Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Moderátor: Moderátoři
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Na svojej 40kw MPi jazdim po dialnici v pohode 135 tacho. Problem je len vtedy, ked treba spomalit, tak to dlhsie trva rozbehnut. Pri 50kw verziach moze byt problem v pocite velkeho hluku, ona ta 50kw verzia ma kratsie prevody ako 40kw
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Žigulo-Škoda tuning
A nové rádio
(nebylo žádné.)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Roman 2105
- Příspěvky: 251
- Registrován: úte lis 01, 2011 20:16
- Bydliště: Děčín
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Jé, tenhle odkládací panýlek jsem měl ve 2105 a byl super. Ve 2107 mi něco takového chybí 
Moskvič 412 , Peugeot 308 , Peugeot 406 , Lada 2107 , Ford Fusion , Jawa 555
- Teepee
- Příspěvky: 4355
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
jj, je to legenda! Těžkej Pokondr https://www.youtube.com/watch?v=3S9wjbCVYdY
Takovej pomník ani Oktávka nemá
Takovej pomník ani Oktávka nemá
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno
@valda, to rádio je dobové?
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Ne, je fungl nové. Navitel za 499,-Kč. Pro mne dobré, že je na MicroSD + Flash. Ale dobové by mi nevadiloscot píše: stř říj 01, 2025 08:29 A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno@valda, to rádio je dobové?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Koukal jsem, jak jsou ta rádia dneska levná. Čistil jsem teď tátovi Blaupunkt Augsburg C30 a jak jsem ho měl na stole rozebrané, tak mi syn čelní panel shodil na zem a ten se rozpadl na prvočinitele. Myslel jsem, že ta tlačítka a pružinky co se z toho vysypaly všechny nenajdu, tak jsem si řekl, koupím nové. Tak jsme začal hledat a alíku jsou autorádia od 200Kč, z toho mi spadla čelist. Rádio jsem naposledy kupoval v devadesátkách. Otázkou je, jak to hraje, ale v Nivě je to asi jedno. Nakonec jsem všechny díly našel, takže zůstanu u starého. U těch nových je trochu problém vybrat aby nesvítily jako od kolotočů. To tvé vypadá docela decentně.
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Jo, tohle rádio je decentní. Jen při prvotním zapojení se měnila dokola barva podsvícení tlačítek, ale pomocí návodu jsem si vybral to co mi vyhovovalo a je to OK. Dokonce by mohl jasněji svítit display, za jasného dne je blbě čitelný, ale to ani nepotřebuji 
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
No bohužial neni to žigul a náporom to fakt kútiť nevie. A jak sa odhlučňuje popolník?valda1971 píše: sob zář 27, 2025 16:23 Včera jsem ještě zjistil, že bez větráku to vůbec nefouká (tedy netopí), to mi připomíná 112. Cybí mi tam úložné prostory, tak jsem včera odhlučnil nepoužitý popelník a dnes vyzkoušel Carbox pro 2103 a jde tamTak tam bude něco ze Žigulíka
A také jsem vyzkoušel vnitřní zrcátko z Priory, půjde tam po zkrácení ocásků slunečních clon, tak jest.li to nevyřeším s tím lepeným blbcem, tak tam bude další věc z Lady
![]()
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -
zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 -
fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -
VAZ 2101 - 1979 -
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Ad ventilace - ja sem nikdy nemel cas si potvrdit ci vyvratit, jestli se ventilator opravdu pusti az v poloze "1" a tedy ze ta draha mezi 0 a 1 otvira jen klapku privodu vzduchu, jestli to nejakou ma.
Tedy ze poloha ovladace mezi 0 a 1 je regulace naporoveho vzduchu bez ventilatoru, byt ne v takove sile jako u zigula, ale treba na dalnici by to mohlo stacit.
