Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Tako to to lakýrníci nezvládli. Mě to trefili naprosto přesně, dosud nikdo nepoznal, že je kapota přelakovaná.Jiri píše:Jarda: na srazu jsem nebyl tak nemohu posoudit.
nechal jsem si ten odstin co mám namíchat a prostě to barevně nesedne - totéž když mi stříkali přední kapotu, dělali to nejdříve podle vzorníku a pak to museli namíchat podle reálné barvy vozu. Barva nejezdí:-) v celku je mi to jedno.
Do čeho půjdeš?
Vidim to taky na nezvladnutí od lakyrniku. U mě se na autě podepsal Pokorny v Ricanech. Netrefil odstin, na dverich udelal pomeranc, a na plasty nevedel, ze se dava specialni zaklad, takze naraznik se mi do 14 dnu odloupal..... Ani jsem mu to nedal opravit ze strachu, ze to jeste vic posere......
Pak Levinsky, co prodava laky, mi doporucil jinou dilnu a namichal spravny odstin. Tahle barva na tom samem narazniku vydrzela doted a to jsem tim naraznikem odstrojil dve Fordky.
Pak Levinsky, co prodava laky, mi doporucil jinou dilnu a namichal spravny odstin. Tahle barva na tom samem narazniku vydrzela doted a to jsem tim naraznikem odstrojil dve Fordky.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Musím lehce pohanět mělnický servis. Po cca 2-3 měsících od montáže dvou posledních dílů výfuku se mi povolila a odpadla spojka u posledního dílu. Spojku, vložku a jeden ze dvou "šroubů" jsem našel, takže jsem to tam vrátil zpět svépomocí.
Vopičáci mi tam dali nějaký šteft (dva závity) asi z motoru a dvě obyčejné matky. Druhý "šroub" byl asi podobný, ale to nevím, neb jsem ho zratil jinde.
Kdyby tam dali alespoň matice, které se nepovolují......
Takhle bylo jen otázkou času, kdy to upadne.....
Vopičáci mi tam dali nějaký šteft (dva závity) asi z motoru a dvě obyčejné matky. Druhý "šroub" byl asi podobný, ale to nevím, neb jsem ho zratil jinde.
Kdyby tam dali alespoň matice, které se nepovolují......
Takhle bylo jen otázkou času, kdy to upadne.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Vrzáni stěračů je u mě standardní stav už 4,5 roku. Laborováním s gumičkama různých druhů (grafit, silikon) nepomohlo. Vrže a stírá.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Dovolil bych si souhlasit. Ten zvuk je tam poněkud navíc.
Nějaký čas jsem si myslel, že je to sklem, ale sklo mám už třetí a je to pořád stejné.
Nicméně narozdíl od Tavriho, kromě vrzání, tomu nemám co bych vytknul.
Nějaký čas jsem si myslel, že je to sklem, ale sklo mám už třetí a je to pořád stejné.
Nicméně narozdíl od Tavriho, kromě vrzání, tomu nemám co bych vytknul.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)