NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Dusan:
Tak ja pouzivam oba, todle jsem zrovna delal tim hnedym a na stresni partie pouzivam bily, kdyz to nahodou prosakne, abych nemel hnede fleky na stropnici.
Tak ja pouzivam oba, todle jsem zrovna delal tim hnedym a na stresni partie pouzivam bily, kdyz to nahodou prosakne, abych nemel hnede fleky na stropnici.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak jsem mel radost, ze jsem na novou dlouhou nivu sehnal ram, co jsem mel na stare dlouhe a v peknem stavu, domlouval jsem zapis do TP primo od vyrobce a jeste jsem se vcera ptal na STK, ale pry i kdyz mi ten ram vyrobce zapise, tak ze me na STK vyhodeji :/, technik rikal, ze nevi od kdy presne, ale ze takovy ram urcite nemuze byt montovan na aute po r.v.2010 (mozna i jeste nejaky rok pred tim, ale to ze by musel dohledat), problem pry je ve smernici EU, ktera zakazuje ty trubky kolem svetel, ten stredovej, co tam mam ted, tak ten kdyz budu mit zapsany, tak nebude problem. Jestli ten ram pujde legalne alespon na kratkou nivu nevim, tam bude problem se zapisem, protoze mi uz pri vyndani z depozitu zrusili technicak. Takze misto 200,-kc za zapis od vyrobce abych dal 1500,-kc od Lada CZ
.
Dale jsem se ptal jak se divaji na snorchl, protoze nedavno byvaleho kolegu za nej vyhodili s jimnym. Pry snorchl problem neni, ale nesmi byt zapojen do sani, zapojeny snorchl pry muzu mit jen mimo pozemni komunikaci. Takze byvaly kolega ho nemusel cely odmontovavat a zaslepovat otvory v karoserii, ale stacilo by jen odpojit hadici k nemu.
A jeste neco skodovackeho, mam sadu kitcar na felicii od p.Kabata, je to s homologaci - ty lemy nejsou sirsi, nez ty siroke na nivu, co jsem mel na stare dlouhe a technik, ze me za to vyhodi, ze to je uz prestavba karoserie a musim to mit v technicaku, pritom urednik mi rikal, ze toto odmita zapisovat, ze opravdu nebude zapisovat kazdy homologovany doplnek. Technik se na to diva, jako by se jednalo treba o Hckovyho rapida, tam uz bych to chapal, ze to je prestavba - cele zadni bocnice, to myslim Kabat taky dela a to uz homologovane nema, ale todle je proste homologovane jen jako lemy, ze jsou predni blatniky cele laminatove je druha vec, ten atest tam je zalaminovany. Jeste pozadam p. Kabata o vyjadreni.
No zijeme asi v kocourkove...
:/

Dale jsem se ptal jak se divaji na snorchl, protoze nedavno byvaleho kolegu za nej vyhodili s jimnym. Pry snorchl problem neni, ale nesmi byt zapojen do sani, zapojeny snorchl pry muzu mit jen mimo pozemni komunikaci. Takze byvaly kolega ho nemusel cely odmontovavat a zaslepovat otvory v karoserii, ale stacilo by jen odpojit hadici k nemu.
A jeste neco skodovackeho, mam sadu kitcar na felicii od p.Kabata, je to s homologaci - ty lemy nejsou sirsi, nez ty siroke na nivu, co jsem mel na stare dlouhe a technik, ze me za to vyhodi, ze to je uz prestavba karoserie a musim to mit v technicaku, pritom urednik mi rikal, ze toto odmita zapisovat, ze opravdu nebude zapisovat kazdy homologovany doplnek. Technik se na to diva, jako by se jednalo treba o Hckovyho rapida, tam uz bych to chapal, ze to je prestavba - cele zadni bocnice, to myslim Kabat taky dela a to uz homologovane nema, ale todle je proste homologovane jen jako lemy, ze jsou predni blatniky cele laminatove je druha vec, ten atest tam je zalaminovany. Jeste pozadam p. Kabata o vyjadreni.
