Atmosfericke motory
Moderátor: Moderátoři
Re: Atmosfericke motory
O Italských FIRE motorech (Fiat) se nemluvilo špatně? Ty by se ještě měly dělat...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Atmosfericke motory
FIRE jsou pořád Pandách, pětikilu i jako základ pro Tipo, je ale otázka jak dlouho ještě budou v nabídce ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Atmosfericke motory
Co vím, tak v modelu Tipo je snad ještě stále 1,4 16V 70 kW. Existuje i nějaký menší motor v Pandě, ale kubaturu nevím.
Když jsem tu před časem naťukl to nové Clio V, tak upřímně řečeno se mi docela líbí nabídka motorů, ač samozřejmě již v trendu turbo.
V nabídce je atmosférický tříválec 1,0 o výkonu 48 kW. Ten bych viděl jako základ pro městský a mimoměstský provoz kolem komína.
Pak mají stejný motor pod turbem, výkon 75 kW. To by byl motor pro mě. Výhodou je, že není s přímým vstřikem, ale klasický MPI.
Největší je 1,33 TCe o výkonu 97 kW, ovšem již s přímým vstřikem a GPF.
V naftě osvědčený 1,5 dCi o výkonech 70 a 85 kW.
Když jsem tu před časem naťukl to nové Clio V, tak upřímně řečeno se mi docela líbí nabídka motorů, ač samozřejmě již v trendu turbo.
V nabídce je atmosférický tříválec 1,0 o výkonu 48 kW. Ten bych viděl jako základ pro městský a mimoměstský provoz kolem komína.
Pak mají stejný motor pod turbem, výkon 75 kW. To by byl motor pro mě. Výhodou je, že není s přímým vstřikem, ale klasický MPI.
Největší je 1,33 TCe o výkonu 97 kW, ovšem již s přímým vstřikem a GPF.
V naftě osvědčený 1,5 dCi o výkonech 70 a 85 kW.
Naposledy upravil(a) Marek dne sob říj 05, 2019 11:14, celkem upraveno 4 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: úte kvě 14, 2019 18:01
Re: Atmosfericke motory
1,4 95k sa robi stale
Re: Atmosfericke motory
Akorát u Fiatu již delší dobu postrádám komplexnost nabídky. Prostě nabízí jen pár modelů, které mě nijak neoslovují. Kdyby neměl koncept 500 (který se navíc mnoha lidem nelíbí), neměl by, snad krom Tipa, vlastně nic moc. Mě by jako zákazníka získávali jen velmi těžko.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: úte kvě 14, 2019 18:01
Re: Atmosfericke motory
mna z ich ponuky zaujalo jedine Tipo sedan. mam rad sedany a je ich ako safranu a Tipo ma vybavu, aku chcem.
Re: Atmosfericke motory
Taky se mi líbí sedany. A fakt je, že dneska je jich moc málo. Všichni totiž zblbli do SUV.
Mně se moc líbí Fluence v posledním faceliftu. V něm šestnáctka atmosféra 83 kW a byl bych spokojený.
Mně se moc líbí Fluence v posledním faceliftu. V něm šestnáctka atmosféra 83 kW a byl bych spokojený.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: úte kvě 14, 2019 18:01
Re: Atmosfericke motory
zdes: https://www.autoforummartin.sk/vozidla/ ... lia-extra/Marek píše:Taky se mi líbí sedany. A fakt je, že dneska je jich moc málo. Všichni totiž zblbli do SUV.
Mně se moc líbí Fluence v posledním faceliftu. V něm šestnáctka atmosféra 83 kW a byl bych spokojený.
Re: Atmosfericke motory
Zrovna na renault fore, nejake chvaly na auta nepocut....
Re: Atmosfericke motory
Ty znáš nějaké auto fórum, kde se chválí auta? Já, krom Lada fóra (ale tady je to samej šílenec), neznám ani jedno takové, a to jsem registrován na sedmi fórech.
Navíc mně jsou názory jiných úplně volné. Dám pouze na vlastní osobní zkušenost. Mám v nejbližší rodině pět Renaultů, dalších pět nám jich jezdí v práci, a se všemi bez výjimky jsme maximálně spokojeni. A to mi jednoduše stačí, neb to je pro mě jediná směrodatná recenze. Názor Franty z vedlejší hospody mě zajímá asi jako politická situace v Pobřeží slonoviny.
Navíc mně jsou názory jiných úplně volné. Dám pouze na vlastní osobní zkušenost. Mám v nejbližší rodině pět Renaultů, dalších pět nám jich jezdí v práci, a se všemi bez výjimky jsme maximálně spokojeni. A to mi jednoduše stačí, neb to je pro mě jediná směrodatná recenze. Názor Franty z vedlejší hospody mě zajímá asi jako politická situace v Pobřeží slonoviny.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Atmosfericke motory
Nejaky pokec k atmosferickej 1.5 od hundaju.
Maju to celkom zaujavo riesene.
https://youtu.be/vnLirVh4Iow
Maju to celkom zaujavo riesene.
https://youtu.be/vnLirVh4Iow
Re: Atmosfericke motory
Tie 1.5 aj u lady boli akesi lepsie, aj menej zrali. Narozdiel od 1.6 co prisli potom
Ta i30 vraj zerie okolo 6l narozdiel od lady co jazdi za 7l
Ta i30 vraj zerie okolo 6l narozdiel od lady co jazdi za 7l
Re: Atmosfericke motory
To musím potvrdit, 21113 s E3 1.5 16V motorem blahé paměti na stejné trase žrávala méně než zhruba stejně těžká a velká Priora Hatch s E4 1.6 16V ...
Na druhou stranu Vesta teď kolem 50 000 km zlepšuje spotřebu, podezírám filtr od Bosche místo originálu ...
Na druhou stranu Vesta teď kolem 50 000 km zlepšuje spotřebu, podezírám filtr od Bosche místo originálu ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Atmosfericke motory
Z mojich Lada-skusenosti plati pravidlo: Cim vyssia euronorma, tym vyssia spotreba. Navyse motory 21126 a vyssie su odlahcene a to ma negativny vplyv na spotrebu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)