Tohle dnes napsali
Moderátor: Moderátoři
Wolf:
Tak pak existují jen tyto možnosti:
Zapomněli mi vyjímky zapsat.
Vyjímky se do techničáku přestali psát a mají je jen někde na papíře o "hromadném" schválení.
Auto je bez vyjímek.
Jinak nevím.
Tak pak existují jen tyto možnosti:
Zapomněli mi vyjímky zapsat.
Vyjímky se do techničáku přestali psát a mají je jen někde na papíře o "hromadném" schválení.
Auto je bez vyjímek.
Jinak nevím.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
NO v tom technicaku se odvolavali na EHK predpisy - tedy evropske
Pochybuju ze by predelavali pedalovou skupinu...
vysvetleni je jedine - papiry u nas vypisuji na odboru dopravy osoby ktere tomu tak moc rozumet nemusi- maji smernici co kam v pripade individualniho dovozu napsat z originalnich papiru. a hlavne je ve vsem desnej bordel......)
vsadim se ze za za rozumne vsimne ti do papiru napisou 15ky nebo i 16 kola (vsak ono s to tam vejde)
Pochybuju ze by predelavali pedalovou skupinu...
vysvetleni je jedine - papiry u nas vypisuji na odboru dopravy osoby ktere tomu tak moc rozumet nemusi- maji smernici co kam v pripade individualniho dovozu napsat z originalnich papiru. a hlavne je ve vsem desnej bordel......)
vsadim se ze za za rozumne vsimne ti do papiru napisou 15ky nebo i 16 kola (vsak ono s to tam vejde)
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
Nepoznam auto, ktore by nemalo nejaku tu trvalu povolenu vynimku. Ak nie je v TP, tak potom ako to uz niekto napisal v papieroch o hromadnom schvaleni. Predpisy v CR a SR su trosku pritiahnute za vlasy a auto, ktore by ich do bodky splnalo by sa zrejme ani nepodobalo na auto. Lada moze tahat len do 1000kg? Ja mam auto v podstate rovnakej hmotnosti (1050kg) a moze tahat 1200kg. Mam taky pocit, ze ti, co schvaluju tazne na auta a otypovavaju hmotnost si to vymyslaju akosi z brucha. Zeby Lada 211x nebola dostatocne silne auto na 1200-1400kg prives?
Posledny jednorozec.
NO nevim jake jsou kriteria pro hmotnost privesu v cesku ale drive v nemecku platilo¨ze souprava s maximalni povolenou hmotnosti (tedy plne nalozene auto a prives) musi byt schopne rozjezdu do stoupani 12% ( nebo prekonat 12% stoupani konstantni rychlosti)
Lada diky zprevodovani muze mit problem. Jednicka je schopna jet neco pres 50km/h a 16v motor ma maximum tociveho momentu nekde kolem 3600rpm tedy cca 30km/h.
V praxi vyzkouseno ze tam kde stara s110R vyjela na jednicku protoze byla lehka a motor se tocil v maximu tociveho momentu tam mela nalozena lada111 problemy protoze diky terenu nebylo mozne jet rychleji nez cca 15-20km/h a pri tom byly otacky pod 2000......
Zprevodovani lady je kapitola sama pro sebe. Kvalty jsou dlouhe a jeden u znamy to ohodnotil slovy .je tam sestistupnova prevodovka ale zapomeli tam udelat dvojku:-)
dvojka u lady umi skoro 100km/h a když se vypne omezovac tak dosahne v pohode 120 ))
Tahani privesu s ladou je v pohode, ale clovek si musi zvyknout na to ze nejhorsi manevr je predjet taktor:-) ve 40km/h davat jednicku je blbost a dvojka s plnym privesem je v nizkych otackach leniva. Trochu vic vadi slabsi brzdy - jak rucni ktera to v poradnem kopci neudrzi tak i celkem tupy nastup posilovace......
Lada diky zprevodovani muze mit problem. Jednicka je schopna jet neco pres 50km/h a 16v motor ma maximum tociveho momentu nekde kolem 3600rpm tedy cca 30km/h.
V praxi vyzkouseno ze tam kde stara s110R vyjela na jednicku protoze byla lehka a motor se tocil v maximu tociveho momentu tam mela nalozena lada111 problemy protoze diky terenu nebylo mozne jet rychleji nez cca 15-20km/h a pri tom byly otacky pod 2000......
Zprevodovani lady je kapitola sama pro sebe. Kvalty jsou dlouhe a jeden u znamy to ohodnotil slovy .je tam sestistupnova prevodovka ale zapomeli tam udelat dvojku:-)
dvojka u lady umi skoro 100km/h a když se vypne omezovac tak dosahne v pohode 120 ))
Tahani privesu s ladou je v pohode, ale clovek si musi zvyknout na to ze nejhorsi manevr je predjet taktor:-) ve 40km/h davat jednicku je blbost a dvojka s plnym privesem je v nizkych otackach leniva. Trochu vic vadi slabsi brzdy - jak rucni ktera to v poradnem kopci neudrzi tak i celkem tupy nastup posilovace......