Tedy ze poloha ovladace mezi 0 a 1 je regulace naporoveho vzduchu bez ventilatoru, byt ne v takove sile jako u zigula, ale treba na dalnici by to mohlo stacit.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
To Viko :"A jak sa odhlučňuje popolník?" - já je na na cigarety nepoužívám, ale mám tam klíče od garáží apod. Tak jsem ho vylepil filcovou samolepkou aby nechrastily. To samé jsem včera dělal s kastlíky ve dveřích a před spolujezdcem. Ten carbox je také odhlučněn 
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Su rozne typy kureni na Felciach, zalezi od toho ci ide o 1,3 alebo 1,6 ci 1,9. U 1,3 je to tak, ze v 0 je vypnuty ventilator a zavreta klapka. Klapka sa postupne otvara od 0 do I. Akonahle sa pohne ovladac z 0, zapina sa ventilator. Takze prietok vzduchu sa regulovat da, ale vzdy so zapnutym ventilatorom na prvu rychlost. V polohe 0 je prietok vzduchu kurenim nulovy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Tak s opením (větráním) už jsem kamarád
Pomohl i návod a Cory má pravdu. Při poloze 0 je zavřená klapka a nejde tam nic, od půlky mezi 0 a symbolem větráku se klapka otevře a spustí se ventilátor. Bez něj to prostě nejde
Ve čtvrtek jsem s ní jel do Žatce, na 130km/h šla v pohodě ač jí to déle trvá. Pak už jsem toho musel nechat. Proti Žigulům-Ladě se musí často řadit.Je to takové veselé auto
Myslím, že u mne to bude auto s největší spotřebou, když chci aby trochu jela, tak jí šlapu víc na plyn než u Priory i 2103.
Mamce se moc líbila (už je vyčištěná, nárazníky opravené) i na jízdu. Jen barva že by mohla být světlejší a s tím plně souhlasím
Co mi hlava nebere, jak se lidem "blbá" Felda líbí (kola každému
) Včera mne po letech zastavili policajti jen na kontrolu a první že mám krásné vymazlené auto
Tak sme docela fajn pokecali 
Jo, a už mi i svítí jeden klíč, ani jsem do včerejška nevěděl, že má
Ve čtvrtek jsem s ní jel do Žatce, na 130km/h šla v pohodě ač jí to déle trvá. Pak už jsem toho musel nechat. Proti Žigulům-Ladě se musí často řadit.Je to takové veselé auto
Mamce se moc líbila (už je vyčištěná, nárazníky opravené) i na jízdu. Jen barva že by mohla být světlejší a s tím plně souhlasím
Co mi hlava nebere, jak se lidem "blbá" Felda líbí (kola každému
Jo, a už mi i svítí jeden klíč, ani jsem do včerejška nevěděl, že má
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Nebude mat najvyssiu spotrebu. Ja bezne jazdim za 5,4 a minule 4,8 
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Ja tomu celkem nakladam i na okreskach a jezdim casto dalnice a jestli me pamet neklame, tak sem nekde kolem 7. Ale naprosto verim tomu, ze kdybych jezdit treba jen okresky a byl k tomu jen trochu setrnejsi, tak to bude jezdi za 6.
Kdyz sem jel naposled po danlici Cliem 1.4, tak sem neprozretelne prepl na ukazatel aktualni spotreby a ta byla na +- rovne dalnici ve 140 kmh temer 10 litru. Ono to taky ve 140 toci snad 4 500 rpm. Je pravda, ze to v te rychlosti docela hezky reaguje na plyn, ale zajimalo by me, jestli by se ten motor ve 160 nerozletel
Kdyz sem jel naposled po danlici Cliem 1.4, tak sem neprozretelne prepl na ukazatel aktualni spotreby a ta byla na +- rovne dalnici ve 140 kmh temer 10 litru. Ono to taky ve 140 toci snad 4 500 rpm. Je pravda, ze to v te rychlosti docela hezky reaguje na plyn, ale zajimalo by me, jestli by se ten motor ve 160 nerozletel
VAZ 2104 1.3 1989