211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Nevim proc by vaha vzduchu mela odejit kvuli LPG. a tesneni pod hlavou? co sleduju konferenci LPG tak bych netvrdil ze to ma nejakou souvislost, dokonce i servis odmitl ze by tesneni pod hlavou nebo ta vaha vzduchu nejak souvisela s LPG..... zpetny zasleh sem tam nekomu roztrhne sani, elektronika lpg se hada s ridici jednotkou motoru, vecne laboruji s nastavenim podtalku, atd.. tesneni mi neprasklo tak by do valcu tekla voda ale melo prasklinu v mezi valcema ta tak na tech dvou sousednich vlacich vyhorely ventily.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Ta váha je ve směru zpětného zášlehu, tj. může přitom být teoreticky poškozena. (prudkou změnou tlaku nebo teplotou)
A to těsnění - někde jsem četl, že LPG hoří při vyšší teplotě, tj. lokální ohřev některých dílů "okolo" válce je vyšší než při provozu na benzín.
Takže to těsnění je namáháno stejnými tlaky jako na benzín, ale při vyšší teplotě. Takže to riziko, že odejde je podle mě u LPG mírně větší.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

zpetny zasleh prozilo auto jen 2x ale uz s novou vahou vzduchu.. a vse ok.
tesneni.. no rozdil teplot nechci odhadovat ale po 30000km a 2 letech to je hodne brzo.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

U té váhy je to fakt sporné....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no jenze co te vaze muze vadit? zpetny zasleh nedostala (ta co odesla) a nasave porad stejny vzduch pres filtr...
no v pripade te vahy nechci nadavat na rusaky:-) je to bosch, primo z nemecka.
Kbydy odesla ta co tam mam ted tak se nedivim.. dostala to 2x:-))
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Od toho je snad záruka, ne?

Ojetiny ať z bazaru nebo od lidí jsou sázka do loterie (teda tak půl na půl). 405 se mi taky líbí, ale servis by mě zruinoval, byť mám tady v okolí několik dobrých servismanů přímo na pažouty.

Takže zatím zůstávám u 2105, pak půjdu asi do nový Lady a kdyby něco, budu řvááát na prodejce. Snad se do tý doby Lada dobere i delší záruky.... :wink:
Naposledy upravil(a) dmatej dne úte dub 26, 2005 18:32, celkem upraveno 1 x.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

Jiri
Nepsal jsem,že je to cenová krize.Jen jsem chtěl upozornit na to,že tím vlastně stoupaj náklady na koupi vozu.Navíc i za těch 5 let může mít auto najeto celkem dost km,takže opotřebení může být taky dost velké.Potom opět náklady stoupají.A navíc nevíš jak s tím bývalý majitel jezdil.Pak ještě záleží na tom co je to za značku a jak drahé jsou díly.
Tak nějak jsem to měl na mysli,jen jsem to nechtěl rozepisovat.
Ctirad
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

Pro Jiřího: Nechci se tě nějak dotknout, ale pokud máš auto na lpg a ještě né nový(pokud si pamatuju dovezená bouračka), tak ty náklady máš sakra malý. Bohužel lada a lpg je katastrofa, nedoporučuji(ani autoriz.servisy), Většinou ti to postupně oddělá celý motor a vše kolem, bohužel. To není problém jenom lady, známý na lpg má oktávku výbuch a 35000kč bylo v hajzlu. Promiň Jiří, ale ostatní položky jsou zcela adekvátní. U škody dáš za výměnu rozvodáku 5000kč. Ten výfuk bohužel dýl jak 4 roky nevydrží. Ty destičky nevím jak jezdíš, ale 2x za 40000km, to je tvůj jezdecký problém. Jediný problém jsi vlastně měl s tou elektronikou topení. Ta olejová vana, no pokud to byla bouračka tak se ani nedivím. Rozhodně kdybys to měl nové tak to vyreklamuješ zadara.
Já bych v tom neviděl takovou tragedii.
Jo a Jiří auto po 5 letech s najetýmy cca. 100000km je na preventivní výměnu všeho mimo motoru(někdy), kastle(někdy)., to k těm ojetinám.
Franta
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no dost lidi v práci má ojetiny bud stejne tridy nebo o stupen vys nez ja ladu. vetsina jich mela pri nakupu vic nez 150 000km, nikomu se to tak nesere jako mě. Počítám s tim že já se toho pri 150000km zbavim protoze bude neunosne to udrzovat. o cene za kterou to prodam neuvazuju..tezko odhadnout myslim, ze kdyz to bude 40000, bude to skvely.
Záruka... zpočátku se jedna o vychytani drobnosti a zalezi co clovek behem tech 2 let najezdi pokud je to 2 roky 150000km a pak prodat, tak to tak zly nebude:-) Podle meho nazoru ma lada daleko vetsi vykyvy ve kvalite nez jine znacky. urcite se najdou lidi co problemy mit nebudou ale ja mam opacnou zkusenost.
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