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
Dlhe sprevodovanie? To mi nieco hovori. Aj baleno 1.6 ma na dvojke pisanych 97km/h pri 6000 ot./min (obmedzovac vypina pri 7000), na trojke 138km/h a motor zacina tahat tak od 4000ot/min., takze velmi dobre viem, o com sa tu bavime. Ale ma psane, ze moze tahat vozik do 1200kg. Pritom nema o moc vacsi vykon. Lada ma myslim 66,7kW a baleno 72,5kW, co nie je taky markantny rozdiel. Tusim aj otacavy moment maju rovnaky, baleno ma 130Nm pri 3200ot/min a lada tiez tak.
Posledny jednorozec.
Nebudu už v tom šťourat, ale kolikrát se vám stalo, že jste potřebovali tahat bržděný vozík o hmotnosti 1000-1200kg? Mě zatím nikdy. Všechny vozíky, co jsem si kdy půjčoval, byli buď nebržděné a do 500kg nebo bržděné od 1500kg nahoru. Takže mě to rozmezí Lady vždy omezilo stejně jen na ty malé vozíky a na ty větší jsem si stejně musel koupit jiné auto.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
ten rozdíl je fakt malej 1200kg nebo 1000kg...
for je v tom ze lada má 127 Nm pri 3600rpm:-)
takze si to odpovídá - skoro stejný moment ale pri vetsi rychlosti cim rachleji tezke auto stoupa tim vetsi vykon je potreba.... proste rozjezd s takovym privesem do kopce bude zahul!
ja tahal tak maximalne 700kg ale nebrzdeny .. (to je moc, to se asi nesmi)
na tahani tezkych privesu to spis chce vetsi objem aby to tahlo odspodu:-)
Pro obcasne tahani privesu to staci.
vic nez max hmotnost privesu jsou limitujici brzdy
for je v tom ze lada má 127 Nm pri 3600rpm:-)
takze si to odpovídá - skoro stejný moment ale pri vetsi rychlosti cim rachleji tezke auto stoupa tim vetsi vykon je potreba.... proste rozjezd s takovym privesem do kopce bude zahul!
ja tahal tak maximalne 700kg ale nebrzdeny .. (to je moc, to se asi nesmi)
na tahani tezkych privesu to spis chce vetsi objem aby to tahlo odspodu:-)
Pro obcasne tahani privesu to staci.
vic nez max hmotnost privesu jsou limitujici brzdy
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
Jasne, aj ja tahavam velke voziky (dvojnapravak na prevazanie aut) pomocou VW Caravelle 2.5TDI, ale casto sa stalo aj take, ze som vozik s nalozenym autom musel tahat aj pomocou balena. A musim povedat, ze to tahalo bez vacsich problemov, akurat na dialnici sa mi nedalo ist rychlejsie ako 100km/h, lebo auto mi stracalo stabilitu (napriek tomu, ze je to 4x4 a kola mam 195/50x15). Ale rozjazd bol bezproblemovy. Nejaky prudky kopec som neskusal, nebolo kde.
Posledny jednorozec.
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
vyrobce(lada) prej udava zrychleni pri plnym zatizeniTL_unicorn píše:Ked uz ste pri tych technicakoch, spytam sa na parametre. Aky je vlastne oficialny udaj o zrychleni z 0 na 100km/h pri 1.5 8V a 1.5 16V a ake su maximalne rychlosti? Lebo v kazdom katalogu nachadzam nieco ine.
nekde sem to tu cet
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
V techničáku mám 185km/h pro 16V 1,5l r.v.2001.
Budík na max. leze přes 200km/h asi tak na 210, ale tam už není stupnice.
Ale jízda je v autě příjemná tak do 160km/h. Do těch 180km/h mám pocit, že je to i relativně ovladatelné, nad 180km to lze považovat za nízký let.....
Zrychlení jsem nikdy neměřil, ale někde psali 13 vteřin z (0-100), ale jestli to v rusku měří s přívěsem, nebo z kopce, to fakt nevím.
Ale k té rychlosti se mi nelíbí brzdy. Když jedu po dálnici na maximum a to pak znamená, že člověk pořád brzdí neb dojíždí předjíždějící "pomalá" auta, tak se přehřívají brzdy a jejich účinek pak znatelně klesá. Poslední zabrždění je už s velikou silou na pedál a člověk to pak raději nechá vychladnout poklidnou jízdou rychlostí okolo 150km/h.....
Budík na max. leze přes 200km/h asi tak na 210, ale tam už není stupnice.
Ale jízda je v autě příjemná tak do 160km/h. Do těch 180km/h mám pocit, že je to i relativně ovladatelné, nad 180km to lze považovat za nízký let.....
Zrychlení jsem nikdy neměřil, ale někde psali 13 vteřin z (0-100), ale jestli to v rusku měří s přívěsem, nebo z kopce, to fakt nevím.
Ale k té rychlosti se mi nelíbí brzdy. Když jedu po dálnici na maximum a to pak znamená, že člověk pořád brzdí neb dojíždí předjíždějící "pomalá" auta, tak se přehřívají brzdy a jejich účinek pak znatelně klesá. Poslední zabrždění je už s velikou silou na pedál a člověk to pak raději nechá vychladnout poklidnou jízdou rychlostí okolo 150km/h.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)