Karburátor z 2105 do 2103, instalace ekonomizéru.
Moderátor: Moderátoři
Karburátor z 2105 do 2103, instalace ekonomizéru.
Chtěl bych dát karburátor z 2105 do 2103 kvůli ekonomizéru. Jenže ten z 2105 má ještě dva drátky ze strany. K čemu jsou? Jeden je elektromagnetickej ventil, ale ostatni? A jak a kam zapojim ekonomizér? Jo a pomůže ekonomizér ke zlepšení jízdních vlasstností a snížení spotřeby? To jsem z toho jelen...
Naposledy upravil(a) Jelen dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Karburátor z 2105 do 2103
neni do 2103 vhodnejsi karbec z 2107? prece jen ten 2105 je delany pro 1300 motor.Jelen píše:Chtěl bych dát karburátor z 2105 do 2103 kvůli ekonomizéru. Jenže ten z 2105 má ještě dva drátky ze strany. K čemu jsou? Jeden je elektromagnetickej ventil, ale ostatni? A jak a kam zapojim ekonomizér? Jo a pomůže ekonomizér ke zlepšení jízdních vlasstností a snížení spotřeby? To jsem z toho jelen...
alebrz pokud mas ozon2105 a chces mit ekonomizer, tak musis mit u tahla plynu mikrospinac (to jsou myslim jedine draty, ktere z prostoru karburatoru vedou), musis mit vlastni ekonomizer, ktery je soucasti karburatoru a je to vlastne jen membrana s jehlovym ventilem a vse je schovano pod sroubkem pro serizovani mnozstvi smesi volnobehu. Je to takovy maly "modulek", ktery se nerozdelava a kdyz povolis dva sroubky, ktere ho drzi, tak cele z karburatoru vyndas. Pak musis mit zminovany elmag ventil a dale jeste ridici elektroniku, coz je cerna skatule asi s 3 draty, ktera se standardne umistuje na levy podbeh.
jak je to presne zapojene to nevim, musel bych se podivat, ale v zasade jde o to, ze na elgmag ventil je privedeno/neprivedeno napeti v zavislosti na tom, v jake poloze je mikrospinac u tahla plynu a co rika ridici elektronika.
kdyz najdes el. schema k 2105, tak tam urcite zjistis, co a jak zapojit.
VAZ 2104 1.3 1989
kdyz ti to stoji zapojene u baraku, tak to jen cut&paste do tveho auta . jedine co budes muset dodelat je asi napajeni pro tu elektroniku, ale to by nemel byt problem. jinak se podivej, jak to mas zapojene v 2105 a zjisti, kam ty veci pripojis v 2103. myslim, ze valna cast te soustavy me kabelaz nezavislou od ostatni kabelazi vozu.Jelen píše:Jen bych potřeboval tak ňák vědět, jak na to...
VAZ 2104 1.3 1989
no co se tyce podtlaku tak musis dostat podtlak k ekonomizeru. originalne je vyveden ze saciho potrubi pod kraburatorem. mas li sani z te 05, tak muzes asi prohodit. to nevim jiste nekdo tam navrtal vlastni otvor a nekdo to vyvedl z podtlaku k posilovaci.Jelen píše:Tak s tim by neměl bejt problém - jsem elektrikář, ale jestli nebudu muset přehazovat i parohy nebo tak nějak. Jestli s tim ještě nesouvisí podtlaková regulace na rozdělovači, to bych musel přehodit taky, protože muj žigul má jen napevno nastavenej...
myslim, ze podtlak do rozdelovaci s ekonomizerem nema zadnou spojitost.
VAZ 2104 1.3 1989
Tu krabicku jsem nasel(na pravym podbehu), vede z ni hafo dratu. mam i takovej malej kulatej bazmek, vedou z nej 4 draty (2 konektory, na kazdym 2 draty) a dve trubicky - asi na podtlak z karbecu, je na pravym podbehu. Netusim, jak je to zapojeny. Musim nekde sehnat schema na elektriku i na pneumatickou cast. Prosim, pripadne poradte co a jak a na co si dat bacha.
no zalezi na tom, co ma byt to zlepseniMyso píše:cokolvek ekonomicke vylucuje zlepsenie jazdnych vlastnosti!na to nezabudni!Jelen píše:a pomůže ekonomizér ke zlepšení jízdních vlasstností a snížení spotřeby?
pokud jde o vykon, tak podle toho, jak zde lide pisou, tak s weberem to asi jede lepe. mozna zalezi jen na vhodnem serizeni a osazeni karburatoru.
ze by samotny ekonomizer vykonu ubiral, to si nemyslim. ale mohu se mylit.
VAZ 2104 1.3 1989