Kontrolka motora by sa mala rozsvietit po zapnuti zapalovania a po starte by mala zhasnut, ak sa nevyskytuju ziadne zavady. Ak nezasvieti ani vtedy, bud je vypalena ziarovka (alebo su v budikoch uz LEDky?), poskodeny plosny spoj budikov alebo nejaka dalsia zavada v kabelazi po ceste, pripadne zavada v RJ.
Normalny signal lambda sondy pred katom by mal vyzerat tak, ze najprv (kym je studena) ukazuje napatie asi 450 mV a potom ked sa zohreje, mala by zacat oscilovat medzi 0,1 - 0,9 V (chudobna-bohata zmes). Lambda sonda za katom (ak je kat zohriaty a spravne funguje) by mala vacsinu casu ukazovat "bohatu" zmes (presnejsie nedostatok O2), pretoze zbytkovy O2 kat zreaguje s HC a CO na H2O a CO2 a za katom by uz mala byt koncentracia O2 okolo 0 %.
Signal do a z lambda sond by mal ist rovno do RJ. Referencne napatie z RJ by malo byt 450 mV na signalovej vetve. Na obvode vyhrievania lambda sondy by malo byt +12 V a zemnenie. Toto by si mal vediet namerat aj voltmetrom na tom 4-pinovom konektore po odpojeni lambda sondy. Aj v predchadzajucich prispevkoch tejto temy sa to riesi, skus precitat.