NO nevim jake jsou kriteria pro hmotnost privesu v cesku ale drive v nemecku platilo¨ze souprava s maximalni povolenou hmotnosti (tedy plne nalozene auto a prives) musi byt schopne rozjezdu do stoupani 12% ( nebo prekonat 12% stoupani konstantni rychlosti)
Lada diky zprevodovani muze mit problem. Jednicka je schopna jet neco pres 50km/h a 16v motor ma maximum tociveho momentu nekde kolem 3600rpm tedy cca 30km/h.
V praxi vyzkouseno ze tam kde stara s110R vyjela na jednicku protoze byla lehka a motor se tocil v maximu tociveho momentu tam mela nalozena lada111 problemy protoze diky terenu nebylo mozne jet rychleji nez cca 15-20km/h a pri tom byly otacky pod 2000......
Zprevodovani lady je kapitola sama pro sebe. Kvalty jsou dlouhe a jeden u znamy to ohodnotil slovy .je tam sestistupnova prevodovka ale zapomeli tam udelat dvojku:-)
dvojka u lady umi skoro 100km/h a když se vypne omezovac tak dosahne v pohode 120
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
))
Tahani privesu s ladou je v pohode, ale clovek si musi zvyknout na to ze nejhorsi manevr je predjet taktor:-) ve 40km/h davat jednicku je blbost a dvojka s plnym privesem je v nizkych otackach leniva. Trochu vic vadi slabsi brzdy - jak rucni ktera to v poradnem kopci neudrzi tak i celkem tupy nastup posilovace......