prvního dubna jsem se stal vlastníkem lady 2102 rv. 1974. Docela dobrý aprílový žert.
Něco málo ke stavu.
Auto bylo nejspíš otloukánek, který si užil svoje, ale co se kastle týče tak je na tom velmi dobře až na spodky dveří a předních blatníků.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moje první cesta byla z Berouna směrem k Tachovu. Tahle cesta byla opravdu aprílová, díky sajrajtu v nádrži se dělo chcípání auta při jízdě do kopce což mělo za následek několik vtipných momentů včetně tlačení vazidla příslušníky PČR z jedné křižovatky v Plzni...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Po příjezdu jsem začal s hloubkovou prohlídkou která odhalila následující:
Zajetelená nádrž, AC pumpa a samozřejmě karburátor (cca půl centimetru hnoje v plovákové komoře) - vyčištěno několikrát a dán filtr, v zimě půjde nádrž ven a vyčistí se
Špatně udělané rozvody (řetěz z patnáctky atd) - rozvody udělány
Sežrané spodky předních blatníků - opraveno
Sežrané rohy dveří - čekají na opravu (výměna za zdravé)
Brzdy - proběhla výměna desek, kotoučů, paken, zadních prasátek a přetočení bubnů - nedaří se mi to pořádně odvzdušnit (může to dělat regulátor brzdného tlaku vzadu?)
Aktuálně řeším repas podvozku (nová pera, tlumiče, silenbloky, ložiska kol atd) a rád bych se zeptal co použít za díly hlavně co se týče značky.