Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Tavri: bacha, nesmí se tam dát moc hustý olej. Já jsem tam dal PP90 a v zimě to zpočátku šlo strašně ztuha. Prý by se mohly vyhřát ozubená kola. Tak mi to v Mělníku vyměnili za jiný a pohoda.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Snad 3,5-4,0l. Koupil jsem 8ks 0,5l a zbyla mi snad jen jedna.... Ale s tím olejem bacha PP80 není úplně přesně to pravé, ale je to podle českého značení myslím nejblíž. Mám pocit, že je tam předepsáno něco podle SAE a PP80 nesplňuje jedno z těch dvou SAE čísel. (nevím teď zda to "letní" nebo to "zimní" číslo.)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Skalous+Erik+Tavri jo je to snad na 3,2-3,5litru , PP80 je tocela stary mineralni olej a tim jsou dane jeho viskozni vlastnosti. Pro ladu v zime nic moc:-(

JakubN: no nejhorsi varianta je - nova prevodovka 29000kc :-(
ale jen samotna montaz a demontaz stoji taky nejakou tu tisicovku... strasne zalezi na tom jak velka to byla rana...ono se muze stat ze diky tomu ze vsecko bude nejak hnuty tak muze odejit lozisko , atd atd.
Takze ihned do servisu at se to nepokazi jeste vic.. (jak moc to tece?)
Uživatelský avatar
TL_unicorn
Příspěvky: 14
Registrován: pon zář 18, 2006 19:41

Příspěvek od TL_unicorn »

Ja davam 75W40 (myslim) plnu syntetiku. S inym typom oleja by som sa asi po 10 000km definitivne s prevodovkou rozlucil. Napln mam 2,8L.
Kolko tak vychadza vymena rozvodov na motore lada 1.5 16V, vratane prace?
Posledny jednorozec. :)
Uživatelský avatar
JakubN
Příspěvky: 152
Registrován: pon dub 25, 2005 12:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JakubN »

Jiri píše: Takze ihned do servisu at se to nepokazi jeste vic.. (jak moc to tece?)
flek pod autem se dělal celkem rychle, teď tam mám skleničku (auto stojí na ulici před barákem, tak abych tam nedělal "ekologickou katastrofu"). Po týdenním odkapávání je hladina oleje těsně nad ryskou minima. Tak myslím, že to nějak extra rychle neprchá...
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

hmmm v pripade nove prevodovky bych doporucoval jedno ze tri reseni:
a) koupit druhou ladu na ND (doposud spise vysada starsich rad 8) )
b) prodat tu svou na ND
c) nejlepe - mit stesti a sehnat jetou prevodovku
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Pavle04: Prodej na ND je myslím blbost v okamžiku, kdy to JakubN koupil vloni za 250000kč. Takže já v jeho kůži bych to odvezl na Mělník a tam konzultoval, co s tím. Jíří má né zcela dobré zkušenosti s jejich repasovanou převodovkou. (Řadí blbě jednu rychlost, ale funguje) To bych do auta nechtěl, nemám rád, když auto kulhá.....
(Nemusím mít koně, stačí osel, ale zdravej!. :-))
Takže u rok starého auta za 250000kč bych postupoval asi takto: Po zvednutí auta by se mělo ukázat odkud to teče a pak bych se snažil "jednoduše" (např. výměnou těsnění atd.) odstranit závadu na původní převodovce. Když by to nešlo, asi bych ji nechtěl vyměnit za repasovanou, ale buď za novou nebo za jinou z bouračky, kde je prokazatelné, že bouračkou neutrpěla. Ale kdybych tu bouranou nesehnal do cca dvou dnů, tak bych šel do nové. (vzhledem k množství vraků Lada 2111 u nás bych šel asi rovnou do nové, abych předešel problémům.) Na novou je automaticky 2 roky záruka a když se v ní něco vyhnojí, můžeš jim to hodit na hlavu a nemusíš se o nic starat.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6585
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

JakubN pise, ze ma hladinu oleje nekde u znacky minima a tak se chci optat, jestli je na nove rade nejaka olejova merka pro olej v prevodovce, nebo jestli nejde o mylku a neunika olej motorovy. Coz by se pri rane odspod do olejove vany mohlo lehce stat a i oprava ponicene vany by nemusela byt nijak draha.
VAZ 2104 1.3 1989
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Ne, je to v pořádku, na převodový olej je zvláštní měrka.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

No nevim zkusil bych servis ale jistota by bala asi nova prevodovka (od Vasenkova to nemusi byt takova financni katastrofa)
podle poctu najetych km zvazit jestli by se u toho nevyplatilo dat jinou spojku.
Porizeni jine lady a nahradni dily neni tak moc levna legrace....kdysi tu tavri ukazvaol nejakou totalku z Polska cca za 20000kc, bylo to na zadek...ale to je davno a diky tomu kolik lad tu jezdi tak bych to nevidel tak optimisticky. Me v melniku dali nejakou repasovanou prevodovku, cenove asi za polovic, olej z ni netekl, ale po 10 000 zacla stejne hucet, nepomohl ani ten lepsi olej 75w90....
Uživatelský avatar
JakubN
Příspěvky: 152
Registrován: pon dub 25, 2005 12:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

prevodovka

Příspěvek od JakubN »

