd.), tak potom neviem, co by uz bolo kvalitne. Vsetci tu dobre vieme, ze kvalita lady 211x je nevalna. Podla nazorov troch majitelov v TN je to auto dost poruchove a su tam zavady nad ktorymi aj majitel starej 15 rocnej mazdy, co ma 480 000km len nechapavo kruti hlavou. Ja som sice fanusik aut lada, ale ruku na srdce rada 211x je sfusovane auto a rusaci by s tym mali skutocne nieco zacat robit, inak bude logan stale 1000km (to auto nenavidim)pred nim. Mrzi ma, ze moje inak vynikajuce skusenosti s autami VAZ pokazili NIVY 1.7i, 21044 a 21074 1.7i a kliniec do rakvy pridala rada 211x. Modlim sa, aby kalina bola skutocne auto na urovni, nevravim ze to za tie peniaze ma byt civic, corolla alebo jimny, ale nech je to kvalitativne a spolahlivostne aspon v nejakom sedom priemere a nie menit vahu vzduchu 2x pocas 60 000km a to sa radsej nebudem vyjadrovat k tomu zvysku, lebo je to tragedia.
Dufam, ze mi teraz vsetci odpustite, co som tu napisal a nebudete sa na mna hnevat. Len sa pozeram z pohladu nie laika, ale servisaka. Nemyslel som to zle.
Nejde len o baleno, ale ide o japonske auta. Tam sa nestava, ze ti niekde tecie voda, alebo ze je spodok nedoasfaltovany, alebo ze je 5 rocne auto hrdzave. V prvom rade totiz ako nove nestalo 280 000Sk, ale 750 000Sk (v mojom prevedeni) a v druhom rade ak by uz Japonci fusovali auta (baleno je vyrobkom skutocne japonskym, nie madarskym atd.), tak potom neviem, co by uz bolo kvalitne. Vsetci tu dobre vieme, ze kvalita lady 211x je nevalna. Podla nazorov troch majitelov v TN je to auto dost poruchove a su tam zavady nad ktorymi aj majitel starej 15 rocnej mazdy, co ma 480 000km len nechapavo kruti hlavou. Ja som sice fanusik aut lada, ale ruku na srdce rada 211x je sfusovane auto a rusaci by s tym mali skutocne nieco zacat robit, inak bude logan stale 1000km (to auto nenavidim)pred nim. Mrzi ma, ze moje inak vynikajuce skusenosti s autami VAZ pokazili NIVY 1.7i, 21044 a 21074 1.7i a kliniec do rakvy pridala rada 211x. Modlim sa, aby kalina bola skutocne auto na urovni, nevravim ze to za tie peniaze ma byt civic, corolla alebo jimny, ale nech je to kvalitativne a spolahlivostne aspon v nejakom sedom priemere a nie menit vahu vzduchu 2x pocas 60 000km a to sa radsej nebudem vyjadrovat k tomu zvysku, lebo je to tragedia.
Dufam, ze mi teraz vsetci odpustite, co som tu napisal a nebudete sa na mna hnevat. Len sa pozeram z pohladu nie laika, ale servisaka. Nemyslel som to zle.
Posledny jednorozec.
Jediný důvod pro koupi nové Lady je pořizovací cena x velikost. Když porovnáš těch 750 a 280 je to vidět. Musím říci, že 750 za auto se mi zdá příliš mnoho s ohledem na průměrný výdělek (je jedno jestli v CR nebo SR). To si může dovolit jen malé procento lidí.
