Regulátor napětí
Moderátor: Moderátoři
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
Regulátor napětí
Zdravim, mám v Ladě (přejmenována na LEONIDa) normální kontaktní typ regulátoru, kterému osobně příliš nedůvěřuji. Myslím si, že takový polovodičový by byl spolehlivější. Nevím, zda-li se do LAD dával polovodičový, takže jsem přemýšlel nad regulátorem ze Škody 120, ten jde pokud vím zapojit i k altíku co má 6 diod narozdíl od 9diodového co je ve Škodovce. Máte s tím někdo nějakou zkušenost?
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
Má úplně stejný kontakty jako tamten, takže to jen prohodíš. Dokonce má i stejný úchyty, takže ho přimontuješ bez problémů na původní místo.Vladimír píše:To je skvělé že existuje. Ještě by mě zajímalo, jak je to s jeho zapojením? Musí se nějak upravovat elektrika, nebo se jenom přehodí konektor z toho stávajícího kontaktního?
Jooooooooooooooooo? Supér. Tak kdy a kdeTomik píše:taky mam doma ten jeden nějakej mechanickej.klidně ti ho teda mužu věnovatJelen píše:Na ladu lze koupit za cca 70 Kč polovodičový regulátor. Maj ho všude tam, kde se zabývaj ladami. Nedavno jsem jeden kupoval. Když tak moc nechceš ten kontaktní, tak mi ho můžeš klidně věnovat...
Mno, já jsem zase naprosto spokojen s klasickým regulátorem. Je pravdou, že se musí jednou za čas seřídit, ale alespoň z ničeho nic neodejde. Co jsem řešil polovodičové regulátory do VAZů, byly většinou akorát problémy. Třeba v tom, že nový nefungoval apod.
Jinak zapojení je totožné. Akorát se musí propojit dráty u starého (nyní odpojeného) regulátoru. Nový polovodičový regulátor se zapojí na altík na místo původních uhlíků. Ovšem nestačí koupit pouze regulátor, ale i uhlíky a držák regulátoru.
Jinak zapojení je totožné. Akorát se musí propojit dráty u starého (nyní odpojeného) regulátoru. Nový polovodičový regulátor se zapojí na altík na místo původních uhlíků. Ovšem nestačí koupit pouze regulátor, ale i uhlíky a držák regulátoru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Ovšem vyrábí se ještě jiný a ten se dává na původní místo, kde bylo kontaktní relátko. S tim jsem spokojenej zase já.Vašátor píše:Mno, já jsem zase naprosto spokojen s klasickým regulátorem. Je pravdou, že se musí jednou za čas seřídit, ale alespoň z ničeho nic neodejde. Co jsem řešil polovodičové regulátory do VAZů, byly většinou akorát problémy. Třeba v tom, že nový nefungoval apod.
Jinak zapojení je totožné. Akorát se musí propojit dráty u starého (nyní odpojeného) regulátoru. Nový polovodičový regulátor se zapojí na altík na místo původních uhlíků. Ovšem nestačí koupit pouze regulátor, ale i uhlíky a držák regulátoru.
Tak to ani nevím ....opět jsem o něco chytřejší . Jaká firma to vyrábí?Jelen píše: Ovšem vyrábí se ještě jiný a ten se dává na původní místo, kde bylo kontaktní relátko. S tim jsem spokojenej zase já.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
To netušim, je to popsaný azbukou. A jsou v tom dvě stylový LEDky, jedna červená a druhá zelená. A dokonce i svítěj.Vašátor píše:Tak to ani nevím ....opět jsem o něco chytřejší . Jaká firma to vyrábí?Jelen píše: Ovšem vyrábí se ještě jiný a ten se dává na původní místo, kde bylo kontaktní relátko. S tim jsem spokojenej zase já.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Vychází to podstatně levněji než nový polovodič integrovaný do držáků uhlíků (nové alternátory), který stojí přes 300Kč, nicméněž jsem jej na Táborské neviděl, respektive jsem se ani nedíval.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107