Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Moderátor: Moderátoři
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Na svojej 40kw MPi jazdim po dialnici v pohode 135 tacho. Problem je len vtedy, ked treba spomalit, tak to dlhsie trva rozbehnut. Pri 50kw verziach moze byt problem v pocite velkeho hluku, ona ta 50kw verzia ma kratsie prevody ako 40kw
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Žigulo-Škoda tuning
A nové rádio
(nebylo žádné.)


Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Roman 2105
- Příspěvky: 251
- Registrován: úte lis 01, 2011 20:16
- Bydliště: Děčín
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Jé, tenhle odkládací panýlek jsem měl ve 2105 a byl super. Ve 2107 mi něco takového chybí 
Moskvič 412 , Peugeot 308 , Peugeot 406 , Lada 2107 , Ford Fusion , Jawa 555
- Teepee
- Příspěvky: 4354
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
jj, je to legenda! Těžkej Pokondr https://www.youtube.com/watch?v=3S9wjbCVYdY
Takovej pomník ani Oktávka nemá
Takovej pomník ani Oktávka nemá

Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno
@valda, to rádio je dobové?

Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Ne, je fungl nové. Navitel za 499,-Kč. Pro mne dobré, že je na MicroSD + Flash. Ale dobové by mi nevadiloscot píše: stř říj 01, 2025 08:29 A ke všemu má na ladafóru nejživější vlákno@valda, to rádio je dobové?

Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Koukal jsem, jak jsou ta rádia dneska levná. Čistil jsem teď tátovi Blaupunkt Augsburg C30 a jak jsem ho měl na stole rozebrané, tak mi syn čelní panel shodil na zem a ten se rozpadl na prvočinitele. Myslel jsem, že ta tlačítka a pružinky co se z toho vysypaly všechny nenajdu, tak jsem si řekl, koupím nové. Tak jsme začal hledat a alíku jsou autorádia od 200Kč, z toho mi spadla čelist. Rádio jsem naposledy kupoval v devadesátkách. Otázkou je, jak to hraje, ale v Nivě je to asi jedno. Nakonec jsem všechny díly našel, takže zůstanu u starého. U těch nových je trochu problém vybrat aby nesvítily jako od kolotočů. To tvé vypadá docela decentně.
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Jo, tohle rádio je decentní. Jen při prvotním zapojení se měnila dokola barva podsvícení tlačítek, ale pomocí návodu jsem si vybral to co mi vyhovovalo a je to OK. Dokonce by mohl jasněji svítit display, za jasného dne je blbě čitelný, ale to ani nepotřebuji 

Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
No bohužial neni to žigul a náporom to fakt kútiť nevie. A jak sa odhlučňuje popolník?valda1971 píše: sob zář 27, 2025 16:23 Včera jsem ještě zjistil, že bez větráku to vůbec nefouká (tedy netopí), to mi připomíná 112. Cybí mi tam úložné prostory, tak jsem včera odhlučnil nepoužitý popelník a dnes vyzkoušel Carbox pro 2103 a jde tamTak tam bude něco ze Žigulíka
A také jsem vyzkoušel vnitřní zrcátko z Priory, půjde tam po zkrácení ocásků slunečních clon, tak jest.li to nevyřeším s tím lepeným blbcem, tak tam bude další věc z Lady
![]()


VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -
zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 -
fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -

VAZ 2101 - 1979 -

VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Ad ventilace - ja sem nikdy nemel cas si potvrdit ci vyvratit, jestli se ventilator opravdu pusti az v poloze "1" a tedy ze ta draha mezi 0 a 1 otvira jen klapku privodu vzduchu, jestli to nejakou ma.
Tedy ze poloha ovladace mezi 0 a 1 je regulace naporoveho vzduchu bez ventilatoru, byt ne v takove sile jako u zigula, ale treba na dalnici by to mohlo stacit.
Tedy ze poloha ovladace mezi 0 a 1 je regulace naporoveho vzduchu bez ventilatoru, byt ne v takove sile jako u zigula, ale treba na dalnici by to mohlo stacit.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
To Viko :"A jak sa odhlučňuje popolník?" - já je na na cigarety nepoužívám, ale mám tam klíče od garáží apod. Tak jsem ho vylepil filcovou samolepkou aby nechrastily. To samé jsem včera dělal s kastlíky ve dveřích a před spolujezdcem. Ten carbox je také odhlučněn 

Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Škoda - aneb kromě žigulika máme i škodovku
Su rozne typy kureni na Felciach, zalezi od toho ci ide o 1,3 alebo 1,6 ci 1,9. U 1,3 je to tak, ze v 0 je vypnuty ventilator a zavreta klapka. Klapka sa postupne otvara od 0 do I. Akonahle sa pohne ovladac z 0, zapina sa ventilator. Takze prietok vzduchu sa regulovat da, ale vzdy so zapnutym ventilatorom na prvu rychlost. V polohe 0 je prietok vzduchu kurenim nulovy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)