Pro Jiřího: Víš problém bych hledal v tom, že Ti lidé kolem Tebe nemluví o problémech s autem a o tom kolik do toho dali. To je má zkušenost. Hodně lidí mi tvrdí, že problém nemají a neměli, ale při bližším zkoumání zjistíš opak. Dám Ti jednoduchý příklad, opel. parádá koupíš opl se slevou 100000,- a během záruky dvouleté ti 5x mění celou řídící logiku auta 75000,- u toho opla je to specialita, která se projevuje dost často, ale znám lidí kteří koupili opla a jsou v klidu. O škodě a wv ani raději nemluvím. Doopravdy si myslím, že záleží na štěstí na kus auta, mosere se ti i mercedes ovšem u toho to máš v ceně do 2 hodin máš náhradní auto v celé evropě.
Přeji šťastnou ruku při výběru auta.
Franta
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Franto promin ale tvrzeni ze auto po 5 letech a po 100000 je na vymenu vseho.. musim se smat... ano autorizovany servis po peti letech meni veskere gumove dily brzd. A kdyz jsem se mel moznost drive kouknout na naklady sluzebnich aut ve firme...je to necem jinem
S tim tvrzenim ze LPG znici autak taky tak moc nesouhlasim. Vozovy park male firmy kde na to presli de facto u vsech 10 aut, kazde rocne najede 50000km ... fabie 1,4mpi maji prestavbu s podtlakem, octavky maji vetsinou vstrik lpg. Zpocatku byly problemy s doladenim serizeni atd ale na zadnem aute se behem 2 let nevyskytla zadna zavada na motoru, ktera by se dala pripsat na vrub LPG.
Nevis nic o tom jak byl autak bouranej a hned rikas ze se nemam divit te vane:-))) unik oleje jsem nekolikrat nechaval odstranit v servisu, v jednom tu vanu vic utahli a tim padem zdeformovali a diky tomu ze servis zkrachoval (autorizovany lada servis) nebylo kde reklamovat..nasledovaly dalsi pokusy atd atd.
No ze lidi o problemech nemluvi..to je sice pravda ale vetsinou kdyz davaji auto do servisu tak si navzajem pomahame s dopravou :-) dostat se dopoledne k nam bez auta to je akce na par hodin..o tom se mluvit nemusi to je hned poznat. a pripadu kdy byla moje lada tazena na lane tech taky neni malo.......
no a k te zaruce.. sice jsem mel nepatrne ojete auto bez zaruky ale prvni 2.5 roku bylo bez problemu (jen ostrikovac zadniho skla, a prelamane kabely k zadnim dverim) nic s cim by si clovek sam neporadil...
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

Jiří:
Víš ty máš skušenosti takové a já jiné. To je ten problém. U té olejové vany to byla domněnka, která ovšem nemusí být pravda. Ale bohužel je pravdou, že lada a lpg nefunguje, to je riziko. Myslím si, že Ti to řeknou i na Mělníce, když budeš trochu dotěrnej. Promiň ale u auta 5let starého s najetými 100000km je dost hazard jezdit bez výměny(tlumičů, stabilizátorů, čepů, všech gumových součástek kolem motoru a pal. soustavy, mrknous se na celou brzdobou soustavu, pro všeuměly platí i výměna spojky, těsnění pod hlavou motoru, rozvody(většina aut ma výměnu 80000 a víc km) atd.
Taky bych si přál aby auta byla spolehlivá, ale bohužel to tak není. Lada není žádný zázrak za ty prachy, ale jedno je jisté patří k těm nejlevnějším na provoz. Mimochodem vidě, seděl a jel jsem i v ladě která měla najeto 283000 tisíc a byla v pohodě(2x starter, 3xspojka) na autoškolu dobrý.
K tomu lpg bohužel i Skalouš mi dává za pravdu. Tam stačí teplota o 10 stupňů větší a je to o něčem jiném.
Franta
PS: Nezlob se na mě, ale já mám zatím s ladovkou jen ty dobré (2103,2109,2112)zkušenosti, horší už jsou swv,škodou, takže si nemůžu moc stěžovat když nemám na co.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no v melniku jsem mluvil o tom tesneni pod hlavou a rekli mi ze tohle tu jeste nemeli. Pres to ze k lpg maji vyhrady tak tohle tipovali na nerovnou hlavu nebo blbe udelane ventily pripadne na vadu tesneni. ptali se na servis kde delali ventily a na dalsi veci, rekli ze posledni cemu by davali vinu je LPG.
ostatni no comment...
opravdu si myslis ze je normalni u jinych aut po 100000 preventivne menit dily cca za 50000kc? vcetne tesneni pod hlavou?
Lada neni jedine auto o ktere se doma staram a ani prvni auto ve kterem kdy sedim. co se tyce ceny dilu, jsou o neco levnejsi nez na auta soucasne produkce ale zase drazsi nez na vetsinu aut 10 let starych
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

ted resim kde se mi ztraci voda z chazeni........:-(
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“