Maďarské výfuky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

Pool treba na to zohant technicky plan... ono podla obrazka sa tazko...
ten air box teda chces?
Pool

Příspěvek od Pool »

čmelo: s tím plánem to bude problém :? jedině zajet si pro něj do maďarska. vy to máte blíž! :wink:

s tím airboxem se nemusíš trápit, já to potřebuji co nejdřív a zvládnu to v poho sám. dostanu ho v pondělí. ani nevím jestli vůbec pojedu do bechyně, to je ještě daleko! Ale každopádně díky za nabídku!
Uživatelský avatar
Radek
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Radek »

Pool píše:Toto je taky moc pěkný..
Jo, to je, ale kde to sehnat? Čemu přesně pomůžou takovýhle dělený svody? Rychlejší odtok výfukových plynů, či co?
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Pool

Příspěvek od Pool »

For Radek:

Přesně jak píšeš - rychlejší odtok výfukových plynů, menší odpor..
Tohle se asi seriově nevyrábí, jedině snad nějaká skupinka fandů někde v garáži.. na dálném východě.. tohle vyrábí a nabízí. Viděl jsem to na známých maďarských stránkách o žiguli. Tam je toho k vidění, to by se jeden po...
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

Pool píše:For Radek:

Přesně jak píšeš - rychlejší odtok výfukových plynů, menší odpor..
Tohle se asi seriově nevyrábí, jedině snad nějaká skupinka fandů někde v garáži.. na dálném východě.. tohle vyrábí a nabízí. Viděl jsem to na známých maďarských stránkách o žiguli. Tam je toho k vidění, to by se jeden po...
sral :lol: jj presne tak tak kdyz nejedes do bechyne takdufam ze do TT dorazis!
Uživatelský avatar
Radek
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Radek »

Pool píše: Tam je toho k vidění, to by se jeden po...
Dík za objasnění. Máš pravdu, jsou tam tuny sqělejch fotek a videí, jenom škoda, že tam nehodili plánek nebo popis výroby těch svodů aspoň v angličtině - pochybuju že tu někdo ovládá maďarštinu...
Nemůžu tu fotku nějak najít, ale byla tam i fotografie domo-robo výfuku, kterej měl sériovej jenom první díl, pak se rozšiřoval a zbytek byl svařenej z nerez trubek o průměru odhadem 90-100mm. To musel bejt teprve rachot...
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Pool

Příspěvek od Pool »

čmelák píše:sral :lol: jj presne tak tak kdyz nejedes do bechyne takdufam ze do TT dorazis!
Udělám pre to všechno. Když všechno stihnu a auto bude za něco stát, dojedu. Obávám se že Bechyně je na mě ještě brzo. Třeba teď na Brněnskej sraz jsem nejel kvůli brzdám (brzdím jenom ručkou). Čekám už asi měsíc a půl, až se trochu oteplí a půjde vlézt pod auto, zatím bůh nepřeje :cry: . (nerad bych někoho z Ladystů smetl třeba při jízdě v kolon :D :oops: )
Pool

Příspěvek od Pool »

For Radek:

Tak tu fotku obyčejného dílu Ti najdu. Viděl jsem jí tam a je to i s rozměry. Aji jsem to viděl zkopírované někde na českých stránkách. Teda doufám že je to ono, víštak to sem za chvíli hodím a uvidíš!
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Radek píše: ...........byla tam i fotografie domo-robo výfuku, kterej měl sériovej jenom první díl, pak se rozšiřoval a zbytek byl svařenej z nerez trubek o průměru odhadem 90-100mm. To musel bejt teprve rachot...
Rachot možná, ale taky asi sníženej protitlak - nebo odpor - jak chcete, takže tam musí být další úpravy, protože potom se ten výkon nezvýší. A pokud tam tak velký trubky byly jen na efekt a hned za svodama byla přepážka s dírou o průměru 48 mm. . . . . :?: L.
Pool

Příspěvek od Pool »

Tak jsem se spletl, to sem viděl jenom předělanej tlumič..

Obrázek
Uživatelský avatar
Radek
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Radek »

Pool píše:Tak jsem se spletl, to sem viděl jenom předělanej tlumič..
Já si to hned myslel...
For Luděk: jak to myslíš, s tou dírou o průměru 48mm?
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Radek píše:For Luděk: jak to myslíš, s tou dírou o průměru 48mm?
Asi takto: výfukové potrubí, jak psal někdo výše, má průměr 90 - 100 mm. Aby se docílilo protitlaku plynů, jako u běžného potrubí je možný, že v tom 9cm potrubí udělali přepážku a do ní tu díru 4,8 cm.
Ale to byl momentální nápad - potrubí na efekt (a navíc z nerezu).
Navíc Poolův obrázek vysvětluje zbytek. L.
Uživatelský avatar
Radek
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Radek »

2Luděk: už je mi to jasný, já to holt musím mít vysvětlený polopatě.
A už jsem našel ty fotky, schovávaly se, mršky...
Obrázek
Obrázek
Tohle jsem měl na mysli, je to u článku "Lada Angol módra", je to ta 2105 s dvoulitrem z Fiata a diferákem z Toyoty Celicy, řízení je vpravo a jede to 120 mil/h... Slušnej dravec.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Pool

Příspěvek od Pool »

Takový lauf jako SCANNIA.. tam bych strčil hlavu :toothy10: . To si rovnou zajdu do Drukovu pro roury do kamen :) !
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

cim vacsia rura tym vacsi vykon ne? :rock:
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“