Chemoprén Extrém vydrží maximálně rok.Mám s ním víc než bohaté zkušenosti-lepil jsem s tím půlku auta-po roce všechno upadlo nebo se rozklížilo.Lepil jsem to znovu-opět,po cca 3/4 roku totéž.Tak jsem třeba mřížku ventilace na zadním slupku střechy natvrdo připatlal tmelem a drží mnohem lépe. Zkusil bych něco jiného,ačkoliv i dál lepím některé věci chemoprénem.Jestli ti to na rok stačí,pak není co řešit...dmatej píše: Zkusil bych Chemopren Extrém...
kličky přilepené na sklo
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
no problem je, ze by to chcelo nieco co vyzera normalne aj z vonkajsej strany(cez sklo). Lebo zlte neforemne flaky od chemoprenu mi zrovna nejdu k farbe auta
Obojstranna lepiaca paska zase moc nevydrzi(za sklom na Slnku)...
Obojstranna lepiaca paska zase moc nevydrzi(za sklom na Slnku)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No, sekundovka na tom není o moc líp.Majo píše:no problem je, ze by to chcelo nieco co vyzera normalne aj z vonkajsej strany(cez sklo). Lebo zlte neforemne flaky od chemoprenu mi zrovna nejdu k farbe auta
Obojstranna lepiaca paska zase moc nevydrzi(za sklom na Slnku)...
Mě chemoprén drží pořád, zajímavý. Měli jsme tím obyč. Ch. lepený korkový dlaždice v baráku a to nedrželo, to je pravda. Tmel je jednoznačně lepší, ale lepit s ním něco na sklo asi není nejlepší nápad. Já Chemoporenem lepím hlavně plasty.
Na to sklo mě už napadá leda nějakej dvousložkovej Pattex, nebo co to bylo....
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
klicky do oken
Jojo, dvousložkové lepidlo je při lepení asi jediné řešení. Obyčejný PATTEX take nepomaha (vyzkouseno).
Kvalitně přilepit to dovedli jen Sověti. Ale i tak stačil zapalovač a klička odskočila.
Nejlepší volba jsou tedy ty kovové držáky.
Kvalitně přilepit to dovedli jen Sověti. Ale i tak stačil zapalovač a klička odskočila.
Nejlepší volba jsou tedy ty kovové držáky.
SalWador
klička
rozpoutal jsem debatu kvůli takové blbostičce/ důležité/ a teď ještě jeden námět pro kutily: zkusit nechat u sklenáře vyvrtat dirku, do těla kličky udělat dirku se závitem, sesadit dohromady tak, že by se klička přilepila na sklo, do díry se závitem aplikovat nějaké lepidlo taky a zajistit spec. svorníčkem / šroubkem/ , který by měl hlavu jenom jako kulatou podložku. Nebo nějaký high tech vypadající šroubek/ stejně lump, který se do auta chce dostat, tak se tam dostane a nebude se zdržovat nošením nářadí,/ samozř. by to mělo být z nějakého dost dobře povrchově upraveného materiálu. berte to prosím jenom jako nápad....
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz
Re: klička
Myslim, ze navrtad dirku do skla na aute by se nepovedlo. To sklo je bezpecnostni. Je tam napeti, aby se to v pripade rozbiti rozpadlo na maly neostry kousicky. Takze kdyby se do toho zacalo vrtat, asi by nevydrzelo. Teoreticky by se misto skla dalo pouzit plexisklo, ale to by zas nevyhovovalo kvuli bezpecnosti.stav píše:rozpoutal jsem debatu kvůli takové blbostičce/ důležité/ a teď ještě jeden námět pro kutily: zkusit nechat u sklenáře vyvrtat dirku, do těla kličky udělat dirku se závitem, sesadit dohromady tak, že by se klička přilepila na sklo, do díry se závitem aplikovat nějaké lepidlo taky a zajistit spec. svorníčkem / šroubkem/ , který by měl hlavu jenom jako kulatou podložku. Nebo nějaký high tech vypadající šroubek/ stejně lump, který se do auta chce dostat, tak se tam dostane a nebude se zdržovat nošením nářadí,/ samozř. by to mělo být z nějakého dost dobře povrchově upraveného materiálu. berte to prosím jenom jako nápad....
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: klička
Jednou jsem to tak měl - šroub byl obyč, ale měl zabroušenou hlavu. Pravda, taky jsem se divil, jak tam ten kdosi vyrobil dirku.stav píše:rozpoutal jsem debatu kvůli takové blbostičce/ důležité/ a teď ještě jeden námět pro kutily: zkusit nechat u sklenáře vyvrtat dirku, do těla kličky udělat dirku se závitem, sesadit dohromady tak, že by se klička přilepila na sklo, do díry se závitem aplikovat nějaké lepidlo taky a zajistit spec. svorníčkem / šroubkem/ , který by měl hlavu jenom jako kulatou podložku. Nebo nějaký high tech vypadající šroubek/ stejně lump, který se do auta chce dostat, tak se tam dostane a nebude se zdržovat nošením nářadí,/ samozř. by to mělo být z nějakého dost dobře povrchově upraveného materiálu. berte to prosím jenom jako nápad....
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
ja jsem tenkrat strčil do toho rohu hrebik,v te gume dole je takova odvodnovaci dira,a tam jsem ten hreb zasunul,byl cernej,a ani nebyl videt a navic to bezvadne drželo,a otevirat to slo taky,když to tam budete lepit,tak jenom draždite zlodeje,aby se vam tam dostal,dyt se to jenom nahreje cigaretou a klicka mizi na podlaze