211x

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Laďuša píše:
Jelen píše:To jo no, ale chtěl bych vidět člověka, co dá za 21043ku 200 000. docela záhul.
myslim, že je myšlena 2111 1500....hranáče se sem asi nesmí vozit
napriklad ja by som dal za 21043 200 litrov :twisted: aj som teda dal, ale nie za nu, ale do nej a aj trochu dost viac 8)


individualny dovoz zaujima aj mna, coskoro sa do toho pustim :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Nové světlo na stodesítce - http://www.zr.ru/show_image.pl?url=/pic ... 270557.jpg
Mě osobně se líbí víc

A nový interiér - http://www.zr.ru/show_image.pl?url=/pic ... 270558.jpg
Taky hezčí
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Zadek auta umeli ve VAZu udela dycky. nemuzu si pomoct, ale treba 110 rada vypada ze zadu dost fajn. tak o 200% lip jak predek :-).

no a ten interier se tam mel montovat tak pred 5 lety a bylo by to tez o 200% lepsi :-)

co jineho na to rict...
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

že zase v Ladě zaspali...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

A mě se čumáček 211x líbí! 8) :lol:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tvar čumáku je myslím OK. Cx pod 0,3 je dle mého názoru, dobrá hodnota u auta se, kterým se nemusím bát jet rychleji po polní cestě. :-)
Jinak ta nová palubka je oproti té mé z r. 2001-2 o hodně jiná. Jiný budík, jiné ovládání topení, jiný výdech na středovém panelu, jiná páčka od stěračů.... myslím, že to totalně překopali. Jestli k lepšímu nebo k horšímu, těžko soudit.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Mně se na obrázku nového interiéru nejvíce líbí ti tři fachmani s novinama v pozadí.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

to jedno bude asi údernice.....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
aapetr
Příspěvky: 31
Registrován: úte čer 01, 2004 16:08
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

chvění volantu

Příspěvek od aapetr »

Už jsem vyřešil chvění volantu , stačilo dát Barum Brillantis na zadek a dopředu ještě původní běloruské ze zadku . Takže už nikdy Barum !!!
Kvůli tomu jsem preventivně měnil čepy rízení (od AUTO KELLY ) , které mají po pár měsících popraskané prachovky . Geometrie je udělaná jako na samaru a ještě nějak blbě (sbíhavost 4,1 )(neznaj 110 ).
Takže sháním papír z geometrie se správnými parametry na 110 , stačí napsat hodnoty , prej si to do té mašiny zadaj .
To jsem zase dopad .
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

To jsou dvě hlavní blbé vlastnosti toho auta:
Velká citlivost na přesnost tvaru a vyvážení kol ve předu, jinak vibruje.
Ty Barumky bych neodepisoval, pro jiné auto by byli OK.
A druhá blbá vlastnost je, že to nikde neznaj a tak to nedokážou seřídit (geometrie), nedokážou obyčejně přečíst ani řídící jednotku, neb nemají pro tohle auto nahraný SW. Takže je Ti naprd, že to má standardní konektor.....
Ale pokud tohle zvládneš vyřešit, pak ta popelnice dělá jen radost. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
JakubN
Příspěvky: 152
Registrován: pon dub 25, 2005 12:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: chvění volantu

Příspěvek od JakubN »

aapetr píše:
Takže sháním papír z geometrie se správnými parametry na 110 , stačí napsat hodnoty , prej si to do té mašiny zadaj .
Ahoj, už jsem tyto odkazy někde na fóru dával, ale špatně se to vyhledává, takže:

část 1. http://lada.i-novotny.net/obr/up1.jpg

část 2. http://lada.i-novotny.net/obr/up2.jpg

ukázka regulačních podložek http://lada.i-novotny.net/obr/up3.jpg

J.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

aapetr píše:Kvůli tomu jsem preventivně měnil čepy rízení (od AUTO KELLY ) , které mají po pár měsících popraskané prachovky
Mám podobné zkušenosti s gumovými neoriginálními díly-jsou lepší deset let staré s vrakoviště, než nové s AUTO KELY a jím podobným.
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Re: chvění volantu

Příspěvek od Jarda »

aapetr píše:Kvůli tomu jsem preventivně měnil čepy rízení (od AUTO KELLY ) , které mají po pár měsících popraskané prachovky . Geometrie je udělaná jako na samaru a ještě nějak blbě (sbíhavost 4,1 )(neznaj 110 ).
Takže sháním papír z geometrie se správnými parametry na 110 , stačí napsat hodnoty , prej si to do té mašiny zadaj .
To jsem zase dopad .
Jestli to 4,1 znamená sbíhavost, tak ti to nastavili (jak ostatně píšeš) zcela blbě a nejen vinou chybějící dokumentace (neschopnosti si ji sehnat). Nastavení je u všech aut s předním náhonem obdobné - nenastavuje se sbíhavost, ale de fakto rozbíhavost, a to 0 až 1 mm. Tobě to nastavili jako u auta se zadním náhonem, měli by se vrátit na učňák.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Nemáte někdo fialovou 112 s odřeným předním nárazníkem vepředu na straně řidiče?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

honzaat: auto KELLY za to moc nemůže. Výhradní dovozce dílů na ladu je proste CS autolada a tam lze většinou (taky ne vždy ) sehnat originály. Fabrika to prý jinému distributorovi do česka nedá. No a kdo z jiných výrobců dělá tyhle díly- povětšinou se to dělá na ukrajině nebo v rusku a občas to z ruska příjde i s nějakou nálepkou a krabicí světové značky.....
jasně existuje řada vyjímek - grzdové kotouče a destičky LUCAS z Jablonce, velmi dobrý výfuky z Finska... atd atd
díly v rusku stojí o dost méně než u nás. - pro naše trhy se to nevyplatí vyrábět. a pokud má být druhovýroba levnější než originál musí se vyrábět taky na východě at to nese jakkoliv slavnou značku...
je to globální problém tohodle auta u nás -bez servisu v Mělníku a jejich náhradních dílů toho moc neuděláš
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“