Maďarské výfuky
Moderátor: Moderátoři
For Radek:
Přesně jak píšeš - rychlejší odtok výfukových plynů, menší odpor..
Tohle se asi seriově nevyrábí, jedině snad nějaká skupinka fandů někde v garáži.. na dálném východě.. tohle vyrábí a nabízí. Viděl jsem to na známých maďarských stránkách o žiguli. Tam je toho k vidění, to by se jeden po...
Přesně jak píšeš - rychlejší odtok výfukových plynů, menší odpor..
Tohle se asi seriově nevyrábí, jedině snad nějaká skupinka fandů někde v garáži.. na dálném východě.. tohle vyrábí a nabízí. Viděl jsem to na známých maďarských stránkách o žiguli. Tam je toho k vidění, to by se jeden po...
sral jj presne tak tak kdyz nejedes do bechyne takdufam ze do TT dorazis!Pool píše:For Radek:
Přesně jak píšeš - rychlejší odtok výfukových plynů, menší odpor..
Tohle se asi seriově nevyrábí, jedině snad nějaká skupinka fandů někde v garáži.. na dálném východě.. tohle vyrábí a nabízí. Viděl jsem to na známých maďarských stránkách o žiguli. Tam je toho k vidění, to by se jeden po...
Dík za objasnění. Máš pravdu, jsou tam tuny sqělejch fotek a videí, jenom škoda, že tam nehodili plánek nebo popis výroby těch svodů aspoň v angličtině - pochybuju že tu někdo ovládá maďarštinu...Pool píše: Tam je toho k vidění, to by se jeden po...
Nemůžu tu fotku nějak najít, ale byla tam i fotografie domo-robo výfuku, kterej měl sériovej jenom první díl, pak se rozšiřoval a zbytek byl svařenej z nerez trubek o průměru odhadem 90-100mm. To musel bejt teprve rachot...
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Udělám pre to všechno. Když všechno stihnu a auto bude za něco stát, dojedu. Obávám se že Bechyně je na mě ještě brzo. Třeba teď na Brněnskej sraz jsem nejel kvůli brzdám (brzdím jenom ručkou). Čekám už asi měsíc a půl, až se trochu oteplí a půjde vlézt pod auto, zatím bůh nepřeje . (nerad bych někoho z Ladystů smetl třeba při jízdě v kolon )čmelák píše:sral jj presne tak tak kdyz nejedes do bechyne takdufam ze do TT dorazis!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Rachot možná, ale taky asi sníženej protitlak - nebo odpor - jak chcete, takže tam musí být další úpravy, protože potom se ten výkon nezvýší. A pokud tam tak velký trubky byly jen na efekt a hned za svodama byla přepážka s dírou o průměru 48 mm. . . . . L.Radek píše: ...........byla tam i fotografie domo-robo výfuku, kterej měl sériovej jenom první díl, pak se rozšiřoval a zbytek byl svařenej z nerez trubek o průměru odhadem 90-100mm. To musel bejt teprve rachot...
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Asi takto: výfukové potrubí, jak psal někdo výše, má průměr 90 - 100 mm. Aby se docílilo protitlaku plynů, jako u běžného potrubí je možný, že v tom 9cm potrubí udělali přepážku a do ní tu díru 4,8 cm.Radek píše:For Luděk: jak to myslíš, s tou dírou o průměru 48mm?
Ale to byl momentální nápad - potrubí na efekt (a navíc z nerezu).
Navíc Poolův obrázek vysvětluje zbytek. L.
2Luděk: už je mi to jasný, já to holt musím mít vysvětlený polopatě.
A už jsem našel ty fotky, schovávaly se, mršky...
Tohle jsem měl na mysli, je to u článku "Lada Angol módra", je to ta 2105 s dvoulitrem z Fiata a diferákem z Toyoty Celicy, řízení je vpravo a jede to 120 mil/h... Slušnej dravec.
A už jsem našel ty fotky, schovávaly se, mršky...
Tohle jsem měl na mysli, je to u článku "Lada Angol módra", je to ta 2105 s dvoulitrem z Fiata a diferákem z Toyoty Celicy, řízení je vpravo a jede to 120 mil/h... Slušnej dravec.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)