termostat
Moderátor: Moderátoři
- Marty21011
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte čer 06, 2006 07:14
- Bydliště: Praha
Marty21011 píše:mam zase opacny problem, ujedu 10 km a rucicku mam na hranici cervenyho. ted sem menil termostat kvuli tomu a furt je to stejny. co by to mohlo bejt
Videl bych to jako poruchu zapalovani. Spatnej predstih.
Lada-VAZ 2106 momentálně GO karoserie , karburátor Ozon 2107, el. zapalovaní alá Marek
No mě zas takhle kdysi foukalo těsnění pod hlavou plyny do vody, tak to moc nechladilo, a voda byla skoro pořád v červeném. Když jsem otevřel expanzku a proroštoval motor, tak se vyvalily bubliny a bylo jasno.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Marty21011
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte čer 06, 2006 07:14
- Bydliště: Praha
Ano, možností je skutečně víc. Tři nejčastější tu byly jmenovány - závada termostatu, vysoký předstih a poškození těsnění hlavy či hlavy samotné. Ještě bych to viděl na špatně utažený klínový řemen (prokluzuje vodní čerpadlo), ucpaný či zanesený chladič nebo poškozené víčko chladiče (nereguluje tlak v systému). Hledej.
U motorů Lada je tepelný režim velmi stabilní, protože soustava je velmi bohatě dimenzována. Prakticky platí, že i při extrémní zátěži motoru nesmí teplota překročit 100*C, což je daleko před červeným polem. Při plynulé jízdě (bez ohledu na rychlost) musí ručička teploty držet jako přibitá na 90*C (poloha svisle na jakémkoli budíku).
U motorů Lada je tepelný režim velmi stabilní, protože soustava je velmi bohatě dimenzována. Prakticky platí, že i při extrémní zátěži motoru nesmí teplota překročit 100*C, což je daleko před červeným polem. Při plynulé jízdě (bez ohledu na rychlost) musí ručička teploty držet jako přibitá na 90*C (poloha svisle na jakémkoli budíku).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Od té doby co mám jinný chladič, mívám kolem víčka chladiče nazelenalé skvrny po fridexu, jakoby to probublávalo ven. Ovšem ne nějak moc, nic z toho neprská ani při tůrování motoru... Když to utřu zůstane to čisté, ale po nějaké době to znovu vystříkne ven. Takže je to jen netěsnost víčka, mám to přetěsnit? Asi je to ťuknuté, protože to víčko tam taky jde namontovat z prdele.. (hospodsky řečeno)
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
já bych zkusil jiný víčko myslím,že závada bude vyřešenáPool píše:Od té doby co mám jinný chladič, mívám kolem víčka chladiče nazelenalé skvrny po fridexu, jakoby to probublávalo ven. Ovšem ne nějak moc, nic z toho neprská ani při tůrování motoru... Když to utřu zůstane to čisté, ale po nějaké době to znovu vystříkne ven. Takže je to jen netěsnost víčka, mám to přetěsnit? Asi je to ťuknuté, protože to víčko tam taky jde namontovat z prdele.. (hospodsky řečeno)