Nedotáčivost

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Nedotáčivost

Příspěvek od Pája »

Tenhle problém sem spozoroval po nasazení zdvojeného př. stabilizátoru. Čekal sem sice opak ale to nevadí. Můžete mi to někdo rozumě vysvětlit? Jinak péra sou originál, tlumiče Bilstein a obutí 195/50/15.
Petra
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petra »

Co rejdová sbíhavost?
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Ja taky jenom teoretizuji, takhle na dalku to ani jinak nejde, ale myslim si, ze by mohla byt predimenzovana tuhost predku, mozna by to chtelo na zadek tvrdsi pruziny, anebo lepe zadni stabilizator. Myslim si totiz, ze se ti stavi v zatackach na tri, ale to musis prakticky vypozorovat na miste. W.
Petra
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petra »

Ještě to může být rejdová sbíhavost. A to by bylo blbý.
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

To je asi ocekavany vysledek. Stabilizator vzadu posiluje pretacivost, vepredu nedotacivost. Proto si myslim ze treba nasazeni zadniho stabilizatoru bez posileni predniho povede spis ke zhorseni vlastnosti (uz tak pretacivy).
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

samozrejme, toto je uplne normalny jav.
pretacavost zvysis montazou zadneho stabika bez montaze dalsieho predneho. ale to je cele zlozitejsie...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

a celkově by se to dalo trochu a nastavit místem spojení těch dvou stabíků.. čím blíže ke konci věčí tuhost čím blíž k ohybu, tím menší tuhost..
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Little Red Riding Hood píše:čím blíže ke konci věčí tuhost čím blíž k ohybu, tím menší tuhost..
Jeste ze jsme to posunuli.Aby mi ta zatacka nebyla mala... Tesim se jak to projedem.... Snad zitra...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

no tak první pocity z dvojáku jsou docela slušné.. myslím že na to mají zásluhu i další komponenty podvozku, ale drží to sakra dobře.. sem zvědavej na ten zadní stabik.. (už by jsme konečně mohly utrhnout aj prdel co ondro.. )
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Little Red Riding Hood píše:už by jsme konečně mohly utrhnout aj prdel co ondro..
Nerikej dvakrat.... Na cistym asfaltu to drzi ale na necem hladcim by to mozna uz slo... Chce to vic vykonu a taky vedet jak na to... Vono jezdit zatacky dverma napred neni jenom tak.Snad nas dragouni v Trnave zasveti... :mrgreen:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“