No zijeme asi v kocourkove...

Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Teepee
- Příspěvky: 4348
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Zrušený techničák (Velký technický průkaz) neznamená skartovaný. Na STK je fotí a odesílají do databáze k záznamům o autu. A záznamy přeci platí, i když je na VTP razítko zrušeno, neplatné, nebo co to tam dávají a ustřižený roh.
Nebo se to tím opravdu dostane do informačního vakua a spousta při digitalizaci ztracených záznamů už prostě neplatí?
Nebo se to tím opravdu dostane do informačního vakua a spousta při digitalizaci ztracených záznamů už prostě neplatí?
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Teepee:
prave, kdyz si clovek nepozada o to orazitkovani, tak mu ho skartuji pred ocima :/. Na STK foti jen ty, ktere jeste nejsou orazitkovane, takze zapis do orazitkovaneho by mi byl uz k nicemu.
Jinak jsem nasel, ze ten velky ram byl homologovan 2014, takze fakt at jdou s nejakou smernici EU nekam, kdyz auto mam 2013.
prave, kdyz si clovek nepozada o to orazitkovani, tak mu ho skartuji pred ocima :/. Na STK foti jen ty, ktere jeste nejsou orazitkovane, takze zapis do orazitkovaneho by mi byl uz k nicemu.
Jinak jsem nasel, ze ten velky ram byl homologovan 2014, takze fakt at jdou s nejakou smernici EU nekam, kdyz auto mam 2013.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Jardo k tomu rámu mám také namontovaný rám na nivě 2021 a je s těma obloukama kolem světel a mám ho zapsaný v tp je koupen přímo od výrobce.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Aron:
jj, diky za potvrzeni, mluvil jsem o tom s vyrobcem a ma homologaci z doby, kdy uz ta smernice EU platila, prinejhorsim budu muset jet na jinou STK, jenze tam me zas mohou vyhodit za neco jineho nebo na STK davat ten maly ram, je to blbost, ale jsou to jen 4 srouby.
Jak zapsat ram, kdyz uz mi zrusili technicak nevis? zkusim si vyzadat od vyrobce nejake potvrzeni, jestli teda neco takoveho vydava a s tim pak jit na dopravku.
Ono i u tedle 2013, az pujdu nechat zapsat LPG, tak mi technicak taky seberou
jj, diky za potvrzeni, mluvil jsem o tom s vyrobcem a ma homologaci z doby, kdy uz ta smernice EU platila, prinejhorsim budu muset jet na jinou STK, jenze tam me zas mohou vyhodit za neco jineho nebo na STK davat ten maly ram, je to blbost, ale jsou to jen 4 srouby.
Jak zapsat ram, kdyz uz mi zrusili technicak nevis? zkusim si vyzadat od vyrobce nejake potvrzeni, jestli teda neco takoveho vydava a s tim pak jit na dopravku.
Ono i u tedle 2013, az pujdu nechat zapsat LPG, tak mi technicak taky seberou

Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
tak je tam
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Hned ta nivka vypadá dospělejc.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Chtel bych se zeptat, jestli nahodou nekdo nevi, ze by se nekde resil tempomat do nivy? kdyz je tato euro 5 EPC, tak by to nemel byt velky problem, dodelaval jsem tempomaty do moji octy 1.8T euro 3, pritelkyni do PD nafty euro 3 a do fabie 1.4mpi euro 4 (vse EPC, koncern ma asi vse od euro 3 vys bezlankove). Dekuji, skoda to nevyuzit a kdyz nic, tak se tim setri alespon potenciometr v pedalu plynu
.
Nekde v ceniku autolada jsem ho asi videl a cena byla tusim pres 17tis.kc, do fab. me ted prisel - chinska packa, ktera vypada skoro orginalne 330,-kc a kabelaz byla drazsi 650,-kc, kdysi mi znamej nechaval na octu origo tempomat, ale s kabelazi na jine auto za 700,-kc, tech asi 6 dratku nebyl takovy problem napojit, jen se to u tech wagenu musi odemknout v RJ.

