Ochrana karoserie

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

A mate nekdo zkusenosti s Body 900 do dutin? Uvazuju, ze prave to pouziju.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Konečně jsem započal práce, zatím jsem se spokojil s natřením vnitřků blatníků, bohužel jsem měl jen jednu piksli resistinu, která vystačila jen na 3 a 3/4 blatníku. Použil jsem technologii štětcování, takže mám tu černou věc, až za ušima. Stav vnitřků blatníků mě ani nepotěšil ani nezaskočil. prostě tu a tam bylo nalezeno narezlé místečko, zejména na čele u spodků světel. Bohužel se tam nedá moc dobře dostat, takže muselo postačit hrubé začištění a nátěr základem na který přišel resistin. Vnitřky "nových" blatníků vypadají relativně slušně, což mě potěšilo neb z nich jsem měl největší strach. Kapsy blatníků zítra vezmu resistinem ve spreji, doufám, že vydrží počasí a budu moci udělat i vnitřky prahů. Ještě bych mohl do začátku zimy osadit plastové podběhy, takže se ptám. Máte někdo zkušenost s kvalitou plastových podběhů dodávaných Pop-artem? Mají je tam kolem 700 Kč.

P. S. Jak já bych chtěl garáž, aby mě furt neočumovali idioti z paneláku při mém laškování s tím hranatým vydlabaným ingotem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mimochodem, je nějaká rozumná technologie na konzervaci ramen, tyčí řízení a tak. Jsou jakási orezlá, nicmež "zdravě" orezlá, žádné šupinky atd. Přemýšlím, že bych je před zimou postříkal nějakým tím prevítem do dutin, ten by se neměl asi tak moc olupovat.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Koko Loko píše: postříkal nějakým tím prevítem do dutin
ja jsem ramena a pruziny natrel Hammeritem... dokonce jsem zjistil ze je imuni i proti brzdovce, takze uvazuju o natreni tmenu a bubnu.Tim "previtem" jsem to strikly mel puvodne... Asi to chrani dobre ale vypada to jako by to nekdo pos..al.Nemluve o zastrikanych sroubech a matkach.Kupodivu srouby byly i pod mega vrstvou "previta" zarezly a stefty se trhaly jedna radost.Osobne jsem volil cestu hammeritu, do zavitu vazelinu a pozinkovany pevnostni samojistici matky a srouby pevnosti 8.8. Jeste se da pouzit nerez ale na podvozek bych to neriskoval neni tak pevny.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Hammerite som pouzil tiez a - na strunach drzi, hoci mierne opukany, no je nachylny na teplo - napr. z motora - z bloku uplne opraskal. Takze kotuce a bubny asi e-e :|
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Majo píše:no je nachylny na teplo
Tak na blok by me ani nenapadlo ho dat... Myslim ze pokud se ti nepridiraji vpredu desky tak teplota trmeny nebude tak vysoka.Hlavne je to chvilkovy ohraty a pri jizde se zase ochladi, pokud nejedes z hor nabo rally... :twisted: Ja pouzivam brzdy extremne malo, jenom kdyz vylozene musim (pomaly chodec na prechodu "potvora jedna", a takovy to dojizdeni krizovatek a atd,jinak zatacky a krizovatky jedine motorem). Bubny jsou v klidu.Blok na nej pusobi vysokou teplotou po dlouhou dobu, myslim ze ne tech brzdach by vydrzel.Zkusim uvidim, stejne budu delat extra vzduchovy chlazeni brzd.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Hammerit by mel na brzdach drzet bez problemu. Kamos to ma na Audi 80 a drzi to dobre.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Brandy píše:Kamos to ma na Audi 80 a drzi to dobre.
:supz: :thumbright:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Majo píše:Hammerite... je nachylny na teplo - napr. z motora - z bloku uplne opraskal.
Hm,mě na bloku drží naprosto perfektně a ani z vejfuku se moc neloupe,teda krom prvního dílu. :P
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

sranda je, ze si niekto mysli, ze brzdy maju menej stupnov nez blok motora :lol:

Motor ma maximalne 120, kdezto predne kotuce ehm tak 3x tolko ked im das zabrat :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
meda.pu
Příspěvky: 81
Registrován: pon kvě 01, 2006 20:38
Bydliště: Přerov - Předmostí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od meda.pu »

no na blok je fajn barva na radiatory, je levna, drzi a delaj se stado barev
Lada Niva - Pelech, Škoda Fabia 1.9tdi
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Koko Loko píše:Mimochodem, je nějaká rozumná technologie na konzervaci ramen, tyčí řízení a tak. Jsou jakási orezlá, nicmež "zdravě" orezlá, žádné šupinky atd. Přemýšlím, že bych je před zimou postříkal nějakým tím prevítem do dutin, ten by se neměl asi tak moc olupovat.
no len aby sa ti potom na to nelepil sajrajt, v tychto horucavach je to dost lepkave a pomaly to schne. Inac ked si tie blatniky uz ocistil, mohol si ich pred zakladovkou natriet odhrdzovacom, ten sa dostane vsade ako len dratena kefa.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

meda.pu píše:no na blok je fajn barva na radiatory, je levna, drzi a delaj se stado barev
Farba na radiatory je robena do max. +90 stupnov a hlavne nepotrebuje odolavat vonkajsim vplyvom a mastnote ako je to pri prevadzke motora. To by som ja osobne nedaval.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Majo píše:ja si na kombiku natieram podvozok radsej sam a stetcom, pekne na jar a v jesen asfaltom, aby to pekne vyzeralo a zaroven dokonale chranilo a na 06ke to zameriavam len na ucinnost, nie na to ako to vyzera a to som striekal pred 1,5 rokom hned po STK, teraz ma STK caka znova a vyzera to stale ako by to bolo robene vcera. Aj ked mi tam montovali LPG nadavali, ci som to striekal den predtym :mrgreen:
totiz pouzil som asfalt na opravu stresnych krytin a riedil 1:1 prepalenym olejom. UUUplne super bomba, dokonala ochrana :!:
hmm no neviem ked olej je ropny produkt, ako to ucinkuje spolu s asfaltom, ale ako vsetci vieme olej na ceste /asfalte/ urcite dobry uzitok nenarobi.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Nulašestka píše:
Koko Loko píše:MOTIP ML-ANTIROEST
Nechci tě odrazovat,ale s tím jsem příliš spokojen nebyl,je s podivem že nikde v žádné drogerii nemají nic jiného jak toto. :?
Koko Loko píše:RESISTIN CAR
Huh!Důrazně nedoporučuji!Po kompletním odrezení jsem s tím měl nastříkanou př.nápravu.No,vydrželo to tři čtvrtě roku a všechno mi zrezlo jako předtím. :rock: Pak jsem to vzal dvěmi silnými vrstvami černého Hammeritu.Po roce se to ani nehlo... :arrow:
Ale měl jsem třeba smůlu,dělej jak myslíš. :wink:
RESISTIN CAR je urceny na striekanie dutin, to znamena, ze tam nedochadza k oterom ako na naprave, tento prostriedok nevytvrdne, preto je aj nachylnejsi na vonkajsie vplyvy a kamienky na ceste. Takze treba pouzivat prostriedky na to urcene a nie potom zbytocne nieco zatracovat ked to pouzijes na iny ucel.
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“