NIVA1,7 MPI, potrhávanie/cukání/nevie nastartovat
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned říj 17, 2004 14:14
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
NIVA1,7 MPI, potrhávanie/cukání/nevie nastartovat
Čtu tady diskusi o škubání motoru,to samý mi dělá Niva 1,7 4 bod.vstřik.Výměna svíček,zapalovacích kabelů a bez efektu.Škube to v rozmezí 2-2,5 tis otáček,potom to jede jako blázen.Spotřeba v normě-město cca 9l.Může něco být na trase benzínu?
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Rozhodně je třeba nechat udělat, a nebo pokud je to možné svépomocí udělat test řídící jednotky na chyby ve vstřikovacím zařízení.
Je dost možné, že některé z čidel je mimo rozsah, který má obvykle dávat (například vydřený potenciometr škrtící klapky, nebo vadná lambda sonda) a motor se pak chová takhle.
Na cestě benzínu bych závadu skoro vyloučil, tam zpravidla nastane problém, při vyšších rychlostních stupních a snaze o akceleraci (to je spotřeba nejvyšší a projeví se, když benzín nestíhá dotékat).
Je dost možné, že některé z čidel je mimo rozsah, který má obvykle dávat (například vydřený potenciometr škrtící klapky, nebo vadná lambda sonda) a motor se pak chová takhle.
Na cestě benzínu bych závadu skoro vyloučil, tam zpravidla nastane problém, při vyšších rychlostních stupních a snaze o akceleraci (to je spotřeba nejvyšší a projeví se, když benzín nestíhá dotékat).
Bílý LADA a okřídlená spol.
Jo, me cestou na dalnici skocilo pri razeni vzdycky auto o pulmetru do strany - az pak jsem nalezl problem, kdyz mi upadla tyc drzici zadni napravu... ale ty sovetsti nanoboti implantovani v Ladach funguji jinak docela dobrevlastax píše:No tak než jsem to stačil vyřešit tak to skoro úplně přestalo.Že by ta samoléčitelná schopnost Lady?Nebo něco upadne a problém bude nalezen
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned říj 17, 2004 14:14
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Na dálnici ze zásady už 3 roky nejezdím/a to je auto starý 4 roky/jednou jsem jel víc jak 90tkou a málem mi upadla z toho rachotu hlava,strašně bouchal poslední díl výfuku o tažný zařízení,nevěděl jsem co to může být,v klidu se to nikde nedotýkalo a pak jsme zjistili že se lehce přepálil kabel k jedné svíčce a jak to občas zapálilo/vynechalo/tak to takhle strašně kopalo,jel jsem stím z Písku přes Prahu doÚL,no zážitek na infarkt,mělo to najeto asi 5tisíc km
Dnes rano ked som isiel do prace som prechadzal cez krizovatku krizom cez poriadne hlboke vyjazdene kolaje - za krizovatkou zacalo auto skakat jak keby dochadzal benzin - je pravda ze kontrolka uz chvilu svietila ale necakal som ze je to takto citlive (s fiatkou som jazdil skoro az na nulu). Vytiahol som kusok sytic, presiel par kilometrov po kopcoch a potom na rovinke sa to zase upokojilo. Pre istotu som sa rozhodol ze na najblizsej pumpe natankujem za 1000 (v trnave sa bude hodit). Ale zmestilo sa len nejakych 20 litrov takze ta nadrz az taka prazdna asi nebola...
(keby niekoho zaujimala trasa: DNV-patronka-kramare-jaskov rad-raca)
(keby niekoho zaujimala trasa: DNV-patronka-kramare-jaskov rad-raca)
2103, 2103
Nevim jak je to u sedanu, ale s kombikem pokud sviti zebrave oko, tak v nadrzi chybi minimalne 30 litru. Kdyz sviti stale, pak aspon 35 litru. Proto bych hadal, ze 20 litru je velice zvlastni hodnotaM150 píše:je pravda ze kontrolka uz chvilu svietila ale necakal som ze je to takto citlive (s fiatkou som jazdil skoro az na nulu). Ale zmestilo sa len nejakych 20 litrov takze ta nadrz az taka prazdna asi nebola...