Ale auto za cca 300kč je už reálnější.... Nemyslím, že by někdo dokázal vyrobit auto velikosti 211x s kvalitou "západu" a cenou Lady... Zůstává tedy jen otázka: zda na denní ježdění koupit ojeté auto, nebo Ladu...... (ostatní nová auta v podobné cenové kategorii jsou nesrovnatelně menší a Logan neumí kombi)
Ale auto za cca 300kč je už reálnější.... Nemyslím, že by někdo dokázal vyrobit auto velikosti 211x s kvalitou "západu" a cenou Lady... Zůstává tedy jen otázka: zda na denní ježdění koupit ojeté auto, nebo Ladu...... (ostatní nová auta v podobné cenové kategorii jsou nesrovnatelně menší a Logan neumí kombi)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
Je pravda, ze auto v tej velkosti a s takou vybavou a motorom sa ako nove kupit neda. Ja mam preto auto jazdene. Na skutocne slusne nove auto nemam (tiez patrim medzi tych s tym priemernym "vydelkem"), ale kupit nove aj za cenu toho, ze to bude nejaka prasiva fabia alebo logan, tak to nie. Pre novu ladu hovori aj zaruka, pretoze ak mi do 3 rokov alebo 100 000km nieco odide, je to ich problem. Ak mi nieco odide na mojom ojazdenom 9 rocnom aute, je to len moj problem.
Avsak napriek priestornosti a nizkej cene by som si prial, aby sa ladam vratil ich punc spolahliveho a neznicitelneho auta.
Znamy si nedavno kupil ladu 2111 3-rocnu s motorom 1.5 8V. Velmi si chvalil batozinovy priestor a spotrebu paliva. Zatial na tom najazdil asi 1000km, takze sa mu nic neprejavilo, akurat ked zapne smerovku, zatoci volantom a vrati volant naspat, tak sa smerovky automaticky nevypnu. Chcem sa opytat, pasuju tam tie prepinace smeroviek aj zo samary?
Avsak napriek priestornosti a nizkej cene by som si prial, aby sa ladam vratil ich punc spolahliveho a neznicitelneho auta.
Znamy si nedavno kupil ladu 2111 3-rocnu s motorom 1.5 8V. Velmi si chvalil batozinovy priestor a spotrebu paliva. Zatial na tom najazdil asi 1000km, takze sa mu nic neprejavilo, akurat ked zapne smerovku, zatoci volantom a vrati volant naspat, tak sa smerovky automaticky nevypnu. Chcem sa opytat, pasuju tam tie prepinace smeroviek aj zo samary?
Posledny jednorozec.
Zdravím všetkých. Je to tak, že záleží s čím toto Žiguli porovnávame. O kvalite tejto značky majú ľudia skúsenosti rôzne a názory sa rôznia. Toto rozoberať by bola veľmi dlhá téma. Je to všetko rozporuplné aj z minulosti aj v súčasnosti. Nerád to priznávam, ale napíšem to iba raz, že Rusi sa ešte poriadne robiť nenaučili, ale vo svete to nie je iba ich problém. Myslím si že toto Žiguli netreba porovnávať s Japoncami ani s Nemcami a pod, ale s autami Kórejskými a to napr. Dejvu Nexia a čo sa tu napr. Jiřímu nepáčilo aj s Felíciou a pod. Potom na tom Žiguli nie je až tak zle, ale práve naopak. Myslím si, že ak porovnávajú Ladu s ostatným značkami, tak je to pre Ladu len česť, že sa vôbec dostala vôbec tam kde je, lebo každý si môže domyslieť, akým spôsom sa mohlo toto auto vyvýjať, ak ešte pred pár rokmi RU nepoznali konkurenciu a RVHP sa staralo o všetko. Pozrel som v katalógu AP Centras a áno páčky smeroviek sú komplet so Samary. Začiatočné číla začínajú 2108. Začiatočné písmená v katalógu určujú model z ktorého je súčiatka prevziata. Čo by sa niekomu nepáčilo, že diely sú tu dokonca aj s hranatej aj guľatej rady, mňa to len teší. Jednoducho toto auto je jedinečné a zatiaľ si myslím, že veľmi ľahko a lacno opraviteľné, ale toto serviasáci určite tvrdiť nebudú a preto na nich zasa ako pri Tavrii z vysoka ser... Toto nie je nič osobné, len všeobecný poznatok. Tie páčky na volante vymení pomaly aj malé dieťa, ak je problém iba v nich. Ešte ku servisákom, pýtam sa prečo nenastavili regulátor tlaku zadných bŕzd ak dávali podstavce pod zadné tlmiče? Im je to jedno že tým ľuďom autá nebrzdia tak ako by mali, a v dôvere k domácemu servisu hľadajú chybu v Lade. Ak s tým mali problém mali aspoň ľudí upozorniť. Ale nie oni všetko vedia a všade boli. Až dokážeme pracovať tak ako napr. Japonci a Nemci tak potom budeme kupovať predovšetkým vlastné výrobky tak ako Švédi, a prestaneme kecať len tak naprázdno a potom budú naše nároky aj opodstatnené.