Nekde v ceniku autolada jsem ho asi videl a cena byla tusim pres 17tis.kc, do fab. me ted prisel - chinska packa, ktera vypada skoro orginalne 330,-kc a kabelaz byla drazsi 650,-kc, kdysi mi znamej nechaval na octu origo tempomat, ale s kabelazi na jine auto za 700,-kc, tech asi 6 dratku nebyl takovy problem napojit, jen se to u tech wagenu musi odemknout v RJ.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Ahoj,
Nejjednodušší možností je hledat místní autoservisy, které se zabývají autotuningem.
Pokud si to chcete udělat sami, budete si muset pohrát s elektroinstalací a aktivací v řídicí jednotce motoru.
Ano, originální sada je drahá, ale na vašem místě bych nainstaloval čínskou kopii.
Nejjednodušší možností je hledat místní autoservisy, které se zabývají autotuningem.
Pokud si to chcete udělat sami, budete si muset pohrát s elektroinstalací a aktivací v řídicí jednotce motoru.
Ano, originální sada je drahá, ale na vašem místě bych nainstaloval čínskou kopii.
Niva 21214 / 4x4 2012
Autodíly a doplňky
Autodíly a doplňky
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Peter:
Ahoj, no mistni servisy, ktere se zabyvaji autotuningem radeji ne, to by moc dobre nedopadlo
, na cinskou kopii jsem bohuzel nenarazil, narazil jsem na to, jak to nekdo resil v rusku, ale stranky mi bohuze zablokovali, kvuli valce a nepratelske zemi :/.
Jinak mam uz v nive LPG, ale milion a jeden problem, 3tis.km po Rumunsku dala, ale problemy byly, tak zacnu od zacatku.
Na jare jsem delal STK a technik byl nadseny, 0 zavad, emise technik pry, ze to je niva s nejlepsima emisema, co kdy meril a tim asi vse pozitivni konci
.
Jeden plynar - docela chvaleny mi slibil nabidku, ale po nekolika urgencich trvajicich cca pul roku mi nic neposlal, OK. Jednoho znameho plynare jsem vyloucil hned, vim jak dela a u feldy odtrhl snimac klepani a pak se divil, ze to nejede a instaloval tam emulator vstriku a ono to stejne nejelo, blbost... jen me to vic stalo, tak ten ne, dalsimu celkem dobrymu se uz do toho nechtelo, ma pred duchodem a pak celkem asi taky dobry, ale kolega mel od neho plyn v citroenu a tam to bylo OK, ale v mazde to vyresit nedokazal a kdyz me vypravel, jak nekomu podelal octavii RS, tak jsem ho take vyloucil, padla tedy volba na plynare, ktery montoval kamaradovi do MPi Nivy rok 2000, euro 2, ten je s tim vcelku spokojen.
Konzultace u plynare, ze si mam udelat LPG vyfuk a on to pak namontuje, ze si pry priplatim za kvalitni landi renzo, ze se to jednou seridi a uz pry nebude problem. Tak jsem udelal ten vyfuk, je to dobra prasecina, origo ital, jak by to auto slo na dorazy, tak se to nekde zmackne, vsude vsechno blizko, lanovody, je u pruziny, kablik ABS, no v nekterych mistech jsem ho omotal titanovou paskou na svody.