VAZ 2104 1.3 1989
Já mam Ladu 21053 a když tankuju plnou, tak třeba po 20 litrech benzinu pistole vypne, počkám 15 vteřin a opatrně tankuju dál. Asi to tam hodně pění, musíš chvíli počkat, až se to ustálý a pak opatrně tankovat dál. Takovejch 10 L se tam ještě vejde. Hlavně pak nemačkej pistoli na plno, nebo tam budeš do rána .
ja jsem tam tu pistoli strkal jen tak na krajiček.konec pistole,a spodní kraj uzaveru nadrže,a natankoval jsem na plné zmačknutí plnou,uplne vpohoŠubi píše:Já mam Ladu 21053 a když tankuju plnou, tak třeba po 20 litrech benzinu pistole vypne, počkám 15 vteřin a opatrně tankuju dál. Asi to tam hodně pění, musíš chvíli počkat, až se to ustálý a pak opatrně tankovat dál. Takovejch 10 L se tam ještě vejde. Hlavně pak nemačkej pistoli na plno, nebo tam budeš do rána .
doovi
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem u Sierry honil problém se škubáním vlastně celý rok. Někdy to dělalo, někdy ne. Postupně jsem objevil, že to dělalo jen když auto déle stálo a dělalo to do prvního restartu motoru (stačilo vypnout motor, napočítat do pěti a nastartovat a byl klid). Na plný plyn to nedělalo (plný plyn=nerespektruje signál z lambda sondy).
Taky jsem podezíral benzín, svíčky, palivový filtr, odvětrávací systém nádrže (carbon canister a ventil)
A pak jsem dospěl k závěru, že chci zkusit jak se dělá ten diagnostický test řídící jednotky, kdy se třeba konečně dozvím nějakou chybu.
Kolega Sierista mi to ukázal, ukázal mi jak co měřit na pinech řídící jednotky (postahoval jsem si předtím všemožná schémata, ale měl jsem ze svazku drátu k řídíci jednotce fakt repsekt.)
A ejhle.
Diagnostika kód 37 nízké napětí z lambda sondy.
Protože Sierry trpí na ztrátu ukostření lambda sondy, ještě jsem se pokusně pokusil to přikostřit a došlo jen ke zhoršení (nepomáhal restart motoru, ale ta kostra byla určitě ujetá).
Pak jsem za 2 500Kč sehnal novou lambdu, dal jí tam a od té doby nevím co to je Vstřikovací zařízení motoru.
Přijdu, zatočím startérem, na třetí převalení to chytne bez ohledu na cokoli.
Takže končím tam, kde jsem 31.7. v odpovědi začal, nech udělat, nebo zjisti jak se dělá svépomocí a udělej sám, diagnostiku řídící jednotky motoru.
Taky jsem podezíral benzín, svíčky, palivový filtr, odvětrávací systém nádrže (carbon canister a ventil)
A pak jsem dospěl k závěru, že chci zkusit jak se dělá ten diagnostický test řídící jednotky, kdy se třeba konečně dozvím nějakou chybu.
Kolega Sierista mi to ukázal, ukázal mi jak co měřit na pinech řídící jednotky (postahoval jsem si předtím všemožná schémata, ale měl jsem ze svazku drátu k řídíci jednotce fakt repsekt.)
A ejhle.
Diagnostika kód 37 nízké napětí z lambda sondy.
Protože Sierry trpí na ztrátu ukostření lambda sondy, ještě jsem se pokusně pokusil to přikostřit a došlo jen ke zhoršení (nepomáhal restart motoru, ale ta kostra byla určitě ujetá).
Pak jsem za 2 500Kč sehnal novou lambdu, dal jí tam a od té doby nevím co to je Vstřikovací zařízení motoru.
Přijdu, zatočím startérem, na třetí převalení to chytne bez ohledu na cokoli.
Takže končím tam, kde jsem 31.7. v odpovědi začal, nech udělat, nebo zjisti jak se dělá svépomocí a udělej sám, diagnostiku řídící jednotky motoru.
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned říj 17, 2004 14:14
- Bydliště: Ústí n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Asi mi nic jinýho nezbyde akorát že mám všechny servisy min.50 km blízko,protože ani jeden v okolí UL to nemá-na Lady je nějakej speciální software a běžný servisy ho nemaj,protože těch stříkaček nejezdí zase až tolik a jim se to nevyplatí pořizovat.Takže kdybyste někdo o někom věděl,poraďte.Kdyby to šlo seřídit šroubovákem,to by byla pohoda
1,7 MPI, potrhávanie/cukání/nevie nastartovat
zdravím všetkých kupil som nivku 1.7i 4 bod vstrek.rv.2001 a podtrhava cca 1800-2500 ot pri každej rýchlosti skôr ako pristúpim k skúmaniu rád by som počul váš názor na možnú príčinu zatial dík.
Naposledy upravil(a) Libor1 dne úte říj 13, 2009 08:52, celkem upraveno 1 x.