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
No ci tie packy vymeni aj male dieta to neviem, lebo dotycny je totalny technicky antitalent, tak to budem musiet asi urobit za neho. Pytal som sa, lebo v sope mame nejake veci na samaru, tak by som mu tam mohol dat packy odtial. Neviem, ci sme take iste nemali dokonca aj v nasom moskvici aleko 2141.
Posledny jednorozec.
Čo je to robiť ak človek vie ako a chce sa mu. Je to lahôdka. Na RU a UA autách nie je nič mimoriadne, že navzájom je kadečo zameniteľné, pretože je to rovnaké. Záleží len na človeku či v tých autách hľadá iba chyby, alebo aj ich kladné stránky. Najväčšia bieda je keď ľudia si memôžu dovoliť kúpiť poriadne auto a nemajú na opravy, alebo si ho nedokážu opraviť sami. Veľa zdaru!
Ono to není vlastnost jen aut z ruska a ukrajiny .. zaměnitelnost mnohých dílů je v rámci koncernové produkce značná nebo pokud jde o díly dalších specializovaných subdodavatelů . pravda -díly které vytváří design bývají dnes u každého modelu odlišné.
Cena za kvalitu je dnes opravdu velká - a to je třeba jeden z důvodů proč v západní evropě má úspěch škoda - k něměcké nebo japonké kvalitě má ješte hezkých pár kroků a tak jsou octavky levnejsi a mene kvalitnejsi alternativou k jine koncernove produkci.
Lada nabízí za slušné peníze docela dost (tedy v rusku) Mimo rusko - tedy mimo CIS země je to bída.
Nejen ruská auta se nechají opravovat doma. Některé věci jsou líp přístupná, jiná hůř.. nemá cenu se předbíhat čím je co na opravy jednodušší.
Cena za kvalitu je dnes opravdu velká - a to je třeba jeden z důvodů proč v západní evropě má úspěch škoda - k něměcké nebo japonké kvalitě má ješte hezkých pár kroků a tak jsou octavky levnejsi a mene kvalitnejsi alternativou k jine koncernove produkci.
Lada nabízí za slušné peníze docela dost (tedy v rusku) Mimo rusko - tedy mimo CIS země je to bída.
Nejen ruská auta se nechají opravovat doma. Některé věci jsou líp přístupná, jiná hůř.. nemá cenu se předbíhat čím je co na opravy jednodušší.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Kvalita podle TUV: http://www.anusedcar.com/
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Lada netvoří statisticky významný vzrorek a vzhledem k tomu, že by byl výsledek díky malému počtu aut nepřesný tak se od této statistiky lada nedostala.
Ona tahle statistika má jeden háček
nikde z toho není vidět kolik ty auta průměrne v něměcku najedou. Mercedesy ktere jezdí v něměcku jako taxíky jsou tak okolo 5 let stáří a mají při tom kolem 500 000km...
male a levne auticka ktere plni funkci nakupni tasky a 2. auta v rodine mivaji za stejnou dobu za sebou 50 000km.
