2104 -> 21043

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

2104 -> 21043

Příspěvek od Pavel04 »

No tak sem se rozhodl podělit se o zážitky z výměny motoru :roll: .
Začalo to koupí 21061 bez papírů, kterou jsme v noci táhli na laně 200 km daleko a to jen na parkovačky 8) . Jezdila ale jako sviňa. Pak jsme vynadali motor (odnesl to jenom přítlačňák spojky). Později jsme se rozhodli ke transplantaci. Vyndali jsme starou 13ku (krásný zážitek s transportními očky na přecodovce, díky nimž skoro nešla odpojit od motoru...) a cpali tam tu 15ku - bohužel to opět odnesl přítlačňák... Později se nám podařilo všechno tam dát (vždycky se sice vynořil nějakej problém...) a jakš takš zapojit. Tak sme si to odtáhli do prahy a nějak zprovoznili. Bohužel ihned po tom došla elektrika - proč? Protože se spálil + kabel ke startéru o svody a vysál baterku. Potom se nám podařilo ještě oddělat dva altíky a teď už to jak¨š takš funguje (i když např. někdy nezhasíná motor, netěsní voda ani vejfuk atd)
Poděkování za rady a fyzickou pomoc patří těmto členům LadaKlubu: RadekMB, Zeek, Myšo, Tomík, Honza21061 a Wizard. Díky moc všem!

btw - uvažoval jsem zada toto téma nevložit spíše do sekce nepodařených úprav, ale budu optimista. :wink:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

8)
dobree, hlavne, ze vsetko dobre dopadlo. :wink:
Ale s tolkymi stratami to radsej tak casto neskusaj :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

To je pravda, konec dobry, vsechno dobre. A ted by to chtelo se pustit do vymeny staleho prevodu :) . W.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Wolf píše:A ted by to chtelo se pustit do vymeny staleho prevodu :) . W
no, len aby potom nebanoval ako ja, tiez som menil 4,3 za 4,1 a keby mam 4,3 v dobrom stave, tak to prehodim naspat. 8)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

prave ze ne - diferak 4.4 je dobrej na sprint a to se pocita :twisted: :twisted: :twisted:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

2 majo - priste uz by byly ztraty nizsi - chybama se clovek uci.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

mas tam diferak 4,44? Ja som mal 4,3 v kombiku, som myslel ze 4,44 ma len 2102
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

nevim, mozna 4,3 nezkoumal jsem to... na 165/70 r13 to dela pri 3000 1/min na 3ku presne 50.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no vies, podla toho by si tam mal diferak 4,66 :P

to je taka presnost vypoctov, ked odchalka tachaca je +-10km/h, otackomer tiez nemusi byt presny ak nebol kontrolovany...

najpresnejsie je to podla otacok koleso/kardan, proste jedno kolo na zemi druhe vo vzduchu, krutis s nim a pocitas kolko krat sa otoci kardan za 10 otacok kolesa...
4,3 - 21,5x
4,44 - 22,2x
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Mimochodem,rozdělávali jste ten motor?Nebere olej?Těsnění pod hlavou bylo O.K. nebo K.O.?
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Prave ze zatim nerozdelavali (radsi) :oops: :oops: :oops: . JJ opomenuta vec - jak je uz nasim zvykem... Ted shanim nejakej volnej servis na tehle tejden v Praze prave na takovoutu vseobecniou kontrolu. Nevite o necem?

2 majo - prubnu to :wink: - odchylku tachace vylucuju - je to podle informacniho radaru v obci (BTW - jsou spravne kalibrovane nebo pro jistotu pridavaj???)
Podle tachace to neni - od 4.6. neukazuje :twisted: - uz sem si zvyknul na ot.mer, taky uz nevyhazuju na neutral neb nevim pak kolik jedu... -zejtra to uz spravim
Dneska sem jel kolem domu puvbodniho majitele, tak sem uvazoval ze se tam po tom 3/4 roce stavim a poslechnu si co mi rekne na to co sme tam napachali :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Radsi uz se nebudu rozepisovat
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

tak auto je furt este dost bidny. nejdriv totalne protekla voda do oleje, pak se podelaly ventily na 1. valci a ted protejka voda do 3. valce - takze bez voidyx motor leti, ale s vodou prichcipava (holt to v 3. valci s vodou nehori :evil: ) takze by snad mohla pomoct vymena hlavy.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

No koukám že jsem se nemýlill,když jsem ti tvrdil že,to bude chtít minimálně nový těsnění pod hlavou. :?
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

jj to nejak ale nestacilo... ono sem to zkousel a prvnich 1000km mel olej "zdravou" cernou arvu a unik byl minimalni, stejne tak do vody zadne j nesel
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

S výměnou hlavy nebo těsnění ti klidně pomůžu a co se týče toho zkontrolování, tak taky.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“