Plynar, ze mi to na benzin moc nejede a na plyn, ze jede pekne, ze budu spokojen, uz pri ceste od neho, kdyz jsem tankoval, tak jsem potom auto nemohl nastartovat, musel jsem na benzin, pak prepnout na plyn a uz jelo normalne. Druhy den start na benzin, nekolikrat chciplo a kolisal volnobeh, to dela stale a zjistil jsem, ze kdyz treba posledni km, nez vypnu motor jedu na benzin a pak druhy den startuji na benzin, tak to nastartuje OK. Copak, na to by se jeste zvyknout dalo, ale auto mi po cca 120km zacalo ztracet vykon a mene casto uplne zacne vynechavat a vykon ztrati uplne, v Rumunsku jsem jednou letel po dalnici 150kmh a jednou jel 30kmh v odstavnym. Chyba missfire na vsech valcich (to vymazu a auto zas jede suprove treba 120km). Objevuje se taky chyba nedostatecnosti katalyzatoru, plynar mi tvrdil, ze tam je jen chyba spojkoveho pedalu a nejde smazat, tu ja smazal a objevila se az po Rumunsku tedy po 3tis.km. Jinak temer pokazde s tim byl problem po tankovani LPG. Jinak mi prijde podivne, ze dal reduktor LPG pod rezervu na lezato, vzdy se daval na stojaka a ve smeru jizdy, aby se co nejmene ovlivnovala membrana setrvacnosti.
A aby toho nebylo malo, tak mi zacal klepat motor, uz jak jsem prebiral auto od plynare me na to upozornila pritelkyne, do te doby to bylo tichounke - daval jsem ten mechanicky napinak. Napred klepal jen studeny a ted trochu uz i teply, prijde mi to jako retez nevim, jestli bych to mohl zamenit s hydrostely.
Zlata stara dlouha niva, ta byla vychytana, jenze na STK se nelibila, nechtelo se mi s ni uz vyvarovat a hlavne mi uz nevyhovovala, ze byla jen dvoumistna.
Ahoj, no mistni servisy, ktere se zabyvaji autotuningem radeji ne, to by moc dobre nedopadlo

Jinak mam uz v nive LPG, ale milion a jeden problem, 3tis.km po Rumunsku dala, ale problemy byly, tak zacnu od zacatku.
Na jare jsem delal STK a technik byl nadseny, 0 zavad, emise technik pry, ze to je niva s nejlepsima emisema, co kdy meril a tim asi vse pozitivni konci

Jeden plynar - docela chvaleny mi slibil nabidku, ale po nekolika urgencich trvajicich cca pul roku mi nic neposlal, OK. Jednoho znameho plynare jsem vyloucil hned, vim jak dela a u feldy odtrhl snimac klepani a pak se divil, ze to nejede a instaloval tam emulator vstriku a ono to stejne nejelo, blbost... jen me to vic stalo, tak ten ne, dalsimu celkem dobrymu se uz do toho nechtelo, ma pred duchodem a pak celkem asi taky dobry, ale kolega mel od neho plyn v citroenu a tam to bylo OK, ale v mazde to vyresit nedokazal a kdyz me vypravel, jak nekomu podelal octavii RS, tak jsem ho take vyloucil, padla tedy volba na plynare, ktery montoval kamaradovi do MPi Nivy rok 2000, euro 2, ten je s tim vcelku spokojen.
Konzultace u plynare, ze si mam udelat LPG vyfuk a on to pak namontuje, ze si pry priplatim za kvalitni landi renzo, ze se to jednou seridi a uz pry nebude problem. Tak jsem udelal ten vyfuk, je to dobra prasecina, origo ital, jak by to auto slo na dorazy, tak se to nekde zmackne, vsude vsechno blizko, lanovody, je u pruziny, kablik ABS, no v nekterych mistech jsem ho omotal titanovou paskou na svody.