Majitel auta ktery v něměcku jezdí tech 30 tis km rocne a vic si nekupuje male auto a autu dopreje plnou peci ve znackovem servisu. takze na technickou jde auto slusne pripravene...tam pak nezjisti skoro zadne problemy
Po 5-7 letech ma auto noveho majitele ktery setri.... a to musi byt nekde videt.
btw v nejake statistice v nemecku se zjistilo ze majitele lad jsou jedni z nejspokojenejsich se svymi auty. masaz ze strany tisku o tom ze lada je uplne mimo a miziva reklama ( ale prece jen lepsi nez co porvadi cs autolada) totiz zpusobi ze tohle auto si koupi lidi z jen ze skalniho presvedceni a nebo z fandovstvi , pripadne ze vzdoru (kdyby auta vyrabel USAMA tak si tahle skupinka lidi koupi autak prave od nej aby dali najevo cim vsim opovrhuji)
Ona tahle statistika má jeden háček
nikde z toho není vidět kolik ty auta průměrne v něměcku najedou. Mercedesy ktere jezdí v něměcku jako taxíky jsou tak okolo 5 let stáří a mají při tom kolem 500 000km...
male a levne auticka ktere plni funkci nakupni tasky a 2. auta v rodine mivaji za stejnou dobu za sebou 50 000km.
Majitel auta ktery v něměcku jezdí tech 30 tis km rocne a vic si nekupuje male auto a autu dopreje plnou peci ve znackovem servisu. takze na technickou jde auto slusne pripravene...tam pak nezjisti skoro zadne problemy
Po 5-7 letech ma auto noveho majitele ktery setri.... a to musi byt nekde videt.
btw v nejake statistice v nemecku se zjistilo ze majitele lad jsou jedni z nejspokojenejsich se svymi auty. masaz ze strany tisku o tom ze lada je uplne mimo a miziva reklama ( ale prece jen lepsi nez co porvadi cs autolada) totiz zpusobi ze tohle auto si koupi lidi z jen ze skalniho presvedceni a nebo z fandovstvi , pripadne ze vzdoru (kdyby auta vyrabel USAMA tak si tahle skupinka lidi koupi autak prave od nej aby dali najevo cim vsim opovrhuji)
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Zdravím všetkých, a zvlášť ďakujem Unicornovi za to, že mi ozrejmil to čo som už vedel, že Japonské autá sú 200 000 km bez porúch. Dúfam, že máš v Suzuki Baleno ešte lepší pocit z jazdy ako pred tým a týmto ti prajem veľa šťastných kilometrov bez nehody. Unicorn vďaka, bol si tu naozaj prínosom a mňa si "naozaj" posunul ďalej. Takže teraz chcem popísať ostatným, čo som zatiaľ zistil o zatekaní vody do interiéru. Začal som dávať dole prístrojovku, ale nakoniec som si to rozmyslel, lebo ak by som to urobil asi by mi to trvalo niekoľko dní (zborka a rozborka). Hlavne som sa zľakol el. káblov. Na Tavrii zhodiť prístrojovku bolo jednoduché, nemuseli ísť von ani predné sedadlá ako na Žiguli kôli tunelu. Zmenil som taktiku a začal som pátrať po vode so strany od motora a skúmať jej toky. Najhlavnejší prameň vytekal okolo uvoľneného tesnenia od volantu a hrebeňové riadenia, ten je priamo pod veľkým odtokovým gumeným priepustom. A malé pramene prúdia na obidvoch krajoch a to v rohoch karosérie (spájajú sa tam plechy) kde sú diery, zrejmä na odtekanie vody, ale tam tá voda tiež si nejakým spôsobom nachádza priechod do interiéru, ale čerta-diabla som sa nedopátral kade. Včera som už naozaj preklial všetkých RU, že keď sa púšťajú do takých zložitých a tesných riešení, prečo nerobia potom poriadne (nedarilo sa mi). Tesnenie na hrebeňovom riadení si skotrolujte hmatom či je natlačené v karosérii, prípade ho znova natlačte, alebo aj uvažujem nad nejakým tmelom. Keď tú vodu vyriešim úplne, potom to ešte popíšem. Začínam si myslieť, že všetky Lady majú v tých rohoch rovnaký problém s vodou, ale nie som si 100 percent istý, lebo sa mi to nepodarilo preskúmať, kôli tomu, že sa mi nepodarilo zhodiť prístrojovku. Ak by sa jednalo o konštrukčnú závadu a nie o nedbalosť pri montáži, tak naozaj to auto do predajní nepatrí. Ešte sa pozriem a napíšem.