Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

a ja si rikal co t mas za zvalstni auto - neco mezi volvem v40 a subaru ipreza kombi...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

TL_unicorn píše:Na suzuki baleno sa nic take nevyskytuje. Aka vaha vzduchu? Ake brzdy? Ake cidlo detonacie, lambda sonda...Po 11 rokoch a 185 000km je auto stale v perfektnom stave a jedine co ziada vymenu je predny zvisly cap...Chladiaca sustava, riadiaca jednotka? Ja neviem, ze to mam v aute...
No to musí být parádní auto, takovouhle dobu bez výměny chladící kapaliny, bez výměny akumulátoru (řídí jednotka se při tom zpravidla vyresetuje), bez výměny lambda sondy, která je stejně konzumní věcí jako svíčky, olej, nemrznoucí směs.
Chtěl bych vidět auto, na kterém se za 11 let a 185 000km musí věnovat pozornost pouze přednímu svislému čepu.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no nevim kde se bere chut a odvaha srovnavat auto ktere je velikosti nekde mezi felici a 2111 s V40 nebo imprezou... :roll:
tomu ze to jezdi bez problemu verim, nicmene vymena svicek a oleje je neco jineho nez vymena lambdy, vahy vzduchu, vsech moznych cidel, serva volnoběhu atd.
Teepee a cemu vadi reset ridici jednotky pri vymene baterky? normalni uzivatel to na nicem nepozna... sand jen prvnich 100km bude spotreba mozna o 0,5l vetsi...
U R19 jsem menil baterku po 9 letech .... sem tam se i baterka povede:-))
Naposledy upravil(a) Jiri dne úte zář 19, 2006 12:30, celkem upraveno 1 x.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jiri píše:...tomu ze to jezdi bez problemu verim
To ja take, nicmene jak naznacil Teepee - celozivotni naplne = cca 5-6 let a pak se musi vymenit, pokud vuz jeste jezdi (ale ono mnohdy neni kudy :) ). W.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

ja to myslel designove - predni kapota a la volvo, kufr ala impreza
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Pavel04 píše:ja to myslel designove - predni kapota a la volvo, kufr ala impreza
budiž..ale nejsem příznivce tohoto přirovnávání :-)))

Wolfe : (ale ono mnohdy neni kudy ). tohle je zavádějící 2111 ma vypouštěcí šroub chladici kapaliny,e umístěný pod blokem zapalovacích cívek a když se odšroubuje tak ta kapalina teče všude.. je lepší sundat hadici z chladiče.
Taková s100 mela dva kohoutky - proste maximální komfort udržby:-))
Na prelejvani kapaliny je rychlovarna konvice nebo kavovar. Auto je na jezdeni....
btw jeden rok si lada rekla o 20 litru chaldici kapaliny- neustale netesnosti, vicko expanzky a nekolikrat praskle hadice a jednou taky chladic......
To same prevodovka.. ta moje mela zivotnost 72000km vcetne spojky. Vymena prevodoveho oleje nebo hledani kudy olej vypustit je proti tomu banalita:-))
to je starost servisu....
Btw o tom jak je lada skvele opravitelna jsem se presvedcil když mi praskla hadice od topeni - servisy v okolí od toho daly ruce pryc a v meliniku me to stalo 1000kc bez papiru....( material 20kc) + cesta + cas + 3litry fridexu ( bylo léto tak do doplnili vodou)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Psal jsem se s příspěvkem, při odesílání mi zmizel, nechce se mi to smolit znovu.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
TL_unicorn
Příspěvky: 14
Registrován: pon zář 18, 2006 19:41

Příspěvek od TL_unicorn »

Jasne, ze aj na balene sa olej, naplne a filtre menia tak, ako je predpisane. Ale napriklad sa na nom nemenia rozvody. A ak uz je remen opotrebovany, tak sa vymeni za novy len ten. Kladka je dozivotna. Sviecky som menil raz a a tie boli po 120 000km stale dobre. Akumulator vymenim asi teraz pred zimou, dalsiu zimu uz riskovat nebudem. No a samozrejme pneumatiky. Ono to auto skutocne vyzera ako krizenec volva v40 a subaru impreza (impreza a baleno maju totiz vela spolocneho). Ak by ste videli zadok, tak je od v40-ky na nerozoznanie. Je to take velmi jednoduche a podcenovane auto, ale ja som nadmieru spokojny.
Posledny jednorozec. :)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Desing 2110: s trochou nadsázky, zepředu Toledo, zezadu Cordoba, jedničkové řady, říkal jsem si tehdy...
Další, když viděli Hyundaye Lantru, ten první polohranatej krám, tak říkali že viděli Ladu 2110...
Jiri: Spotřebu chladící kapaliny mám 1-2 decky za rok. A jak olej v převodovce? Mám ho na 71 tis. km vyměnit? Je tam pořád ten původní. Díval jsem se na něj a je pořád čistej..., žádné zbarvení nebo piliny...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tavri: Měnil jsem při 90tkm preventivně, dle doporučení výrobce.
Nenechávej si to měnit na Mělníce, dají ti tam cosi (tvrdí že PP80), co v zimě neřadí....
Musel jsem to nechat znovu vyměnit.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
TL_unicorn
Příspěvky: 14
Registrován: pon zář 18, 2006 19:41

