Tiez by ma zaujimalo take nejake celkove zhodnotenie. Ved vsetci dobre vieme, ze najma nove Nivy su rusky smejd a polotovar a ze tam sa sype jedna vec za druhou, ale v zasade ak vies do coho ides (co si zrejme vedel, pripadne aspon bol upozorneny), tak je tam priestor aj pre uznanie tych vyhod/prednosti, ak sa vobec dostali k vyuzitiuscot píše:A nějakou radost taky udělala?
Teepeho LADA NIVA
Moderátor: Moderátoři
Re: Teepeho LADA NIVA
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teepeho LADA NIVA
Nad nekteryma vecma se clovek pozastavuje, me zatim odesel jsen snimac klepani bosch, tak jsem dal nejakej za 3 kila, jen nevim, jestli to nebylo od tepla od vyfuku a koncak spojkoveho pedalu, ktery jsem opravil vlozenim podlozky mezi pulky praskle pruzinky a teda hydronapinak jsem vymenil, potom jsem jeste vyvedl odtok od predniho skla do podbehu a uz do ni ani netece.
Dostalo me par veci: hlavne ze neni uz nastavitelna geometrie zadni napravy a ten neskutecne blbe umistenej palivovej filtr. A pak na terenni auto dost tvrdy podvozek, takze trpi karoserie, pak nekvalitni antikorozni uprava s kterou clovek pocitat musi (ono by to tak spatne nebylo, ta seda foreza kdyz se zavedla u skodovek, tak to prezentovali jako trojnasobne zvyseni zivotnosti karoserie, u nivy je to bohuzel velmi odflaknute, nevim jestli kratky cas maceni nebo treba orezla popr. spatne odmastena karoserie), v interieru zas potesily nektere kvalitnejsi plasty - dvere a zadni oblozeni hlavne a celkove je to treba komfortnejsi jizda, nez s jimnym, mit homokardany, tak uz by asi piskala jen pridavka, tak me napada nemate nekdo zkusenost s temito pakama? https://auto.bazos.cz/inzerat/183538382/lada-niva.php kdysi jsem u favorita s tim mel problem, tak jsem paku naplnil rezistinem a bylo tichounko.
Dostalo me par veci: hlavne ze neni uz nastavitelna geometrie zadni napravy a ten neskutecne blbe umistenej palivovej filtr. A pak na terenni auto dost tvrdy podvozek, takze trpi karoserie, pak nekvalitni antikorozni uprava s kterou clovek pocitat musi (ono by to tak spatne nebylo, ta seda foreza kdyz se zavedla u skodovek, tak to prezentovali jako trojnasobne zvyseni zivotnosti karoserie, u nivy je to bohuzel velmi odflaknute, nevim jestli kratky cas maceni nebo treba orezla popr. spatne odmastena karoserie), v interieru zas potesily nektere kvalitnejsi plasty - dvere a zadni oblozeni hlavne a celkove je to treba komfortnejsi jizda, nez s jimnym, mit homokardany, tak uz by asi piskala jen pridavka, tak me napada nemate nekdo zkusenost s temito pakama? https://auto.bazos.cz/inzerat/183538382/lada-niva.php kdysi jsem u favorita s tim mel problem, tak jsem paku naplnil rezistinem a bylo tichounko.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Teepeho LADA NIVA
K těm pákám, za mě hodně drahá zbytečnost. Nejvíce to klepe ve spodní části v místě kde páka pohybuje s přesuvníkem. Kromě možná jiného silonového pouzdra nevidím zlepšení. Sám jsem to řešil nasazením gumové hadice na spodní konec páky - aby neměla v přesuvníku vakl... https://www.youtube.com/watch?v=v105_DN ... =LadaPower
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Re: Teepeho LADA NIVA
Suhlas, totalny nezmysel, podobne ako to vypinanie predneho nahonu! Vola je hlavne na oskach, kde su silonove puzdra a ani tie nestacia a potom dole na konci paky, kde su sice take pruzne plechove podlozky, ale tiez to nie je uspokojive riesenie. Vibracie sa potom prenasaju do celej dlzky ovladacej paky do interieru, ale riesit to "odpruzenou" pakou je riesenie iba symptomu, nie priciny. Inak to "odpruzenie" pak vyzera mat rovnaku konstrukciu ako bezna dvojdielna radiaca paka na (hlavnej) prevodovke a aj s tym su nedobre skusenosti, ze radis rychlosti a ostane ti horna cast paky v ruke - ja som preferoval natvrdo zavarenu radiacu paku z jedneho kusu kovu, aj kvoli mensej voli a vacsej presnosti radenia.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teepeho LADA NIVA
2 hush:
tam ale nejde o vuli a klepani pak, ale ze paka funguje jako zvukovod a tim bazmekem se to proste prerusi, ja mozna zkusim vlastni vyrobu - paky udelat treba z trubicek a naplnit je piskem, plnena pricka motoru piskem je napr. u skody 136 rapid, 130ka ma jeste dutou a proste to udelali, aby si lidi mysleli, ze 136 je o tolik kultivovanejsi , tak uvazuji naplnit piskem i u 120LS, co to schvalne udela... jak jsem naplnil resistinem paku na favoprevodovce jsem uz psal - fungovalo to
2 Henry: no nic jineho, nez ticho to neprinese... , s tim vypinanim predku uplne nesouhlasim, vypinatelny predek popr. homo kardany by mohly setrit proti axialnim silam hridel v prevodovce, kdy je potom dusledek vypadavani ctyrky, po zhorseni jeste i dvojky , kdysi z Bosny jsem dojel 1,3,5
Samo se tim odpojovani vic zatezuje zadni nahon - kardan, dif. a poloosy, takze se musi s citem, jen na ceste a jeste nic netahat.
tam ale nejde o vuli a klepani pak, ale ze paka funguje jako zvukovod a tim bazmekem se to proste prerusi, ja mozna zkusim vlastni vyrobu - paky udelat treba z trubicek a naplnit je piskem, plnena pricka motoru piskem je napr. u skody 136 rapid, 130ka ma jeste dutou a proste to udelali, aby si lidi mysleli, ze 136 je o tolik kultivovanejsi , tak uvazuji naplnit piskem i u 120LS, co to schvalne udela... jak jsem naplnil resistinem paku na favoprevodovce jsem uz psal - fungovalo to
2 Henry: no nic jineho, nez ticho to neprinese... , s tim vypinanim predku uplne nesouhlasim, vypinatelny predek popr. homo kardany by mohly setrit proti axialnim silam hridel v prevodovce, kdy je potom dusledek vypadavani ctyrky, po zhorseni jeste i dvojky , kdysi z Bosny jsem dojel 1,3,5
Samo se tim odpojovani vic zatezuje zadni nahon - kardan, dif. a poloosy, takze se musi s citem, jen na ceste a jeste nic netahat.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Teepeho LADA NIVA
A co takhle vypenit montazni penou nez brat deckam pisek z piskoviste .
Ale vazne, to je zajimave info o tom pisku.
Ale vazne, to je zajimave info o tom pisku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Teepeho LADA NIVA
Jarda: ale vacsina ludi to zhana(la) kvoli uspore paliva, ktoru ovsem kvoli absencii volnobeziek v nabojoch nedosiahnes, pretoze aj tak sa vsetko toci, takze za mna predrazene placebo. Je tu o tom cela jedna tema:
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=69&t=10814
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=69&t=10814
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele: