Svařování keroserie
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Svařování keroserie
Poraďte co všechno z elektrických zařízení mám odpojit když potřebuji něco zavařit na kastli. Jedná se o 1,7i jednobod.
Autobaterii, alternátor a odpojil bych i vstřikovací jednotku... Všechno v čem je polovodič odpojit.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Baterku určitě, alernátor určitě, řídící jednotku určitě.
A s největší pravděpodobností bych odpojil i všechna čidla k elektronice.
Kromě alternátoru je to odpojení čidel práce na dvě minuty........ a máš jistotu. L.
A s největší pravděpodobností bych odpojil i všechna čidla k elektronice.
Kromě alternátoru je to odpojení čidel práce na dvě minuty........ a máš jistotu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Svařování = zničení lambda sondy, pokud jí neodpojíš a nevymontuješ.
S těmi čidly je to individuální. Čidlo, které pracuje s vodiči jdoucími do řídící jednotky je zcela mimo hru, pokud je řidící jednotka vypojena (mam na mysli například polohu škrtící klapky).
Ale ta lambda je závislá na kostře auta a bez demontáže přes ní může něco přeběhnout a je v pánu, ona nesnáší ani připojení Ohmetru na výstupní fousy...
Ale víc nevím, raději bych odpojil více než méně věcí.
S těmi čidly je to individuální. Čidlo, které pracuje s vodiči jdoucími do řídící jednotky je zcela mimo hru, pokud je řidící jednotka vypojena (mam na mysli například polohu škrtící klapky).
Ale ta lambda je závislá na kostře auta a bez demontáže přes ní může něco přeběhnout a je v pánu, ona nesnáší ani připojení Ohmetru na výstupní fousy...
Ale víc nevím, raději bych odpojil více než méně věcí.
Bílý LADA a okřídlená spol.
A není lepší to pro jistotu odpojit? Než riskovat poškození.... Uvědom si, že vaříš větším napětím než je napětí v autě.... I když uděláš malej okruh, shořet to prostě může. Nemusí, ale jistota to není...Tomik píše:a nebo taky mužete vytahat všechno z auta co je elektricky,všechny kabely,a hlavně taky žarovky aby jste je nespalili! stačí odpojit jenom baterku!eště bych maximalne vyškubl tu řidicí jednotku.a když se vaří,tak si davej klešte co nejblíže k mistu ktere vaříš.
Nás teda učili, že altík i veškerý polovodiče při vaření elektrikou odpojit...něco jinýho je CO nebo plyn....
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Hmm...dobře. Když pominu náročnost zapálení jiskry a s tím příslušné nadproudy, tak asi žádnej...Roman píše:Aky rozdiel je medzi CO a elektrikou? Ak sa smiem spytat, teda z hladiska nebezpecneho napatia.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/