Plynar, ze mi to na benzin moc nejede a na plyn, ze jede pekne, ze budu spokojen, uz pri ceste od neho, kdyz jsem tankoval, tak jsem potom auto nemohl nastartovat, musel jsem na benzin, pak prepnout na plyn a uz jelo normalne. Druhy den start na benzin, nekolikrat chciplo a kolisal volnobeh, to dela stale a zjistil jsem, ze kdyz treba posledni km, nez vypnu motor jedu na benzin a pak druhy den startuji na benzin, tak to nastartuje OK. Copak, na to by se jeste zvyknout dalo, ale auto mi po cca 120km zacalo ztracet vykon a mene casto uplne zacne vynechavat a vykon ztrati uplne, v Rumunsku jsem jednou letel po dalnici 150kmh a jednou jel 30kmh v odstavnym. Chyba missfire na vsech valcich (to vymazu a auto zas jede suprove treba 120km). Objevuje se taky chyba nedostatecnosti katalyzatoru, plynar mi tvrdil, ze tam je jen chyba spojkoveho pedalu a nejde smazat, tu ja smazal a objevila se az po Rumunsku tedy po 3tis.km. Jinak temer pokazde s tim byl problem po tankovani LPG. Jinak mi prijde podivne, ze dal reduktor LPG pod rezervu na lezato, vzdy se daval na stojaka a ve smeru jizdy, aby se co nejmene ovlivnovala membrana setrvacnosti.
A aby toho nebylo malo, tak mi zacal klepat motor, uz jak jsem prebiral auto od plynare me na to upozornila pritelkyne, do te doby to bylo tichounke - daval jsem ten mechanicky napinak. Napred klepal jen studeny a ted trochu uz i teply, prijde mi to jako retez nevim, jestli bych to mohl zamenit s hydrostely.
Zlata stara dlouha niva, ta byla vychytana, jenze na STK se nelibila, nechtelo se mi s ni uz vyvarovat a hlavne mi uz nevyhovovala, ze byla jen dvoumistna.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Par fotek LPG
Pri vymene oleju, dal jsem ELF type 2 GL5 80W90
No takovy pekny celo takhle sikovkama, kdyby to alespon proklepl pres kulatinu, vsude plastovy trubkohadice a ostra hrana tam je stejne
No uz jsem tam dal alespon zapustne nerez srouby, ale takto rozvrtat naraznik :/
Reduktor na lezaka, ja nevim, vzdy se daval na stojaka a podelne ve smeru jizdy kvuli setrvacnosti membrany
Plastova privodni trubka na rameniLada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Teda provedeni nic moc
. Plynař je poměrně kreativní. Plnící hrdlo jsem většinou viděl v plastové koncovce nárazníku nebo v PZ blatníku. A ta hora problémů k tomu...
Snad to časem vychytáš.


- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 941
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 scot:
Njn, v tom plastovym ruzku jsem to mel u stare a jednou jsem to utrhl, tak uz jsem to tam nechtel, ale ze to udela zrovna takhle jsem necekal. No snad a kdyz se mi to nepovede, tak jediny, kdo dokaze zjistit, co tomu presne chybi je Cory. Snad to dyztak napodzim jeste do Kosic dojede.
Njn, v tom plastovym ruzku jsem to mel u stare a jednou jsem to utrhl, tak uz jsem to tam nechtel, ale ze to udela zrovna takhle jsem necekal. No snad a kdyz se mi to nepovede, tak jediny, kdo dokaze zjistit, co tomu presne chybi je Cory. Snad to dyztak napodzim jeste do Kosic dojede.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Teepee
- Příspěvky: 4348
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Nejdříve za studena a pak za studena i za tepla? To není zrovna malé trápení. Cory na srazu určil vůli ve skupině piestny čap - ojnica, což já bych věřil spíše tomu (plovoucímu) pístnímu čepu. Přijde mi, že krátce po startu nic, pak klepe (teplý píst a studený čep), po zahřátí téměř nic. Taky jak kdy.Jarda_NIVA1.7 píše: úte črc 29, 2025 04:34 A aby toho nebylo malo, tak mi zacal klepat motor, uz jak jsem prebiral auto od plynare me na to upozornila pritelkyne, do te doby to bylo tichounke - daval jsem ten mechanicky napinak. Napred klepal jen studeny a ted trochu uz i teply, prijde mi to jako retez nevim, jestli bych to mohl zamenit s hydrostely.
Více k tématu:
viewtopic.php?f=79&t=12232#p388694
viewtopic.php?p=527434#p527434
viewtopic.php?p=528050#p528050
Bílý LADA a okřídlená spol.