Najeto mam 15 000 Km, auto je jeste pul roku v zaruce, optimalni reseni budu hledat, az v servisu definitivne zjistim, co tomu je... No je to moje vlastni blbost, mel jsem si uvedomit, ze to neni Niva :evil:
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

15000km na spojku je málo. Mě se rozpadlo ovládání v cca 55tkm. Jinak lamela by vydržela jistě víc, ale v těch 55tkm, když už to stejně bylo rozebraný.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Zdravím všetkých, viem, že už sa tu písalo o hrdzi. Chcem tu hlavne písať to čo tu nikto predomnou nespomenul. Myslím si, že aj toto Žiguli potrebuje preasfaltovať spodok od nova. Kto ho má nové nech to urobí čím skôr. Hlavne nech sa sústredí na okraje plechov spodku a nedoasfaltované plochy. Skoro všetky neasfaltované plochy dokončené iba farbou a idú do hrdze. Dal som si tú námahu, že som to skoro všetko dal na poriadok. Predné plasty pod blatníkmi som vyhodil a nahradil ich veľkými plastami aj do zadu som dal veľké plasty. Plasty boli UA a dosť nepresné, lacné a preto to bolo dosť pracné. So zinkom som sa stretol iba na vonkajších podbehoch, inde som ho neobjavil, samozrejmä nie všetko som bol nútený prebrúsiť a zastriekať. Z priestoru pre pasažierov som vyhodil všetko, okrem prístrojovky, zatiaľ, a to všetko kôli vode. Aj tu som objavil pár malých plôšok, ktoré som musel ošetriť proti hrdzi. Ak tam bola voda od nova, tak to celkom dobre dopadlo, porovnávam s Tavriou, kde som mal podobný problém. Keďže voda ide spredu, koberec som prestrihol na polovicu a jazdím zatiaľ tak, že ja a spolujazdec máme nohy na plechu, kým nebudem mať istotu, že som vodu vyriešil. Keďže som to už takto všetko rozhádzal, zároveň som to začal aj trochu odhlučňovať, i keď toto auto to veľmi nepotrebuje, ale na tom sa iba hrám. Musím spomenúť miesto za prednými tlmičmi, čo mi skoro vyrazilo dych, také to bolo hrdzavé (vyduté nastriekané originál). Nedalo sa to kôli tlmiču vybrúsiť poriadne, a je tam viac plechov na sebe, takže nabudúce to natriem už len prepáleným olejom a takto primitívne čiastočne uzatvorím hrdzu. Keby som to vedel pri kúpe tak to auto nekúpim. Ale nesťažujem sa. Ak problém má riešenie tak ho riešim. Dutiny sú vystriekané všetky, či 1. majiteĺom, alebo fabricky to neviem. Ešte na strane spolujazdca na obidvoch bočných dverách dole z vnútra pod odnímateľným tesnením úplne dole tak isto začínala hrdza. Písalo sa tu už, že auto sa chová poněkud nervózně, tak áno. Karoséria je asi málo tuhá, preto má tendenciu vybrovať. Na Piorách píšu RU o vylepšení. Zrejmä na rade 110 šetrili. A nielen na tom. Cez to všetko stále z jazdy mám neskutočne dobrý dojem, pretože jazdné vlastnosti sú, bližšie malému autu ako veľkému až na to parkovanie a priestorovo je to skôr väčšie auto ako malé. A toto zázračné Suzuki Baleno, tak len dúfam, že sa pod koberce do interiéru nedostala voda, lebo odrazu pri takomto zistení sa môže v okamihu so super auta stať vylietaný hrdzavý vrak, čo uvádzam iba ako príklad, že všetko je len relatívne. No ja už "určite" nechávam Žiguli odstavené na ceste a idem kupovať do bazáru Suzuki Baleno.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

JmJ: Je tam měrka, normálně jako špunt s tyčkou a madlem.
V Polsku je další vrak. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1510808
Jezdí tam toho stejně tolik jako u nás, asi jen 4x víc (Polsko má 40 mil. obyv. :-D) Občas tam jezdím a ještě jsem žádnou nepotkal.
Včera jsem si inteligentně nechal rozvícená světla, museli mě nastartovat kabelama. Mám fungl novou baterku a já ji takhle blbě vydudám... :cry: 4 hodiny jsem ji krmil 2A a zbytek se dobije cestou... Debilní svícení přes den, po městě to nemá opodstatnění... Mimo obec svítím už dávno...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tak si tam dej bzučák, stojí cca 50kč a zapojil jsem ho i já. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“