Příspěvek od TL_unicorn »

tavri píše:Desing 2110: s trochou nadsázky, zepředu Toledo, zezadu Cordoba, jedničkové řady, říkal jsem si tehdy...
Další, když viděli Hyundaye Lantru, ten první polohranatej krám, tak říkali že viděli Ladu 2110...
Jiri: Spotřebu chladící kapaliny mám 1-2 decky za rok. A jak olej v převodovce? Mám ho na 71 tis. km vyměnit? Je tam pořád ten původní. Díval jsem se na něj a je pořád čistej..., žádné zbarvení nebo piliny...
S tym toledom suhlasim.Nieco tam z neho predsa je. Povedal by som, ze design 2110 a 2112 je az na ten zadny blatnik (preco ho nevykrojili viac?) docela sikovny, dokonca sa mi na nej paci aj interier (az na zastarale budiky pripominajuce tie z moskvica aleko).Akurat to kombi 2111 mi pride designovo kapanek zmrsene, neda sa na to divat (co je ovsem len moj nazor). A ked som asi tyzden jazdil na kamaratovej 2110 1.5GLI 16V, tak ma prekvapila aj spotreba. V prevazne mestskej prevadzke som auto s lahsou nohou ukociroval na 6,8-7,0L na 100km. Dynamika vozu je niekde medzi balenom 1.3 a 1.6. Akurat frajerka sa stazovala vtedy na absenciu posilnovaca.

Co sa tyka oleja v prevodovke, tak ja ho na balene menim kazdych 40 000km, pricom tam musim dat ten najdrahsi, lebo baleno je na to haklive.
Posledny jednorozec. :)
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

On je vykrojen dostatečně, jen je pro dovoz do Evropy o cca 7,5cm snížen zadek, takže to kolo zaleze. Po montáži podložek pod tlumiče (které jsou nutné pro přepravu 5 lidí a plného kufru, aby nedřeli kola) to kolo zase vyleze. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

TAvri me olej v prevodovce neubyval, byl stale cisty (piliny v nem by byly videt jen kdybys ho zacal vypoustet dole sroubem:-))

no asi takhle.. je otazka jak dlouho ten autak chces mit.. ciste pragmaticky:-) tech dalsic 30 to urcite vydrzi:-)))

jenze kdysi jsem se docetl ze lada dava do prevodovek ve fabrice motorovy olej- duvod je jednoduchy - nehorzi zamena pri ktere by cela serie aut dostala do motoru prevodovy olej (prevodovy olej v motoru udela dobrou paseku, obsahuje totiz aditiva ktera jsou pri spalovani nestabilni (obsahuji chlor) a nici pistni krouzky a steny valce, loziska) a i jinak ten olej dokaze motor znicit.
Motorovy olej v prevodovce zas takove zlo neni. udajne zpusobi jen 2nasobne opotrebeni oproti prevodovemu. hlavni plus je cena:-)
aby prevodovka chodila i v zime chce to 75W-80! to je syntetika s cenou 200kc/litr
LAda deklaruje na svych strankach projektovanou zivotnost u desitkove rady 150 000km.
(to znamena pri slusnem zachazeni 200 000- 300 000km)

Ja ted taky premyslim jestli u laguny ma cenu vymenit olej v prevodovce i kdyz se pise ze je celozivotni -prece jen ma to dost najeto, nazory na netu jsou protichudne - bud se tvrdosine ridit tim ze co rika vyrobce to je svaty (olej se nemeni) nebo zdravy rozum -po x letech olej preci jen ztrati cast svych dobrych vlastnosti, nehlede na castice vznikle oterem....protoze ten autak pocitam na dalsich cca 5 let tedy 120-150tis km tak si myslim ze ta vymena neuskodi- chci mit klid:-)
Uživatelský avatar
JakubN
Příspěvky: 152
Registrován: pon dub 25, 2005 12:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

převodovka

Příspěvek od JakubN »

... tak jsem nějak neodhadl nerovnost na cestě vůči charakteristikám 2111 a nabořil jsem si lehce přední nárazník (odspodu) a spodní ochrný kryt motoru - to by nebylo tragické, ale bohužel jsem škrtl i převodovkou a po pár dnech mi začal kapat převodovkový olej. Odhaduji to v lepším případě na přetěsnění převodovky, v horším případě někde praskl plášť převodovky a budu ho muset nechat vyměnit. Nemáte někdo zkušenosti na kolik asi jedna i druhá varinaty řádově vychází?
Díky J.
Naposledy upravil(a) JakubN dne stř zář 20, 2006 12:05, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Skalouš: No vzpomínam si, jak jsi něco popisoval. Vyměním si ho sám, mám k dispozici rampu. A myslel jsem si koupit právě tu levnou PP80 :roll: Kolik to má objem? Nekoukal jsem ještě do knížky...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“